Hakutulokset

  1. Perdóname

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Tai sitten ensimmäistä kertaa joku sanoo ääneen. Ja tulipa vaan sellanen olo että jos on edelliset raskaudet menneet yliajalle niin onko sitten v*tuttanut olla se viimeinen vai mikä siinä on ollut niin hirveää olla LA:n mukaisessa ketjussa. Eikö se sitten ole ihan ok olla siinä oman kuun...
  2. Perdóname

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Jep, herneen vedin nenään ja sehän paistaa tuosta mun kirjoituksesta todella hyvin? :D Heitetäämpä sitten kysymys näin päin: mikä vaikeus on mennä omaan ryhmäänsä kun LA on huhtikuussa, niin sillon se on huhtikuussa. Mikä on se este mennä siihen omaan ryhmään? Vastaa tuohon vaikka itsellesi...
  3. Perdóname

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Hmm.. musta se on vähän kakspiippunen juttu jos laskettuaika on huhtikuussa ja liittyy toukokuisiin. Itselläni on kahden lapsen lasketut olleet 25. ja 28.pv ja liityin ihan kyseisten kuukausien ryhmiin. Se on nimittäin vähän typerääkin kun joillakin on kaikki ultrat niin paljon ennen muita ja...
  4. Perdóname

    Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

    Hmm jaa-a, tätä pitää nyt hetki miettiä ;)
  5. Perdóname

    Mistä saada apua toivottomaan ihastumisen tunteeseen? Tämä olo on sietämätön

    Mitäs jos ap on jo varattu eikä halua erota? Mutta itse kysymykseen, en tiedä. Kait sitten itse ehdottaisin myös yhteydenottoa siihen ihastukseen (jos on sinkkuna) siitä näkee ainakin saako yhtään vastakaikua vai ei. Turha tuhlata sitten aikaansa ihmiseen, joka ei anna mitään takaisin.
  6. Perdóname

    G: Oletko maistanut omaa rintamaitoasi?

    Oon kun annoin joskus pullosta, ja lämmityksen jälkeen kokeilin tipan käteen onko kuumaa ja imasin sit pois :) Kääk.
  7. Perdóname

    Kuis olis perjantain naamakuvaketju??

    Pitäisköhän tuota repästä... pistetään mietintään ;)
  8. Perdóname

    G: Parta - hot or not?

    Hot, kunhan ei nyt mikään monta metriä pitkä :D Ja sellanen mies jolla on niin tummat piirteet että pienikin parransänki näkyy jo sellasena tummana alueena :heart: lääh.....
  9. Perdóname

    Onko 28 vuoden ikäero nyt niin paha?

    Miksi ajattelet sen noin? Tuo on kyllä ihan sun henkilökohtanen mielikuvasi..
  10. Perdóname

    Onko 28 vuoden ikäero nyt niin paha?

    No ei ole paha.
  11. Perdóname

    Olokeepa höveliäitä ja laittakaa Lipsulle siivousmusaa.

    http://www.youtube.com/watch?v=X-77txuiVXs
  12. Perdóname

    Olokeepa höveliäitä ja laittakaa Lipsulle siivousmusaa.

    http://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM
  13. Perdóname

    Olokeepa höveliäitä ja laittakaa Lipsulle siivousmusaa.

    http://www.youtube.com/watch?v=xPU8OAjjS4k
  14. Perdóname

    Voi ei, vauva kovasti itkuinen ollut tämän illan.

    Varmaan jotain on vialla jos on tuohon asti ollut aikasemmin tyytyväisempi. Voihan sitten olla jotain masukipua tullut äkistään jostain. Tosin mun lapsi löysi korvansa tuon ikäsenä suunnilleen ja alko kans haromaan korviaan ja itkiessään sitä oli ilmeisesti jotenkin herkempi kynnys tehdä :D...
  15. Perdóname

    Mitä ihmettä?! Matoja hangella joulukuussa??

    Ne on niitä pilkkimatoja. Ainiin mutta eihän nyt oo jäitäkään...
  16. Perdóname

    Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

    :D no joo, kyllä sai kisu lähöt siitä sängystä. ketku loikkas siivoomisen jälkeen ja yritti käydä siihen pötköttelemään muina miehinä mutta eeeei onnistunu :kieh:

Yhteistyössä