Hakutulokset

  1. Pimpiäinen

    WcAnkka

    Sun yv kansio on täynnä!
  2. Pimpiäinen

    Kaupan alan harjoittelijan palkka

    Kuinka paljon on kaupan alan harjoittelijan palkka? Olen kattonut pamin sivuilta mut enpäs nyt oikein osaa tulkita tuota taulukkoa..voisko joku ystävällisesti vastata tähän? Kiitos etukäteen =)
  3. Pimpiäinen

    Tän kesän muoti farkut

    Mistäs mä löydän niitten kuvan? Siis olen ettinyt ja ettinyt ja hakenut mut en vain löydä sitä ketjua..voisikos joku auttaa mua?!? Siis ne jossa on ns. stringit jalassa?!?
  4. Pimpiäinen

    Nimi hakusessa

    Auttakkee...nyt olis pikainen apu paikallaan..pitäisi keksiä joku lyhyt,helppo muistaa ja pohjoiseen viittaava baarin nimi.Itellä on jotain jo ehdotuksia mut lisääkin voisi olla.
  5. Pimpiäinen

    Vin-tex kenkien valmistaja

    Siis nyt pitäis saada osoite/puh.numero kyseisen kenkien valmistajalle tänne suomeen..viimekuussa äitini osti tytölle synttärilahjaksi tän merkkiset kengät ja nyt on jo ompelusauma lähtenyt irti ainakin 2cm:n pitkältä matkalta..soittaisin valmistajalle ja antaisin palautetta ja lähettäisin...
  6. Pimpiäinen

    Tiikerikakusta

    Miten te jauhopeukalot saatte tiikerikakun pohjan sillain paistettua ettei se lohkeile?!? Mulla aina tekee niin vaikka mitä tekisin..mikäs niksi tähän sitten on et se onnistuis?!? :|
  7. Pimpiäinen

    Kaalilaatikosta

    Pikaisesti haluaisin vastauksia tälläiseen kysymyksen et kuinka pitkään kaalilaatikon pitää olla uunissa? Mä tein elämäni ensimmäistä kertaa kaalilaatikkoa ja ohjeessa ei lukenut aikaa. Sit tein itse vadelma-mustikka jäätelöä pakkaseen jälkkäriksi :p
  8. Pimpiäinen

    Tim-Lars Kylmäluoma löydetty

    http://lotta.yle.fi/rswebroi.nsf/sivut/uutiset?opendocument&pageid=Content0161C Nyt pääsee sukulaiset,omaiset ja ystävät piinaavasta tiedosta eroon ja pääsevät hautaamaan rakkaimpansa.
  9. Pimpiäinen

    pipsa-80

    Sul on kansio täysi..ei voi laittaa yv:tä :whistle: :whistle: :wave: :attn:
  10. Pimpiäinen

    Vinkkejä kaipaan häälahjaan

    Siis tosiaan kaipaisin vinkkejä häälahjan suhteen. pitäis jotain hankkia kun velipoika menee naimisiin ensviikolla ja mä en ole viel keksinyt niille mitään häälahjaa..oliskos teillä antaa vinkkejä?!? Mieheni ehdottaa lahja shekkiä mut mä en halua sellaista antaa koska se ei ole silleen...
  11. Pimpiäinen

    Biisi apua!!!

    Siis olen pitkään miettinyt tiettyä kappaletta..nimeä enkä esittäjää saa millään päähän..siksi kysyn teiltä viisaimmilta et mikäs se on sen biisin nimi/sen esittäjä siinä coca-cola mainoksessa missä on se mies?!? *ymmärsiköhän kukaan mitä mainosta tarkoitan?!?* Se mies tanssii siinä...
  12. Pimpiäinen

    Ilmalämpöpumppu

    Haluaisin kuulla teidän kokemuksia/mielipitäitä tästä ilmalämpöpumpusta. Jos olette hankkineet sellaisen niin minkä merkkinen, paljonkos maksoi ja kannattiko hankkia?!? Meillä olis tälläisen laitto lähitulevaisuudessa kuhan ensiksi muutamme omaa kotiin joko enskuussa tai sit viim...
  13. Pimpiäinen

    Lasten synttärikutsukortit netistä

    elikkäs mistä tälläiset voipi tulostaa?!? En nyt muista mitään sivuja. Kiitos etukäteen.
  14. Pimpiäinen

    Kiva peli..varokaa jää vielä koukkuun

    mulle kävi niin et jäin koukkuun tähän peliin http://www.addictinggames.com/bloons.html
  15. Pimpiäinen

    Kuva kakkuun

    Siis mistä sai tilattua omasta valokuvasta sen syötävän kuvan kakkuun?!? Kiitos etukäteen.
  16. Pimpiäinen

    Kiva kiva :/

    Meillä on sit kosteusvaurio tuolla pesuhuoneessa. Tänään varmistu kun mattomies mittasi kosteusmittarilla..johan mä oon sitä epäillykkin..onneksi asutaan vuokralla ettei itellä tarvi sit maksaa tuota remppaa..saas nähä et milloin alkaa hommat..nyt oli hyvä sauma ensviikolla rempata toi kylppäri...
  17. Pimpiäinen

    Sokerivaha

    Siis..tähän vahaahan käytetään Sokeria, sitruunamehua ja vettä. ..mut miten menee nuo ainesosat?!?Millasta veden pitää olla?Onkos kaikkea yhtä paljon?!? Miten sitten kun vaha on valmis ja jaloissa..miten ne jarvat lähtee?!?! Aattelin kokeilla näin kesän alla kun tahtoo noi säärikarvat kasvaa...
  18. Pimpiäinen

    Nyt iski ongelma

    haluttais leipoa jotain mut meil ei oo hiivaa eikä normaalia sokeria..mitäs sitä vois leipoa?!?Vinkkejä?
  19. Pimpiäinen

    Leipoja immeiset

    kertookaapas mulle et jos teen nyt sänpylätaikinan valmiiksi ja panen sen jääkaappiin yöksi ni onkos se huomenna sit käyttökelpoista?!? Kiitos etukäteen!
  20. Pimpiäinen

    Mä en jaksa

    tätä "yksinhuoltaja" elämää ku mies on työ reissussa :attn: :'( Tytärelläkin jokin hemmetin uhma ku ei usko mua millään..et tälläistä..turhis kuitenkin mut olkoot!

Yhteistyössä