Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Hei vaan pitkästä aikaa :) Oon jumittunu tonne Fb-palstalle, niin kirjottelut on jäänyt totaalisesti. :/ Onko teillä muuten suonenvetoja? Tajusin just, että esikoisestakin loppuraskaudessa tuli ihan kauheita suonenvetoja yöllä. Tai en nyt tiä onko ne vaan jotain kramppeja, kun pohjetta...
  2. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Muumimamma: Tääläkin välillä supistelee, mut sit koitan vaan ottaa hiukan rauhallisemmin. Toisaalta pitäis kai huolestuakin, kun esikoinen synty ennenaikaisena (tosin iso viikkoisena keskosena)... Toisaalta jos kipeesti supistelee niin kannattaa varmaan soitella neuvolaan ja kysyä. Mun mielestä...
  3. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Raskausarvista: Mulla ei esikoisen kohdalla ehtinyt tulla. Rasvailtua tulee ihoa muutoinkin tiuhaan, kun olen atoopikko. Jostain syystä ihottuma on ärtynyt tänä talvena. Esikoista odottaessa ei atopiasta ollut tietoakaan ja tähän talveen asti se olikin poissa. Nyt taipeet on auki, ja...
  4. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Barbamama35: kiitos ihanista synnytyskokemuksistasi! Toi selinmakuulta synnyttäminen muakin on mietityttänyt... Jostain luin, että kehitysmaista miltein kaikki synnyttävät jokseenkin pystyasennossa. Täällä kun "luonnollisin" ja "turvallisin" asento on juurikin selinmakuulla. Sandrastiina...
  5. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Siitä synnytyksestä vielä: Varmaan en saa kauheesti vaikuttaa siihen laitetaanko tippaa, vai ei, mutta olis kyllä huippua olla ilman. Ja sitten jos oikeesti menee täysiaikaiseksi ja sydänäänet on hyvät, niin pyydän josko saisin olla ilman sitä sydänäänivyötä. Ehdotan vaikka, että saa ottaa...
  6. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Ihana siskoni on hampstrannu mulle muutaman (kuin uuden) vauvanvaatteen kirpparilta. Kestovaippojakin sain, mutta saa nähdä innostunko. Itse en ole vielä malttanut ostaa, mutta muutaman neuleen olen tehnyt ekaa talvea silmällä pitäen. Mulla on rakenneultra 30.1. Jännittää hiukan, kun ei oo...
  7. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Ihanaa uutta vuotta! Ootteko itse miettiny viellä synnytystä? Olen päättänyt tehdä toivomuslistan jonka sitten ojennan kätilölle. Edellisessä synnytyksessä en paljon muusta saanut päättää, kuin kivunlievityksestä. Keho ihmeellisesti tuotti jotain hormoonia siten, ettei kyllä sattunut, mutta...
  8. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    tirlittan87: juu, oli meilläkin prometeusleiri ihan tiedossa, mutta kun muut luokkakaverit meni riparille ni halus poikakin mennä :) Hemutus: Itsellä on ollu vaan välillä kipuja jos kääntyy vaikka liian nopeesti, tai sitten tekee jonkun muun äkkinäisen liikkeen. Se tuntuu lähinnä vihlontana...
  9. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    sofiia: Jännä, kun puhuit tosta 15-vuotiaan kastamisesta. Meillä miehen poika halus sosiaalisista syistä mennä riparille ja sitten liittyi kirkkoon ihan kirkkoherran virastossa, eikä siihen mitään kastetta tarvittu. Riparin jälkeen poika sitten kyllä erosikin samantien, mutta eipä jäänyt...
  10. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    birdcherry: Meillä on mennyt yllättävän helposti tapakristittyjen sukulaisten kanssa niin häät, kuin kaste hössötyskin. Meillä ei siis ollut kirkkohäitä ja pyydettiin sitten käräjäoikeuden tuomari vihkimään meidät hääpaikalle. Ei sen enmpää asiasta puhuttu ja uskonnollisesti virittäytyneet...
  11. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Onnea pillipöllö! Voisin itsekin ehkä uskaltautua sinne fb ryhmäänkin :)
  12. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Hemutus: Hauska kuulla, et tekin olette täältä. Tosin pienet sairaalat ovat varmaan äitiystävällisempiä... Ainakin itsellä Tays kokemus joulupäivänä 2007 oli kaikkea muuta, kuin äitilähtöinen. Tosin kyseessä oli keskossynnytys, joten sen takiakin varmaan tuntui kurjalta, kun ei voinut muusta...
  13. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Teris: Toivottavasti kivut helpottaa pian!
  14. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Voi vitsi kun nastaa! Mää olin tytärtä odottaessa Tammelan neuvolassa, mut tässä välissä ne teki jotain uudelleen järjestelyjä joten siirryin Tampellan neuvolaan. Jotenkin tykkäsin kyllä todella paljon enemmän Tammelasta ja varsinkin meidän neuvolatäti Virpi oli tosi asiansa osaava ja ihana. Nyt...
  15. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Noista töihin ilmottamisesta tuli mieleen, et meinasin hakee paikkaa semmoseen 3-vuoden projekti hankkeeseen. Vetkuttelin kuitenkin ihan liian kauan ja paikka ehti meneen toiselle. Mietin et olisinko kehdannu hakea, vaikka tässä ei oo kun muutama hassu kuukausi äippälomaan. Oon siis muutoin...
  16. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Hei vaan! Ilmottaudun mukaan tähän ryhmään... Oon 25-vuotias kohta 4-vuotiaan tytön äiti, kolmelle äitipuoli ja yksi ilmottelisi tulostaan 18.6.2012. Eli etusivulle vois laittaa seuraavat tiedot: 18.6.2012 Milkaja * Toinen * Tays * Poikaolo On tässä tapahtunut kaikenlaista...

Yhteistyössä