Hakutulokset

  1. F

    G: Vaikuttaako miehen varallisuus kumppaninvalintaanne?

    Ei varsinaisesti varallisuus, mutta se että tulee omillaan toimeen ja on jonkunnäkönen ura meneillään. Muutaman tyhjätaskuduunarin kans seurustellu ja se elättäjän rooli tuhoo kyl rakkaudellisen ilmapiirin... Mut musta siinäkin on loppupeleis kyse samanlaisista arvoista ja elämänasenteesta...
  2. F

    Onko olemassa miehiä, jotka oikeesti viettää sitä aikaa perheen kanssa?

    Mä lähdin tuollasesta suhteesta, hiukan muidenkin syiden takia mut tuo oli yks. Vei aikansa, mut nyt pojalla ja isällä on aivan loistava suhde - mies on pojan kanssa ihan omasta tahdostaan, ei siks et ois pakko. Ja lapsella on kaks rakastavaa, onnellista vanhempaa; tuntuu et mies on muuttunu...
  3. F

    raskausajan himot!

    Mä söin tolkuttomasti banaaneja, ja kuljetin mukanani sellasta pientä sitruunamehupulloa et sain lisäillä sitä kaikkeen ruokaan. :p
  4. F

    Miksi ihmiset pitää neuvoloita kaikkitietävinä...?

    Meillä myös vanha neuvolatäti vastas aina tyyliin et 'tämä on niitä kysymyksiä joihin voi monella tavalla miettiä vastausta', mä jäin 'tyhmänä' ensisynnyttäjänä aina vaille vastausta ja lähdin neuvolasta enemmän vaan ymmälläni. Ni lopetin sit asioiden kysymisen kokonaan ja etsin itse vastauksia...
  5. F

    Turkulaiset!!!

    Tulossa mukaan karkeloihin!!! :wave:
  6. F

    1v

    82cm ja n.15-16kg :D
  7. F

    Onko muilla isoja lapsia?

    Meidän 1v on 82cm ja n. 15kg. :D Isomman puoleinen poika siis!! Neuvolassa aina naureskelevat isoa äijää.....
  8. F

    1vuotiaat

    Meillä poika oli 1v-neuvolassa 81,5cm ja 14,4kg. :heart:
  9. F

    koska teillä käveltiin?

    Meillä poika otti ensiaskeleet 10,5kk ja 11kk käveli jo tosi vakaasti. Nyt 1v1kk ja juoksee jo julmetusti karkuun! =)
  10. F

    1v mittoja

    Poika 81,5cm ja 14,5kg :heart: Äiti ihan ylpeenä isosta pojastaan!!! :D
  11. F

    pidättekö jo kevätpukua?

    Etelä-Suomessa on pakkasta.... ??? Eikä ole. Me ollaan jo muutama viikko menty keväthaalarin kanssa, villasukat tosin on ja kunnon kauluri + pipo. (Meidän poika siis 1v ja aikamoinen hikiveikko...)
  12. F

    Yökyläily

    Meidän poika on ollut yökylässä mummolassa 10kk ekan kerran ja suunnilleen kerran kahdessa kuussa on siitä asti ollut. Yökylä tarvetta on ollut mun harrastusten, töiden ja ihan vaan rentoutumisen takia. Niinkuin joku tuossa aikaisemmin mainitsikin niin lapsella ja isovanhemmilla on minusta...
  13. F

    Virallisesti tällepuolelle!!!!

    Eilen on juhlittu pikkumiehen 1v-synttäreitä!!! Vaikkakin olen jo jonkun aikaa 'roikkunut' täällä, niin nyt oikeen sitten virallisesti... ;) 1v-neuvolakin oli osuvasti eilen, ja mitat olivat 14,4kg ja 81,5cm!!! :heart: Paljon sai poika kehuja ketteryydestä ja varmasta askelluksesta, eikä...
  14. F

    kokemuksia matkoilta?

    Me ei olla lennetty, eikä oltu noin kaukanakaan siis kuin mihin te olette menossa, mutta Suomessa reissattu junalla paljon ja Tallinnassa oltiin hotellimatkalla vajaa 1v. kanssa. Kaikki meni tosi hienosti meillä! Poika on tottunut matkustelija ja nautti kun oli paljon ihmisiä koko ajan...
  15. F

    Me sitten siirrytään tänne

    \ Maalismasuista minäkin!! :wave: Poika tosin tulee vuoden vasta 27. päivä. Mutta iso poika on jo joten olen jo hiukan siirtynyt tänne puolelle. Meillä 1v. neuvola siis vasta tulossa mutta oman arvion mukaan poika on noin 15kg ja hiukan vajaa 80cm. Iso mies siis!! Kävelee jo hienosti...

Yhteistyössä