Hakutulokset

  1. piuu

    Helppiä&mielipiteitä!

    Muitten pähkäilyjä avuksi! (kierrosta sen verran että yleensä ollu pituudeltaan 26-29välillä,koko aikana koskaan ehkä pari krt menny yli kp30) eli mun menkat ei vielä alkanukkaan vaikka kp27 luulin,eli siis tuhrua/vaalpunaista verta jäi sormiin kohdunnapukkaa kokeillessa. Noh nyt on jo kp29 ja...
  2. piuu

    Myöhäinen plussa??

    Taas sama kysymys mutta..Onko kokemuksia/tietoa mistä voi johtua myöhäinen plussa? Minulla eilen kp41/28 ja sain apteekin testiin haamun,aikaisemmat testit ollut negoiksi luettavia/jotain viivanpaikkaa....Oireita on ollut jo jonkin aikaa raskauden suuntaan. Aikaisemmat raskaudet on näkynyt ihan...
  3. piuu

    Sittenkin raskaana??

    Mua nyt mietityttää edellinen kierto joka oli lyhyt mitä ei ennen oo koskaan tapahtunut,lisäksi ihme noin 3päivän tuhruttelu ja 2päivää kunnon vuotoa. Mutta testasin siis ennen kunnon vuotoa haamun ja sen jälkeen en testannut ollenkaan.Nyt on niiiin paljon kaikkia raskausoireita:joka päivä...
  4. piuu

    alkuraskauden vuodoista?

    Anteeks alotan taas uuden ketjun mutta kokemuksia valemenkoista ja muista alkuraskauden vuodoista kyselisin..Ruskeeta tuhrua siis tullu jo kolmatta päivää,tänään aamulla tuli pari "mustaa" pientä hyytymää ja nyt iltapäivällä vähä punasempia ohuita "hyytymälima" suikaleita.Nyt siis menossa dpo12...
  5. piuu

    Apua apua!!

    Mulla nyt kp23/28-30. Ovis plussa bongattu kp13 eli dpo10. MUTTA nyt pyyhkiessä "syvältä" jäi paperiin pari minimaalista veripistettä!! Oranssihkoa/vaal.punasta. Ei kai vielä menkat voi tulla :'( vai voisko vielä tässä vaiheessa olla kiinnittymisvuotoa.. dpo9 eli eiliseen asti oli kovaa...
  6. piuu

    ovis+ ja "pupuilu"

    Tämmöstä tyhmää tällä kertaa kysysin että jos tikuttaa ovis+ niin mikä ois paras aika sitten "pupuilulle". Pari päivää ennen tätä testiä se oli siinä ja siinä onko plussa joten tuli kumpanakin päivänä talleteltua.Mutta tän päivän ovistesti oli kyllä 100% plussa eli vieläkö pitää (kauhee sana...
  7. piuu

    "valemenkoista"

    kellään kokemuksia? vuodon määrästä/laadusta/kestosta? Itsellä alkoi torstaina runsaan valkovuodon seassa olemaan punaista,perjantaina alkoi normi vuoto ja nyt vuoto on jo melkeen loppu.eli kunnon vuotoa noin 2vrk.ihan oli kuitenkin punaista kunnon verta. Se mikä tässä nyt mietityttää on että...
  8. piuu

    ovistesti+/samana päivänä ovis?

    siinäpä se lyhkäisyydessään,voiko siis olla näin? vai meneekö se tietty aika ovisplussan jälkeen todelliseen ovikseen..
  9. piuu

    Ovisplussako??

    Aijaa.com - 10124506 Aijaa.com - 10124459 Aijaa.com - 10124457 Siis onko tuo nt plussa! ja meillä kumpiki vatsataudissa |O testi pregcheck ja kp tuhruttelusta 13 ja kunnon vuodosta 7.. Nytkö ne peitot mun tuurilla pitäs heilua...
  10. piuu

    kp:n laskeminen

    Eli kysympä nyt uudella ketjulla kun monessa paikassa neuvotaan toisin ja toisessa toisin,eli KU:n jälkeen alkoivat ekat menkat mutta laskisinko kiertopäivät tuhruttelun alkaessa vai kunnon vuodon alkaessa..eroa niillä on kuitenkin 6päivää...:confused: kunnon vuoto kesti sen 3pvää ja loppui kuin...
  11. piuu

    KU-jälkeen

    Kokemuksia siis kohdunulkoisen jälkeen: milloin seuraavat kk,oliko normaalit? Tilanne se että ku-leikkauksesta(tähystys)+kaavinta 33päivää,eilen tuli paperiin sentin mittanen tosi tumma suikale ja vähän rusehtavaa vuotoa,sitten ei mitään.Tänään sillon tällön aamulla aivan ministi rusehtavaa...
  12. piuu

    testejä,teorioita ja pähkäilyä :)

    dpo11/kp19huono olo,pissattaa,jomottaa alavatsaa ja selkää,edelleen suupielet auki,makian nälkä vaikkei yleensä vaivaa semmonen,nälkä,väsy silti outo pirteys/tyyni/onnellinen(jos ei lasketa hetkellistä kilahtamista miehelle mitättömästä asiasta :D )tissikipu,edelleen vasemmalla sama kohta...
  13. piuu

    Neuvokaapas taas..dpo vs kp

    Laitetaas nyt ihan oman otsikon alle tämä kans eli milloinhan voin olettaa kuukautisten olevan "myöhässä",elänkö nyt dpo:n mukaan joka tänään kai sen 14 vai kp:n mukaan joka tänään 22/28? mä oon niin ulalla näistä..eeikös se niin mee että menkat alkais dpo12-16 suunnilleen?
  14. piuu

    Minä täällä taas kyselen tyhmiä :D

    Eli onko joillain ovulaation jälkeen pienen pientä verenvuotoa paperiin,vai voiko se olla kiinnittymisvuotoa? siis noin 2-3päivää ovulaatiosta. Googlettamalla kiinnittyminen tapahtuisi noin viikon päästä ovulaatiosta :|
  15. piuu

    Foolihappo?

    Mihin tarkoitukseen sitä käytetään/käytätte? Kuullut että jotkut juo greippimehua ENNEN ovulaatiota,mutta onko siitä jotai hyötyä JOS ois jo alkio kiinnittynyt? Sori en jaksa enää googletella vaan odotan että vastaukset tuodaan nokan eteen :D
  16. piuu

    Mielipiteitä ja apuja!(ovis ja ku-asiasta)

    Mielipiteitä siis voisinko ovuloida nyt lähiaikoina,kun minulla oli kohdunulkoinen raskaus ja tehtiin leikkaus 22.3 jolloin poistettiin myös vasen munatorvi ja tehtiin kaavinta.Vuoto alkoi kuitenkin reilumpana 19.3 ja leikkauksen jälkeen ei ole vuotoa ollut yhtään,tai no pari tippaa...
  17. piuu

    ku-jälkeen ovis ja menkat?

    hei,mulla alkoi viime maanantaina rv 6+0 tihkutteleva vuoto,paperiin jäävää verta vaihteleviä määriä.maatessani ei verta jäänyt paperiin. (olisko sitten tihkuttanut silloin enemmänkin vatsaonteloon) kävin vuodon takia ultrassa seuraavana päivänä jossaei kohdussa näkynyt mitään raskauteen...
  18. piuu

    KU-raskauden jälkeen plussanneita tai kuumeilijoita?

    elikkäs onko ketään kohdunulkoisenraskauden kokeneita jotka sen jälkeen plussanneet? kauanko meni uuteen plussaan? tai onko kuumeilijoita joilla viimeisin ollut kohdunulkoinen? Itse vielä makaan sairaalassa ja leikattiin kohdunulkoinenraskaus (samalla poistettiin revennyt munatorvi vasemmalta...
  19. piuu

    KU-raskauden jälkeen plussanneita tai kuumeilijoita?

    elikkäs onko ketään kohdunulkoisenraskauden kokeneita jotka sen jälkeen plussanneet? kauanko meni uuteen plussaan? tai onko kuumeilijoita joilla viimeisin ollut kohdunulkoinen? Itse vielä makaan sairaalassa ja leikattiin kohdunulkoinenraskaus (samalla poistettiin revennyt munatorvi vasemmalta...
  20. piuu

    Joudunkohan palaamaan takas tänne :"(

    Viikkoja 5+5 nyt ja verta jäi paperiin täysin shokkina tuli kun ei oo kipuja,koko päivän vaan oksettanut.ei vuoda vuotamalla mutta paperiin jää pyyhkiessä :'(

Yhteistyössä