Reppureissaajan päiväkirjasta

Nautiskelin rantabaarissa kylmästä drinkistä katsellen laskevaa aurinkoa ja palmujen ympäröivää rantaa. Oloni oli raukea, olin surffannut Kata Beachillä lähes koko päivän. Keli oli ollut mahtava, ja olinkin ottanut siitä kaiken irti! Kaverini olivat jo menneet nukkumaan, mutta itse halusin vielä nauttia hetken viilenevästä illasta.
Viereeni ilmestyi keski-ikäinen nainen, minua noin 15 vuotta vanhempi, mutta miellyttävän näköinen. Katselin häntä sivusilmällä ja yritin mielessäni arvailla mistä päin maailmaa hän on kotoisin. En kuitenkaan päässyt arvailussani kovin pitkälle kun nainen kääntyi puoleeni saatuaan juomansa. Hän mittaili minua hetken katseellaan ja kysyi vahvalla ranskalaisella aksentilla että olenko sukeltaja vai surffaaja. Naurahdin ja kerroin olevani surffaaja. Jutustelimme niitä näitä ja ilta vaihtui pikkuhiljaa yöksi. Lopulta nainen - Cecile nimeltään - sanoi että hänen täytyy lähteä. Hän pyysi minua saattamaan hänet asunnolleen, johon luonnollisesti suostuin.

Lähdimme hiljalleen kävelemään polkua pitkin pois rannalta. Cecile tarttui käsivarteeni kiinni, ja alkoi muutenkin vaikuttaa läheisemmältä kuin rantabaarissa.
Pian minulle selvisikin että hän haluaa rakastella kanssani..
Lyhyen kävelymatkan lopuessa hän oli jo saanut minut varsin hyvin suostuteltua.
Tulimme kaksikerroksisen talon ovelle, joka oli aika suuri ja hieman syrjässä kylän keskustasta. En ehtinyt katsella taloa kovinkaan tarkasti, kun olimme jo sisällä ja ranskatar alkoi heti suudella minua kuin olisi omistanut minut. Kävin jo itsekin aika kovilla kierroksilla, ja minua kiihotti ajatus vanhemman naisen käsittelystä.
Hoipertelimme makuuhuoneeseen ja yritin ottaa paitaani pois samalla kun hän pommitti minua suudelmilla. Hän työnsi minut sängylle ja tuli päälleni hajareisin.. Sitten sain kokea sellaisia kielareita että pääni meni aivan pyörälle..
Cecile katsoi minua ahnaasti ja sanoi että haluaa sitoa minut. Nyökyttelin sanattomana, olin jo valmis mihin tahansa. Hän kaivoi yöpöydän laatikosta kahdet pehmustetut käsiraudat, ja hetkessä olinkin jo kahlittuna sänkyyn käsistäni.
Hän veti shortsit jalastani, ja kaluni pääsi esiin kaikessa komeudessaan.
Yöpöydän laatikosta löytyi vielä köyttä, jolla Cecile kiinnitti vikkelästi jalkani sängyn pylväisiin. Siinä olin, raajat levällään sänkyyn köytettynä, kiimaisen puumanaisen armoilla...

Cecile katseli minua hetken, ja alkoi pikkuhiljaa riisua omia vaatteitaan.
Paidan alta paljastuivat täyteläiset rinnat, joissa ei näkynyt lainkaan rusketusrajoja. Myös hänen peppu oli treenatun näköinen, ja minua alkoikin jo harmittaa että olin kahlittuna. Hän selvästi nautti avuttomuudestani, ja kiusoitteli minua hieman tuoden ihanat rintansa aivan naamani eteen kuitenkin senverran kauas etten ylettynyt niihin. Lopulta hän alkoi suudella reisiäni ja kiveksiäni, siirtyen sieltä kaluni kimppuun. Suihinotto oli taivaallista.. Hänellä ei ollut mitään kiirettä mihinkään, hän vain nautiskeli kalustani kaikessa rauhassa..
Aloin jo olla lähellä laukeamista, mutta hän huomasi sen ja siirtyi suutelemaan reisiäni. Kun kaluni oli hieman saanut levähtää, hän palasi taas sen pariin jatkaen edelleen rauhalliseen tahtiin. Tätä peliä jatkui kauan aikaa, ja anelin jo häneltä että saisin laueta.. Hän vastasi hymyillen että saisin laueta tänä yönä monta kertaa! Kiemurtelin täysin avuttomana naisen käsittelyssä, ja hän todellakin tiesi mitä oli tekemässä. Suihinotto jatkui ja jatkui, kunnes lopulta hän antoi minun laueta suuhunsa. Hän lypsi minusta viimeisenkin pisaran ja nieli kaiken mielissään.
Olin täysin uupunut, ja huohotin tovin samalla onnitellen itseäni parhaasta suihinotosta mitä olin koskaan kokenut. Olin valmis siirtymään unten maille, mutta nainen halusi selvästikin minusta enemmän..
Hän nimittäin katseli minua edelleen ahnaasti, eikä tehnyt elettäkään irrottaakseen kahleitani. Sopersin että mitäs nyt, ja hän vastasi että seuraavaksi hän haluaa ratsastaa.



Katselin naisen pepun keinahtelua tämän poistuessa huoneesta.
Kokeilin kahleitani, mutta niistä ei ollut toivoakaan päästä irti.
Ei siis auttanut muu kuin odottaa mitä tuleman pitää.
Alakerrasta alkoi kuulua puheen sorinaa ja naurahduksia.
Pian huoneeseen asteli Cecilen mukana kolme muuta keski-ikäistä naista, jotka kaikki katselivat nälkäisin silmin treenattua kroppaani.
He puhuivat keskenään ranskaa, josta en ymmärtänyt paljoakaan.
Huomioni kiinnittyi yhden naisen toppiin, joka piti allaan todella isot rinnat.
Yhdellä naisista oli pitkä tumma tukka, ja kolmas oli blondi.
Tummatukka ryhtyi asettelemaan sängyn päähän kameran jalustaa, ja hetken päästä jalustalle oli viritetty videokamera, jossa vilkkui pieni punainen valo tallennuksen merkkinä.
Kyselin että mitä ihmettä on tapahtumassa. Muut naiset vain hymyilivät minulle, mutta Cecile tuli viereeni ja kuiskutti korvaani "Me pidetään hiukan hauskaa..."

Naiset riisuutuivat samalla syöden minua silmillään.
He tulivat sänkyyn ja alkoivat hyväillä ja suudella minua, kaikki yhtä aikaa.
Kaluni kasvoi hetkessä täyteen mittaansa, huulten ja käsien armottoman hyväilyn alla.
Isorintainen nainen kaivoi käsilaukustaan öljypullon, jota hän levitti itsensä päälle, alkaen sitten hieroa minua noilla ihanilla rinnoillaan..
Olin pian kiihottunut aivan huippuunsa.. avuton tilanne, naisten kiusoittelevat kosketukset, ja videokuvaus saivat minut aivan sekaisin.
Isotissinen nainen halusi ensimmäisenä tositoimiin. Hän ohjasi kaluni sisäänsä hitaasti, aivan pohjaan saakka.
Hän vain istui siinä hetken aikaa, katsellen minua kuin saaliseläintä.
Sitten hän alkoi ratsastaa, ensin hitaasti ja pikku hiljaa kovempaa ja kovempaa..
Tuijotin lumoutuneena öljyttyjen rintojen pompahtelua samalla kun nainen vei minua kohti orgasmia.
Laukesin pian hänen sisäänsä nautinnosta voihkien.

Minulle ei annettu hetken rauhaa.. suutelu ja hyväily jatkui saman tien.
Katselin sumuisin silmin videokameran rec-valon vilkkumista, samalla kun blondi ranskatar alkoi levittää öljyä peppuuni.
Hän öljysi myös käyrän dildon, ja alkoi ujuttaa sitä anukseeni. Tämä oli minulle aivan uusi tuntemus, ja se tuntuikin todella kiihottavalta.
Nainen työnsi dildoa syvemmälle hyvin hitaasti, katsellen ilmettäni tarkasti.
Kaluni alkoi taas jäykistyä, vaikka olin juuri äsken lauennut.
Dildo oli syvällä sisälläni, ja yhtäkkiä jalkovälistäni alkoi kuulua matala surina.
Tunsin vibraattorin tärinän selvästi sisälläni, ja naisten kiihkeät katseet ihollani.
En osannut arvata, miten pitkä yö olisi vielä edessäni..
 

Yhteistyössä