Hakutulokset

  1. P

    Löysin tällaisen ullakkoa penkoessa

    Aijaa.com - 10571161 Paljonkohan tämän arvo on? Miehen mummon ryijy.
  2. P

    autot iso pääsiäismuna, tatuoinneissa puuttuu puolet kuvasta...

    Autot iso pääsiäismuna niin puuttuko teiltä tatuoinneista puolet? :mad:
  3. P

    hm alennuskoodia kellään?

    kiitos :wave:
  4. P

    se olisi lähettävä piikitettäväksi ja kidutettavaksi...

    tänään tuli se kauhulla odottamani päivä, eli tänään tiedossa lannerangan hermojuurikoepuudutus :stick: :x onneksi sentään sain omallta tk:lekurilta muutaman rauhoittavan, tiedossa vaan ei ole miten ne minuun vaikuttaa, rakastanko maailmaa yhden tabun jälkeen vai joudunko ottamaan 2...
  5. P

    olen kolmekymppinen...olen kolmekymppinen...

    Tänään napsahti mittariin 30! :popcorn: tervetuloa harmaat hiukset ja keski iän vaivat :D
  6. P

    mitä tarkoittaa tämä?

    epikriisistä siis enkä ymmärrä. eli L4-L5 välissä rekessi ahtaat tarkoittaako tuo välilevynantaumaa?? en siis löytänyt googlestakaaan, sieltä etsin ensin :whistle: kiitos
  7. P

    mä vaan laitoin iltapuvun myyntiin ja sain häirikkösoittajan sitte itselleni

    |O laitoin keltaiseen pörssiin iltapuvun myyntiin ja yksi mies soittelee nyt päivittäin mulle. eilen jo sanoin että etkö soittanut jo edellisellä päivänä :o ei kuulemma ole soittanut, no ihme kumma sama nimi on ja sama ääni, siitä äänestä ei voi erhetyä :headwall: ja sen vihjaillut jne on...
  8. P

    ei ole veetin mammutti elämä helppoo...

    nyt sitte peniskin katkennut :whistle: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072512088880_uu.shtml
  9. P

    voi voi, mammutti veetin pöksyt rispaantuivat...

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010072112072365_uu.shtml kukahan ompelisi uudet :xmas:
  10. P

    huomenta, tänään on sitte se päivä

    huonosti nukutun yön jälkeen (sekä liian kuuma että jännityksen takia). ja 7 jälkeen en saa syödä mitään ja juodakin saa vain ihan vähän (tällä säällä!) sinne klo yhteen asti kun meen magneettikuvaukseen joka tehhään nukutuksessa :snotty: pelottaa ja jännityksestä ihan kankeana.... |O :whistle:
  11. P

    hitto soikoon et alkaa hermo palaa, 6 vkoa kestänyt märkärupi

    2 lääkekuuria takana mies, tyttö ja poika olleet 6 vkoa märkäruvessa eikä taija loppua näkyä :headwall: :kieh: päivittäin puhdistetaan kohdat betadiinella ja laitetaan rasvaa, vaatteet, petivaatteet ja pyyhkeet ns kertakäyttö tavaraa, eli pyykkikone on laulanut aamusta iltaan ja jopa...
  12. P

    toimiiko muilla 3G verkko pohjois-savon alueella?

    myräkän jälkeen ei ole mulla kenttiä ollenkaan, miehen puhelin sentään toimii, tosin sillä on jokin 2G verkko. saunalahden sivuilta en löytänyt kuin et jyväskylässä ois verkossa häiriöitä :headwall:
  13. P

    lapsen ihmeelliset märkivät paukamat???

    pojalla siis nyt viikon ollut märkiviä ihopatteja. perjantaina saatiin lääkekuuri ihotulehdukseen ja voidetta, mutta ei auta ne märkii silti ja niitä tulee lisää. lekurikaan ei osannut sanoa mitä ihmettä se on, ei ole märkärupea. nyt koitin saada lekurille aikaa mut siellä menee vastajaan...
  14. P

    hm koodia??

    oisko kellään hm alennuskoodia?
  15. P

    suoramyyntikielto ei vaan toimi

    siis kun olen thenyt netin kautta sen n puolisen vuotta sitte ja eikun vaan aina puhelin soi ja lehtiä myyvät, ihan oikeestimä alan kohta veemäiseksi kun ei näy viesti menevän perille. yksikin puhelinmyyjä hyvä kun ei tullut linjoja pitkin kun sanoin että olen tehnyt sen eston :kieh: :kieh...
  16. P

    onko jollakin ollut lonkkapussin tulehdusta?

    mulla siis leikattu tuo selkä ja ollut kipee siitä lähtien, nyt kipu muutaman päivän ajan pahentunut ja kipua myös lonkissa. paineluarat on lonkan kohdilla. mietin nyt et pitääkö tästä taas lähtee lekuriin jotain piikkiä hakemaan. kyllä syö jo hieman naista ku joka päivä kipuja :kieh:
  17. P

    onpas kommeita poikia

    http://www.iltalehti.fi/viihde/2010051911694139_vi.shtml :p :D
  18. P

    kyllä pistää v*tuttamaan

    polilta soittivat äsken, lääkäri ei voi jatkaa sairaslomaa vaikka mulla tutkimukset kesken ja poli aikoja ei ole ja vaikka olisi niin tulee liian kalliiksi mun kunnalle :o vielä viime vuonna lekuri kirjoitti puhelimessa saikkua lissää. tän kuun lopussa loppuu saikkuloma ja kelalle pitää...
  19. P

    tänään on meijän 1 vuotis hääpäivä

    :heart:
  20. P

    kuka osaisi auttaa fb:stä?

    siis kun en löydä sieltä yhtä ihmistä vaikka siellä on. no nyt laitto sähköpostin kautta mulle sen linkin mistä löytää, mut ei voi lisätä kaveriksi? samoin hän kerran löysi minut mut toista kertaa ei sivuilleni pääse, outoa :o :snotty:

Yhteistyössä