Hakutulokset

  1. baby smile

    testing

    (spölölölölö) ja söplölölpö (söplölölöl) (söplölölölöllllööö) (1243245) (isaklASF)= älkää ihmetelkö :D
  2. baby smile

    !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!"%!#@£?£{£@@£@

    äääärg. nyt alkaa jo mennä hermot :kieh: tää kone on ihan mahoton! sammuilee silloin tällöin, tänään jo neljä kertaa |O siis yhtäkkii vaa käynnistyy uudelleen. Omalla kohdalla tätä ei oo ennen sattunu, mut lapset on valittanu et pelatessa sammuu. jaikss, mies ei osaa sanoa mitään...
  3. baby smile

    vaahtovärit, mistä saa?

    marketeissa en oo huomannu ainakaa... eli nää vaahtovärit jotka lähtee muutamassa pesussa pois? =)
  4. baby smile

    mistähän toi tytskä on saanut sellasen päähänpiston

    et pitäs hiukset värjätä mustiksi :xmas: likka 9vee mä sanoin et katotaas uudelleen muutaman vuoden kuluttua, mut mies ois kyllä antanu värjätä :o tätä nyt inttäny sellasen reilun viikon. "no saanko värjätä jos imuroin kerran viikossa koko talon kaks kuukautta?" " entä jos tyhjennän ja...
  5. baby smile

    jasso...

    mies lähti tos puoltoista tuntia sitten asioilleen ja sanoi,että ei mee kauaa. :xmas: noni, mä päästin sen menemää ku aattelin et sellanen tunti korkeintaan menee..huoh,tässä sitä taas ollaan. Meinaan vaan,että kun aattelin tänä päivänä lähteä muutaman tutun luona kylästelemään ja sitten...
  6. baby smile

    minkä ikäsiä te,joilla lävistys

    monta kertaa kuullut,että lävistykset eivät ole aikuisten juttuja vaan teineille.. nooh, siispä.. minkäs ikäsiä te olette, joilla lävistys löytyY? ja mikä läväri? ite oon j0 28v ja mulla nenäkoru ja napakoru. tosin napakorua harvemmin pidän.
  7. baby smile

    +++++++++++++++++++++++++++++

    PLUSSA TULI =) :heart:
  8. baby smile

    kertokaapas mikäs mulla on profiili kuvana

    ite ku kurkkasin omaan profiiliin niin näytti aivan väärää?! :| ..tai siis kuvailkaa millainen kuva :D

Yhteistyössä