Hakutulokset

  1. L

    ennen lapsen syntymää

    Oletteko olleet tietoisia lapsen sairaudesta? Vai tuliko yllätyksenä lapsen synnyttyä? Kunhan kyselen uteliaana, minulle tuli ihan yllätyksenä poikani lipoMMC kun syntyi. Ja olen miettinyt et ihan hyvä etten tiennyt sairaudesta, muuten olisi ollut hirveät tutimukset edessä ja varmasti olisi...
  2. L

    voi räkä..

    oon tässä ihmetelly et mikä mun pikkusella on ku ei oo nukkunu öitä kunnolla,heränny nyt parina yönä tunnin välein ja aamulla käytin sit lääkärissä et jos ois korvissa jotain ja jep korvatulehdus on!! Muuten poika täysi terve ei huomaa et ois mitää, päivisin iloinen ja ihan normaali. Tää on eka...
  3. L

    LIPOMYELOMENINGOCELE

    Onko muita joiden lapsilla on? Medän pojalla todettin heti syntymän jälkeen. Tämä selänkehitys häiriö on sukua MMC:lle, on sen lievempi versio. En ole vielä tavannut yhtään vanhempaa/lasta jolla tämä Lipo olisi! MMC lasten vanhemmat saavat myös mielellään ottaa yhteyttä!!
  4. L

    masukarvaoista

    Siis mitä tää on?? Mun masuun on kasvanu tajuttomasti karvoja! Johtuuko jotenki raskaudesta ja hormooneista? En muista et edellisessä raskaudessa ois ollu mitää karvojen kasvuu!
  5. L

    Pakko kertoo tännekin :)

    Oltiin perheen kaa sit laivalla ja minä ja poika odotettiin ihan tavallista tallinnan matkaa B-luokan hytissä, mutta mies olikin suunnitellut yllärin mentiinkin ihan oikeen kunnon sviittiin omalla terassilla/parvekkeella! :D Olin ihan halolla päähän lyöty ku mies avas oven mis luki suites ja...
  6. L

    onko toi

    Ville Valon ja Natalia Avelonin Summer wine jollain levyllä? Ihana kipale!
  7. L

    nyt on karvat pois jaloista

    Ajoin just epilaattorilla. Niin mukavan sileet on. :D Kuinka moni omistaa epilaattorin?
  8. L

    mies varasi matkan

    Tallinnaan kolmen viikon päästä. Mitenhän minä jaksan siellä kulkea ison mahan kanssa?! Kauheesti varmaa teitä kiinnostaa, mut mulla on vähä tylsää. B)
  9. L

    Missä vaiheessa raskautta

    olette kertoneet sukulaisille ja kavereille, että odotatte?
  10. L

    Ja taas tuli kaverin suusta

    Kaverini tuli kylään ja siinä istuskeltuaan sanoi: Sulla on Marimekon unikkoo.. Mä en tykkää yhtää tosta kuosista, en laittas! En oo koskaa tykänny! En välttämättä sinuna käyttäs. Minä en kehtais alkaa sanomaan toisen luona et en tykkää jostain kuosista mitä toisella on! :headwall:
  11. L

    nenäverenvuodosta

    Ku mulla on nyt tullu 4 päivänä peräkkäin verta nenästä. :/ Eilenkin tunsin vaa et nenusta tulee jotain ja kas puhdasta verta! Tänää niistin, ihan pikkuisen ja kas taas verta! Elikkäs onko jollain ollu vastaavaa? Mulla ei normaalisti tuu koskaa verta nenästä! Voisko liittyy jotenki raskautee...
  12. L

    kummi asiaa

    Onko lapsillanne samoja kummeja? Haluaisin pyytää pojan kummitätiä myös tälle tulevalle lapselle kummiksi, ajattelin vaa ku mies alko puhuu et sehän on jo pojan kummi..
  13. L

    milloin teillä on alkanut..

    rinnoista tulemaan maitoa? Heti synnytyksenkö jälkeen? Kummassakin raskaudessa mulla on alkanu tulemaan joskus neljännellä kuulla jo?! Kaikki mun kaverit on ollu ihmeissään et nytkö jo sul tulee.. :D
  14. L

    no nii..

    Olimpas taas ahkera, tuli maalattuu pieni seinä tossa ajan kuluks! :D Nyt näyttää kivalta ei oo kaikki seinät valkosii, kaksi seinää on ny silkinvihreitä.

Yhteistyössä