Hakutulokset

  1. G

    Nyt kyllä sieppaa...

    Miehellä oli tänään koulussa työpäivä. Sen ymmärrän, että mentävä on. Sanoi mulle, että pääsee yhdeltä. Okei. Muksut on olleet todella raivostuttavia koko aamun, nuorimmainen heräsi 40 min päiväunien jälkeen, joten sen tietää, miten mukavaa meillä on ilta. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa...
  2. G

    minä kipeenä...

    ...lapset hoidossa. Tuntuu ihan oudolta olla yksin kotona. No, saanpa ainakin tehtyä kotihommia. Siis ongelmani on äänihuulten tulehdus ja täysi puhekielto (no, eipä sitä ääntä olekaan ollenkaan). Kurkku on kipee, ja nestettä tarttis saada menee, mut kun ei viitteis nielaista ku ihan pakon...
  3. G

    viime viikon C.S.I

    ...niin, oltiin viime viikolla reissussa ja jäi c.s.i tallentamatta. Mitä siinä tapahtui?? Lähinnä kiinnostaa se, että tuliko siihen edellisviikon Grissomin pienoismallirakentamiselle joku järkevä selitys vai vieläkö "jännitellään" sitä asiaa... Tänks
  4. G

    kokeilisitko tökkiikö sinullakin lippupalvelu? Kiitos.

    niin, jos joku viitsis katsoa saako lippupalvelun nettisivuilta auki sitä varausosioo... pääsen siis sivuille ja kun yritän varata lippua, sanoo Varausjärjestelmään ei saatu yhteyttä. Kokeile hetken kuluttua uudelleen. ja tätä tehnyt koko aamun. Onko siis mun tunnuksissa jotain vikaa, vai...
  5. G

    Jihuu!!!! KISS kutsuu!!!

    Olin siis sairaan nopee aamulla ja sain kuin sainkin liput toukokuiseen KISSin konserttiin! Voiko päivä paremmin alkaa... eipä juuri =)
  6. G

    Lääkäristä kuulumisia

    käytiin diabeteslääkärissä tuon pojankoltiaisen kanssa (3v). Pituus 102,5cm ja paino 16,5kg Pitkäaikaissokeri 7,3 (jos jotakin kiinnostaa :D ) Nyt toivotaan että tämä vuosi menisi ilman ylimääräisiä sairasteluja. Uudenvuoden jälkeen oltiin 3 vrk sairaalassa tipassa kun tuli mahatauti...
  7. G

    Napatyrä

    meidän pojalla huomattiin 6vko:n neuvolassa napatyrä. Ei ole kipeä, eikä aiheuta toimenpiteitä ainakaan vielä, mutta kysyisinkin sitä, että miten nopeasti/hitaasti lähtee pois?? Itse nimittäin ajattelin, että menis kuukaudessa, parissa ja nyt kattelin netistä, että leikataan mahdollisesti 3-4...

Yhteistyössä