Hakutulokset

  1. Oidar

    * Heinäkuiset 2016 *

    Minä sinne facebookiin muuten tulisin, mutta onko ryhmä salainen vai suljettu? En ihan vielä halua että kaikki kavereista näkee mihin kuulun :P
  2. Oidar

    * Heinäkuiset 2016 *

    Oidar/4.7?/3.lapsi/HYS Edellisessä raskaudessa pääsin varhaisultraan kunnallisella kun taustalla ku-raskaus ja oli vuotoa.
  3. Oidar

    * Heinäkuiset 2016 *

    Pikkujouluista, lasken sen varaan että mulla on (niinkuin joka vuosi on ollut) aamuvuoro pikkujoulujen jälkeisenä päivänä. Siinä vasta tekosyytä kerrakseen. Yhdet aiemmat pippalot menee samalla syyllä, on se "kirottu" aamuvuoro taas, johon voi vedota ä, ettei voi ottaa :P hihhih. Mua niiiin...
  4. Oidar

    * Heinäkuiset 2016 *

    Jouluun varmaan ajoittuu kertominen. Kattelin että NP-ultra ois noin joulukuun puolivälissä, joten ehkä sit jouluna jo voisi kertoa. Lapsille kerrotaan vasta kun alkaa näkyä, koska odottavan aika on niiiiiiin pitkä, joten sillä mietitään muillekin kertomisen jättämistä myöhemmäksi.. :)...
  5. Oidar

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hyvä ihme tätä kuvotusta. Kesken aamukahvin tuntu että nyt mennään, onneks ei kuitenkaan :D Minä vielä arvon soittaisinko neuvolaan nyt, vai vasta myöhemmin. Eka käynti on joskus 8+ kai ja se on niin kurjaa sitten soittaa ja perua aika jos tuleekin km.
  6. Oidar

    * Heinäkuiset 2016 *

    Oireista tuli mieleen, että mulla poskia kuumotti jo viikko ennen ku menkkojen olis pitänyt alkaa, samoin väsytti iltaisin ja palelsi, ja näitä siis edelleen. Rintojen arkuus ei oviksen jälkeen loppunut ollenkaan, yleensä loppuu n. viikko ennen menkkoja. Varsinaista etomista ei (luojan kiitos)...
  7. Oidar

    * Heinäkuiset 2016 *

    Moikka! Täällä kans haamuiltu sunnuntaina ja tänään vahva plussa. Oi onnea! Laskettu aika lienee 3.-5.7, mutta kai se siitä ekassa ultrassa varmistuu. :) Entuudestaan meillä lapset 7v ja 1v1kk, jos kaikki menee hyvin, niin nuorimmaisilla on sitten 1v 10kk ikäeroa. Mielellään pysyn vielä...
  8. Oidar

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Moikka! Täällä ois toistaan ja miehen ensimmäistä odottava 23v. Laskettuaika 12.9, aikaistui neljällä päivällä nt-ultrassa, aiemmin oli 16.9. Synnytyssairaala mulla on HYS. Esikoinen täyttää loppuvuodesta jo 6vuotta ja uuden odottaminen on taasihan outoa ja ihmeellistä. Kirjottelin...
  9. Oidar

    Mirenasta huolimatta taas raskaana?

    Todella monen merkkiset pillerit on kokeiltu, jotkut ei sopineet/aiheuttivat sivuoireita. Viimeisimpänä Yasminit tuntuivat käyvän, mut sit huomasinkin reilun puolen vuoden syömisen jälkeen että oon raskaana. Tästä episodista mulla siis yksi lapsi. Ehkäsyrengasta on kokeiltu --> raskaus. Lääkäri...
  10. Oidar

    Mirenasta huolimatta taas raskaana?

    Testattu on ja negaa näytti! Voi että mä oon ilonen! :D Huolestuin ehkä turhaan, mut ton syksysen jälkeen oon ollu aika vainoharhanen näitten juttujen kanssa. Oli se kuitenki parempi testata ku ihmetellä.. Ehkä noi mun oireet sit vaan on sitä et kroppa temppuilee.. :)) Kyllähän raskauden...
  11. Oidar

    G: Mitä teillä syödään tänään?

    Vatsatautitoipilas 3v sai valita mitä tänään syödään kun ruoka vihdoinkin maistuu. Meillä on siis tänään makaronilaatikkoa ja porkkanaraastetta.
  12. Oidar

    Mirenasta huolimatta taas raskaana?

    No huh, toivottavasti elelis mullakin vaan omaa elämäänsä. :) Pari tuntia enää ni saan sen testin ja pääsen varmuuteen tästäki asiasta.. Oon vaan tullu "vähän" säikyks ton syksysen kokemuksen perusteella.. :/
  13. Oidar

    Mirenasta huolimatta taas raskaana?

    No joo. Lääkkeellistä vaan ei oikeen vissiin voi tehdä jos kierukka on paikallaan? Tai mulle on joskus näin sanottu. Mun kroppani tietäen se varmastikin on jossain v-maisessa paikassa, jos siellä ylipäätään jotain on. Mutta jos ei olisi, niin mistä maidontulo? :O
  14. Oidar

    Mirenasta huolimatta taas raskaana?

    Joo, leikkauspöydällä on jo käyty ja "henkihieverissä" oltu.. Toiste ei tosiaankaan huvittaisi, siksi mä täällä panikoinkin.. :/ Pistin just miehelle tekstarin että tois testin samalla ku tulee töistä. Yäh, tää on hirveetä.
  15. Oidar

    Mirenasta huolimatta taas raskaana?

    Pakko kai se on käydä heti ku mies tulee töistä.. Oon kipeen lapsen kanssa kahden kotona, eikä oikeen päästä ulos. :/ Toisaalta en haluais näin viikonloppuna tehdä testiä, koska tk ei kuitenkaan tee asialle mitään ennen maanantaita. Nimim, näin siellä toimittiin edelliselläkin kerralla.. :/...
  16. Oidar

    Mirenasta huolimatta taas raskaana?

    Mua pelottaa. Pelottaa ihan hirveästi. Mulle asennettiin mirena aikalailla tasan vuosi sitten. Lokakuussa tuli hirveet vatsakivut ja muutaman mutkan kautta todettiin kohdunulkoinen raskaus joka päättyi siihen että toinen munanjohdin poistettiin. Nyt mulla on siis enää vain yksi munanjohdin...
  17. Oidar

    Mirena-kierukasta

    Ja kilinv**ut suojaa raskauksilta. Tai joo, pitäisihän sen ja mikään ehkäisy ei oo satavarma, mutta jos hormonikierukkaa mainostetaan sillä että se on yks tehokkaimmista ehkäsymenetelmistä sterilisaation lisäks ni en kyllä voi olla samaa mieltä.. Mulle "asennettiin" hormonikierukka 1/11 eli...
  18. Oidar

    Kavereita Hyvinkäältä

    Ootteko kauanki asuneet jo Hyvinkäällä? :) Mä oon ihan pihalla vielä koko kaupungista, hyvä kun hahmotan edes että missä me itse asutaan. :D Ehkä tää tästä kun tutustuu kaupunkiin ja liikkuu enempi. Ihan kivalta kaupungilta tää vaikuttaa kuitenki. :)
  19. Oidar

    Kavereita Hyvinkäältä

    Heippa hei, Parikymppinen äiti ja 3v poika kaipais molemmat kavereita Hyvinkään seudulta. Ihan mitä vaan lasten kanssa keksitään, ulkoilua, kyläilyä.. jne. :) Ollaan just muutettu Hakalaan ja ei oikein tunneta täältä Hyvinkäältä ketään. Olis ihan kiva tutustua Hyvinkääläisiin äiteihin...

Yhteistyössä