Hakutulokset

  1. T

    HELMIÄISET 2007

    Peesaan murmelia! Meillä on kaukalossa rattaiden lämpöpussi ja on ihan LOISTAVA keksintö. Autoillessa vaan hattu päähän ja vaunuillessa vähän kelistä riippuen villapuku tai kevyttoppapuku.
  2. T

    Nainen vanhempi miestä?

    Oli ihan pakko vastata: Meillä mies on minua 7vuotta vanhempi. Seurusteltu ollaan 4vuotta ja naimisissa ollaan kohta oltu vuosi. Meillä on kaksi ihanaa tytärtä. Ja mitään valintoja elämässäni en tekisi toisin. Kaksi vuotta sitten esikoista kun odotin, oli 20-vuotias opiskelija (valmistumassa)...
  3. T

    anopin käytös?????

    No huhhuh! Luulin olevani ainoa tuossa tilanteessa esikoisen syntymän jälkeen... Meillä on kanssa ollut nää minun vähättelyt ("sekundaminiä"), itsensä äidiksi nimittämiset, imetyshäirinnät ynnä muut ...keleen kiusanteot! Eikä mies tehnyt asian eteen yhtikäs mitään! Ihme ja kumma, toisen lapsen...
  4. T

    Mihin ikään asti..

    \ Meillä kävi sama juttu. Vein kanssa omaan sänkyyn, eikä pihaustakaan kuulunut! Nukkuu edelleen 3h päiväunet omassa sängyssä, ja ikää kohta 1,5v. Öisin vetelee 12h. =)
  5. T

    suunnitelmissa lisää lapsia ?

    Haa, meillä ollut vähän samat aikeet, että muutaman vuoden päästä uudelleen kahden sarja, jos onnistaa. Nyt kaksi tytyä vuoden välein :)
  6. T

    kolmas lapsi????

    Kiitti teille kaikille rohkaisevista sanoista! Antoivat voimia, kun olen täällä kahden tytön kanssa ilman miestä nyt muutaman viikon... Tytöt on syntyneet vuoden välein, iät nyt 1v5kk ja 5kk. Meilläkin on mennyt ihan hyvin, vaikka tuo pieni ikäero aluksi hiukan hirvitti! Jos nyt saisin tietää...
  7. T

    Yölliset itkukohtaukset???

    Onko teidän muiden itkuisilla taaperoilla hampaita tulossa? Olen tullut meillä siihen tulokseen, että tyttö 1v5kk puree välillä tuttiin niin, että ikenet sattuu. Sillä on poskihampaat nyt pukkaamassa läpi. Vaikka luulen kyllä, että ne unet on varmaan kanssa yksi itkettävä tekijä. Mitä vilkkaampi...
  8. T

    Opiskelevia äitejä?

    Moi vaan! Itse olin loppusuoralla amk:ssa, kun tulin raskaaksi. Sain odotusaikana tehtyä kaikki kurssit alta pois. Päättötyö jäi vielä tekemättä, kun esikoinen ehti syntyä. Siinä sitten vauvaa hoitelin ja stressasin sitä päättäriä, ja kuinka ollakaan: havaitsin olevani uudelleen raskaana...

Yhteistyössä