Hakutulokset

  1. N

    Helppiä auton istuimen valintaan!!!!

    Minkälainen vyöistuin ois hyvä?
  2. N

    Mikä vyöistuin ois hyvä?

    Eli tuossahan se jo tulikin, millainen kannattais ostaa?
  3. N

    Apua pliis!!!!!!!!!!!!!!!

    Mun nettiselaimen teksti muuttu isoksi...Tyttö painoi jostain ja nyt tää on kauheen isolla tää teksti. Miten mä saan tän taas sellaseks normaali kokoseks?Mä en osaa :snotty: :ashamed: *Muoks siis explorer on selain.*
  4. N

    Sohvanpäälliset

    Mistä sitä löytäisi sellaiset irtosohvanpäälliset? Ei mitään kaameita kuminauhavirityksiä kuitenkaan :x
  5. N

    TuutiTuuti

    Tää lähtis ny nukkumaan :wave: Mukavat illan jatkeet vaan :)
  6. N

    Jopas synkkeni =/

    Tuolla ulkona ilma siis, tuulee ja pimeni koko taivas.Ihan kun ukkonen tekis tuloaan :/ Tietääks kukaan millaen ilma on Tampereella?Tyttö lähti tänä aamuna särkännimemeen mummon kanssa, toivottavasti ei reissu mee satesissa tunnelmissa :/ Mut pääspähän tyttö junamatkalle ekaa kertaa...
  7. N

    Tää ei voi olla totta =( (hoidon aloittamisesta)

    No mä alottelen töitä tossa 3.9 ja typylle on paikka perhepäivähoitajalta tästä ihan läheltä,matkaa vajaa 1km. Olin ajatellu viedä tytön hoitoon rattailla,oma työpaikka on sit hoitopaikasta taas vajaa 1km eteenpäin. Meillä on 1 auto,joka on miehen käytössä siitä syystä,että mies voi olla...
  8. N

    *hyppii,pompii,kiljuu riemusta*

    Mä alotan työt!!!!!Ensin vain kuukauden sijaisuudella,mutta sitten lokakuussa pääsen tekemään äitiysloman sijaisuuttaa :D
  9. N

    Veden keittämistä suositellaan Jyväskylässä!!!!!

    Ja tuhannesti anteeksi,jos tämä on ollu jo täällä.Haulla en löytäny ainaskaan :ashamed: Siis tässä tarkempaa inffoa: http://www3.keskisuomalainen.net/servlet/page?_pageid=67&_dad=portal30&_schema=PORTAL30&file=sahkeuutiset/5314863.html
  10. N

    Nokian puhelimissa saattaa olla viallisia akkuja!!!!

    Elikkäs katsokaapas onkos teillä kyseistä puhelinta,puhelin malleja useita,akkumalli BL-5C http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=12&news_id=200719479 Jos löytyy niin sitten seuraavalle sivustolle ja naputelkaa sen akun koodi tuonne alas niin saatte vastauksen ja tiedätte pitääkö akku...
  11. N

    Meillä tuoksuu....

    Vasta keitetty viinimarja mehu :p Oottelen et hieman jäähtyy niin pääsee maistelemaan :D
  12. N

    Voi räihnä!

    Tää päivä ei lopu koskaan |O ja ois voinu jäädä välistäkin :snotty:
  13. N

    Harmin ryyni.....

    On kyllä nyt juuttunu tuon pikku neitosen takamukseen :snotty: Koko päivä ollu raukalla ihan hammastenkiritystä vaikka veti neljän tunnin päikätkin välissä.Ei haluu leikkiä,ei maita ruoka ei mikään :( (Ja juuh mä vaan istun tässä,nyt on iskän vuki viihdyttää :D )
  14. N

    Tässä kun vielä muistan

    Ja koneella istun niin: Oikeen mukavaa juhannusta vaan kaikille teille Huomenna suuntaamme mökkeilemään :)
  15. N

    Hyvää yötä

    Ja kauniita unia :) Mä lähen koisimaan tuonne kullan kainaloon :wave:
  16. N

    Y-viestit helppiä pliiiiis!

    Missä se y-painike luuraa??????? :o Ja mistä voi lukea omat saapuneet viestinsä....Puupää joo :ashamed:
  17. N

    Hyviä täytekakun täytteitä kehiin!

    Siis 60.v synttärit tulossa ja pohja uunissa,mutta täyte pitäs vielä kehittää :)
  18. N

    60-vuotis lahja apuja....PLIIS

    Siis mun isälle pitäs keksiä jotain....Meiltä lapsilta ja lapsenlapselta.Haluttais jotain kivaa,muut kerää rahaa. Kun sillä ihmisellä on jo kaikkee.....Apuja pliis,mulla hakkaa pää ihan tyhjää :snotty:
  19. N

    Erilainen palapeli =)

    Päivän ratoksi,olkaas hyvä :D http://www.brl.ntt.co.jp/people/hara/fly.swf
  20. N

    Tukikengät taaperolle...

    Kysästäänpäs vielä täältäkin.Eli onko kenenkään taaperolle suositeltu tukikenkää,siis sellaista stability kenkää.Onko tullut toivottuja tuloksia ja missä ajassa. Meille fysioterapeutti suosittelei tukikenkiä ja sellaiset nyt aiomme hankkia.Hän antoi meille sellaisen paikan,kun Turu tukipohja...

Yhteistyössä