Hakutulokset

  1. T

    Minkä ikäisenä vauva kävelytuoliin?

    Laitoimme poikamme kävelytuoliin siinä 5,5kk. Tietenki alkuun pieniä aikoja 0-3 kertaa päivässä. Kyllä meillä silti lattiallakin touhutaan siihen asti kun tekee mieli pystyasentoon :)
  2. T

    Päikkäreistä

    Meidän poju nukkuu 2 päikkärit n. 2 h kerralla. Jos vaunuissa nukkuu niin korkeintaan puolituntia ja sit ehkä tarttee kolmannet päiksyt tai sit ei :D Mennään vähän tilanteen mukaan sitten.
  3. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Oon kyllä semmonen laiskiainen tän kirjottelun suhteen ettei mitään rajaa :/ Meillä ei mitään ihmeellistä ole ollut. 4 kk neuvolassa mitat oli 7540g ja 65,1cm. Soseet on aloitettu siinä 3kk paikkeilla. En ees muista millon olen viimeks keittänyt tuttipulloja taikka tutteja. Jan ei kyllä ikinä...
  4. T

    Brio Primo turvakaukalo

    Ostimme viikko sitte pojallemme kyseisen kaukalon jalustan kera. Enpä ole havainnut tähän mennessä ainakaan mitään huonoa. Mua arvelutti kans se sen takia kun ei ole mitään turvallisuus testiä tehty. Olisin mielummin halunnut sen maxicosin mikä sai autoliiton testissä erinomaisen arvosanan mutta...
  5. T

    mitä teidän 4kk ikäset syö päivän aikana ja kuin paljon?

    Meillä 3,5kk poika syö aamulla 6 aikaan 160ml maissivelliä ja seuraavalla syötöllä 9 aikaan loput vellit purkista sekoitettuna maitoon yhteensä 120-140ml. Ruokailut ovat n 3h välein ja joka kerralla (paitsi aamun 2 ekalla syötöllä ) annan 2 rkl sosetta ja päälle juo 80-120ml maitoo. Yöunille...
  6. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Heippa hei vaan kaikille :flower: Oon ollut kyllä TODELLA laiska kirjottelija. Jan on nyt päikkäreillä. Nukahti ilman väsykiukkuja :D Viime keskiviikkona oli 3kk neuvola ja ekan rokotuksen aika. Paino 6800g ja pituus 60,5cm. Mua niin kävi sääliks toista kun täti pisti piikin reiteen...
  7. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Meillä oli ristiäiset eilen. Nimeks tuli Jan Juhani. Oon tainnut sen varmaan jo aikasemminkin sanoa mutta sanoinpa nyt uudelleen :D Hävetti hieman kun kesken toimituksen miehelle tuli viesti puhelimeen kun viestiäänenä joku kummeliäijä sanoo "voi helve-in per-e! Kaikki menee päin vit-ua...
  8. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Kasperille :hug: :heart: Ja onnea vauvautuneille :flower: :flower: Onkos muita kenen pää ei oikeen toimi täysillä? Meikäläisellä on kyllä aivot todellakin lomalla. Tänää grillailtiin ja meinasin sitten laittaa tytärpuoleni nakkejen kaveriks mallasuutetta kun sinappia piti laittaa...
  9. T

    MAALISMASUKIT 2007

    :flower: Onnea katjuskalle! :flower: Meillä on poika alkanut pulautteleen aikas useinkin ja syömään vähän tiheemmin. Johtuiskohan siitä pulauttelusta ettei pysy nälkä poissa?? Pitäisköhän koittaa vaihtaa korviketta. Täytyy tässä nyt kattoo vielä jatkuuko samaan malliin. Sit kyllä lähtee...
  10. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Heips! Pojalla oli tänään lääkäri. Ja sanon vaan että se lääkäri on niin ammattitaidoton että ei mitään rajaa! Joka liike tuntuu epävärmalta ja se on kokoajan pää punasena! Meillä on terveyskeskuksessa omalääkärinä se sama saakelin idiootti. Kyllä lähtee lääkäri vaihtoon. Se ei oikeen ota...
  11. T

    MAALISMASUKIT 2007

    No heipähei. Tajusin mäkin tänne tulla :D Meillä syödään joka pvä melkeimpä kellon tarkkaan n 3h välein. Välillä poju saattaa vahingossa nukkua 4-5 h putkeen mut sekin yleensä tapahtuu sitten päivällä. Maitoa uppoo joku 120-160ml kerralla. Yks kerta se veti jopa 200ml :p Mahtoi olla...

Yhteistyössä