Hippityttö maisemissa

Se oli mielenkiintoinen nainen. Tuossa istui kiviaidan kivellä hieman ihmeelliset vaatteet päällään ja heilutteli paljaita varpaitaan reunan yli. Sandaaleita roikotti nauhoista kädessä. Kaikki kymmenen varpaankynttä oli eriväriset, samoin kuin sormienkin. Hihaton, valkoinen paitapusero valtavilla hiha-aukoilla sillä oli päällä. Rinnat vilkkuivat aukoista ja kättä nostaessa vilahti nännitkin. Hame oli tuhannen kirjava ja leveä, ainakin puolisääriin ulottuva. Vyö oli leveä, jossa roikkui värikkäitä nauhapunoksia. Samanlaisia nauhoja oli punertavissa hiuksissa, hiukan takkuisen näköisessä ja puoliselkään ulottuvassa kiharaisessa pilvessä. Taisi olla joku hippi koko nainen. Kaulassakin helmiä ja käätyjä.



Istuin nyt samalla aidalla, viereisellä kivellä ja muistelin tapaamaani naista, viikko sitten kohtaamaani kasvissyöjää.

------


Olin silloin rohkealla tuulella ja menin muitta mutkitta tytön luo. Uteliaisuuskin siihen ajoi, että mistä tämänlainen ilmestys pikkukaupunkiimme oli ilmestynyt. Olin varautunut koppavaan vastaanottoon, mutta mitä vielä, tyttöhän lähes imeytyi minuun. Oli siis näitä rakkauden apostoleita ja rauhaa rakastava kaikkien ystävä. Tyttö oli tullut katsomaan vanhaa mummiaan ja oli ennen kotimatkaansa varastanut mumminsa ajasta muutaman tunnin kierrelläkseen vanhoja paikkoja, jotka olivat tulleet tutuiksi jo lapsena mummilassa käydessä. Vanhat, pikkukaupungin leikkipaikat olivat tulleet lapsena tutuksi ja monet suosikkipaikat olivat näköjään edelleenkin lasten suosiossa. Tyttö, tai nainenhan hän oli, oli nimeltään Hely. Minusta sopiva nimi hippinaiselle. Minä juttelin niitä näitä ja yritin olla sujuva puheissani, sillä huomasin naisen itsensäkin olevan puheissaan sanavalmiin ja nokkelan. Oli vielä kolmisen tuntia junan lähtöön Helyn kotikaupunkiin, ja hän oli valmis tarjoamaani seuraan.



Kävelimme kaupunkimme ainoassa, mutta suuressa puistossa, ja sen lehmusten varjossa juttelimme ja tutustuimme lähemmin. Kaupugin puutarhurit olivat virittäneet kastelulaitteet suihkuttamaan vettä nurmikoille, ja eikö vaan tämä Hely otti ja heitti kangaspussinsa minulle ja meni juoksentelemaan vesisuihkun reunamille. Siitähän seurasi osittainen kastuminen ja paita muuttui lähes läpinäkyväksi. Ujostelematta Hely palasi luokseni nännit nätisti tököttäen paidan läpi. Hän ei ollut huomaavinaan minun tuijotusta ja moukkamaista ilmettä kasvoillani. Hely puristeli ylimääräisiä vesiä hameeltaan ja nauroi ja muisteli lapsuuden aikaisia juoksuja suihkujen läpi.



Minua alkoi panettamaan ja askaroin päässäni miten edetä tässä lievän himon tilassa. Muistin, että puistossa oli vanha kivinen kellari, varmaan jostain Suomen sodan ajoilta. Olin aiemmin nähnyt sen oven renksottavan avoimena ja arvelin sen olevan samassa tilassa vieläkin. Kysyin Helyltä, muistiko hän sen vanhan kellarin ja jos vaikka menisimme katsomaan sen tilannetta. Hely oli heti valmis ja muistavansakin kellarin ja olleensa siellä kuurupiiloa useinkin, silloin ennen. Jo kaukaa näin oven olevan korjaamatta ja kulli koveni entisestään. Enää ei ollut mikään puolikova heijari, vaan kunnon seisokki.



Kumarruimme sisään ovesta. Katsoin taakseni ja totesin olevamme aika hyvin piilossa puuston keskellä. Kellari tuoksui kellarille ja jätin oven avoimeksi saaden valoa sisään. Hely oli iloinen ja muisteli vanhoja leikkejä, tuli lähelleni ja kysyi, enkö minä ollut koskaan täällä leikkinyt, tai käynyt edes tyttöjä pussaamassa. Olin häkellyksissä ja Hely tuli aivan kiinni minuun. Märkä paita painautui omaani ja Helyn kädet olivat kaulallani, hänen huulensa lähenivät omiani ja kulliani painoi häpyluu. Helyn lantio liikkui ja hieroi kulliani. Hän tunsi varmaan kovuuteni ja ilkikurisesti tökki keskikohtaansa minuun. Olipa siinä aloitteellinen nainen. Pujotin käteni hihansuista sisään Helyn selkäpuolelle ja vedin häntä itseeni. Aukaisin hänen paitansa napit ja avasin vaatteen. Rinnat sojottivat kovat nännit kohollaan kohti minua. Käädyt ja helmet roikkuivat rintojen välissä minun kumartuessa ja ottaessa toisen rinnan ja nännin suuhuni. Nänni oli narskuvan kova ja rinta lämmin kuin aamuinen syli. Vein käsiäni alas kohti lanteita ja aloin nostelemaan hametta hitaasti ylös. Sitä riitti iäisyyden ennenkuin tunsin helmat käsissäni. Vein kädet pakaroille ja olin järkyttyä, en tuntenut käsissäni minkäänlaista kangasta, en muuta kuin paljaan lämpimän ihon. Helyllä ei ollut lainkaan pikkuhousuja. Helyn ilme oli naurava hänen sanoessaan, että kesä on aikaa jolloin nautitaan ja kaikenlainen ylimääräinen ja hankaloittava on poissa, pikkarit on turhat. Kyykistyin tämän luonnonlapsen eteen ja halusin suukotella hänen vatsaa ja jotain muutakin. Vastaani tuli täysin ajamaton tuuhea karvapehko, nykyään harvinainen luomupillu. Upotin kasvoni siihen ja kieleni etsi rakoa. Hely nojasi taaksepäin ja levitti käsin pilluaan ja sain kieleni ujutettua häpyhuulten väliin ja maistelin Helyn makuja. Helyn kädet painoivat päätäni pillua vasten ja tunsin sen valuvan märkyyden. Imin ja nuolin aikani ja nousin ylös. Hely kumartui ja veti vetskarin auki farkuistani. Itse avasin vyön ja niin sai Hely kammettua kaluni ahtaudesta esiin. Kalu upposi hetkessä hänen suuhunsa ja tunsin sen pään hukkuneen syvälle Helyn kurkkuun. Kullini oli herkkä ja minun oli varovasti hillittävä Helyn imuja ja suupanoa, muuten olisi saattanut täyttyä nielu spermalla.



Katselin ympärilleni ja huomasin jonkun tuonneen kellariin puistonpenkin. Vein Helyn sille ja asettauduin hänen jalkojensa väliin, ohjasin keikkuvan kullini keskelle karvapehkoa johon se imaisemalla upposi. Aloin työnnöin jotka olivat hitaat mutta syvät. Nopeutin hieman panemista ja katsoin Helyn kasvoja, jossa silmät olivat puoliummessa ja avonaisesta suusta kuului huokaisuja, mielihyvän inahduksia. Helyn lantio vastasi työntöihin ja paljaat varpaat piirsivät kuvioitaan hiekkaiselle lattialle. Hely oli kauniin näköinen maatessaan allani. Kauniit rinnat ja hameen alta paljaana oleva litteä vatsa. Pyöreät reidet värähtelivät työntöjeni tahdissa. Suulelin Helyä pitkään ja annoin kullini hiukan rauhoittua. En halunnut laueta vielä. Ajatuksissa oli, että annan kaiken mennä sisään. Kyllä kai vapaamielinen nainen on hoitanut asian kannaltaan parhain päin.



Työnsin kalun uudestaan sisään ja aloin työntämään uudella innolla. Hely oli täysillä mukana ja kovinkaan kauaa en tarvinnut panna, kun tunsin syöksyn tulevan. Ajoitin viimeisen työnnön pohjaan hetkeksi jolloin kaikki lensi. Sitä tuli ja tuli, semmoinen oli tunne. Pillu täyttyi ja spermaa tulvi yli laidan kullin ollessa sisällä. Vedin sen hetken kuluttua hitaast ulos ja sen perässä purkautui valtava tulva ja virta spermaa penkille ja Helyn pakaroiden väliin aina pyllyyn asti. Hely hymyili eikä ollut mitenkään pahoillaan temppuni johdosta. Nousin Helyn päältä varoen sotkemasta häntä enempää. Hän pyysi minun antamaan kangaspussinsa josta kaivoi esille WC-paperirullan. Sitä purkaen hän antoi minulle pitkän matkan paperia ja samalla purki rullaa itsellekin. Kuivasimme itsemme, Hely penkillä toinen jalka nostettuna ylös ja näin oli helpompi saada pakaroidenkin väli siistittyä.



Näin oli homma edistynyt ja kävelimme kohti asemaa. Olisin vielä halunnut tarjota jotain läheisessä pizzeriassa, mutta Helyllä oli omat eväät pussissaan. Muutama porkkana, omena ja vesipullo. On siinäkin ankeat ruuat ajattelin, mutta aate kai siihen pakottaa. Sitä en tiedä, pitääkö sitä nyt ihan kaikkia rakastaa, ainakaan aatteen nimissä.



Seisoin asemalla Helyn noustessa junaan. Vielä hieman kostean paidan läpi kuulsivat tummat nännit. Hame heilahti ja ovesta katosi Hely.
 

Yhteistyössä