Sirpaleita elämästä

Viisi pientä tapahtumaa, sirpaletta ihmisten elämästä


1. Saatolla
Oli todella riehakas olo. En tiedä miten se minuun oli iskenyt, mutta niin nyt vaan oli käynyt. Olinhan joskus ennenkin riehaantunut melkein hävettävyyden asteelle, mutta silloin oli ollut aina myös mukavaa. Mukavaa oli myös nyt. Saaressa oleva kesäravintola oli sulkenut ovensa ja me kaikki asiakkaat tungeksineet moottoriin, joka neljässä minuutissa toi meidät mantereen puolelle ja hajaantumaan eri suuntiin. Minä, tai minut oli koppassut eräs kiiltäväpäinen, kalju mies (olisi nyt vaan antanut tukan kasvaa). Yhteisymmärryksessä olimme illan olleet, emmekä kovasti edes juopuneena. Tanssimme ja juttelimme. Nojailimme toisiimme ja kuiskimme toistemme korviin. Kaikenlaista, mitä ei enää edes muista. Olin tuntenut miehen käden vartalollani ja sen livahtavan myös keveän paitapuseroni alle tunnustelemaan selkää ja vyötäröä. Käsi näperteli rintaliivien hakasilla, mutta ei käsi avannut. Käsi kävi pöydän suojassa myös polvella ja työnsi varovasti helmaa ylemmäksi. Annoin kaiken tapahtua. Käsi hiveli hiestä kosteata sisäreittä ja eteni ylös. Sormet painoivat hetken ohuita pikkuhousuja ja tunnusteli niiden pitsiä. Annoin kaiken tapahtua. Annoin suukon kaljulle ohimolle ja samalla tunsin myös sormen painavan pitsiä häpyhuulien väliin, kosteaan, oikeastaan märkään vakoon. Levitin hieman jalkojani ja sormi painoi kangasta syvemmälle. Annoin sen tapahtua. Mies avasi paitani napin ja avarrutti sen aukkoa. Yhteenpuristettujen rintojen uoma näkyi pitkälti ja tunnustelin sitä sormella. Sekin oli hiestä kostea. Panin sormen rintaliivin sisäpuolelle ja painoin nänniä, kovaa kuin kivi. Suutelin miehen korvaa ja tuikkasin kielen sen käytävään. Miehen sormi oli sisälläni, piilossa pöydän alla.
#######


Kävelimme polkua ylös kalliolle. Pidin miestä kädestä ja hänen kätensä oli pakaroillani. Hän tunnusteli niiden kaarta ja painoi kättä niiden väliseen rakoon. Irrotin käteni ja vein sen miehen vyötärölle. Kuljimme kohti paikkaa, joka oli jo teini-ikäisenä ollut minulla suosittu paikka viettää pieniä salaisia hetkiä lämpiminä kesäöinä. Kalliokolo oli kuin pieni kammio. Siellä pystyi istumaan lähekkäin ja siellä pystyi mielikuvitusta käyttäen myös täydelliseen seksiin.


Istuimme eräänlaisella kivipenkillä. Lähekkäin ja suutelimme. Miehen käsi vaelteli taas reisilläni ja sylissäni. Hän mehusti minua ja sormeili taitavasti häpyäni ja kiihotti minut halukkaaksi. Kopeloin miehen edustaa ja tunnustelin kovaa paukamaa mikä housuja pullistutti. Kourin ja puristin sitä. Miehen kaksi sormea hämmensi vakoani ja välillä upotti pikkareiden kangasta märkään. Paljas, rintaliiveistä ulos pullautetut rinnat saivat vuorollaan pieniä näykkäisyjä miehen hampaista. Nännit turposivat. Niitä pakotti.


Mies nousi seisomaan ja avasi housujensa sepaluksen. Kulmikas kalu ponnahti ulos ja sen kiiltävä terska osoitti kasvojani. Mies otti varren kouraansa ja ojasi kiiltävän nupin huulilleni. Avasin hieman huulia ja otin terskan niiden hyväilyyn. Raotin hampaita ja avasin suuni niin, että terska luiskahti kokonaan sisään. Se maistui suolaiselle. Kierrätin kieltäni sen ympäri ja imin. Se ujuttautui syvemmälle suuhuni ja oli jo nielussa. Suullani runkkasin kullia miehen painaessa päätäni niskasta pitäen lujempaa vasten kaluaan. Paljaat rintani heilahtelivat ja otin ne kämmenkuppeihini. Kannattelin ja puristin niitä. Joka puolella vartaloani säkenöi ja tunsin pillun kiehuvan.


Otin kalun käteeni ja nuolin sen vartta ja nuolin kivekset. Nousin ja nostin hamettani ja riisuin pikkarini, ne märät pitsiunelmat. Laitoin ne kivelle ja sanoin miehelle:
”Tule,” ja ohjasin hänet kiviselle ja tutulle vuoteelle.
Kallistuin siitä selälleni ja avasin jalkani, levitin itseni avoimeksi ja tunnustelin syliäni. Se oli ihanan märkä. Katsoin miehen nyökkivää kullia ja hänen ilmettään. Ehkä hieman kummeksuvaa.
”Tule,” sanoin taas ja ojensin käteni.
Hän tuli potkaistuaan housut pois. Kulli upposi minuun kuin sulaan voihin. Terska törmäsi kohdunsuuhun ja sai minut kirahtamaan, kovaa. Se oli ihanaa. Kulli töytäili kauan ja minä en tehnyt muuta kuin nautin. Tahaton lantionseudun onnenpyörä kyllä pyöri ja käteni hivelivät kiiltävää kaljua.
”Älä ole varovainen,” huokailin.
Eikä mies ollutkaan. Valtava isku emättimen pohjaan sen todisti. Kuumaan pilluun iski vielä kuumempi laavaisku. Mies pani edelleen vaikka spermaa valui minusta ja kivi kastui pakaroitteni alla. Kulli ei tuntunut pehmenevän millään, mutta eihän sekään ikuisesti kestänyt. Se luiskahti ulos ja pillusta valui vaahtoisa siemenneste reisilleni. Sitä tippui miehen kullinpäästä joka edelleen nyökki kuin kiitokseksi. Tarrasin siihen ja otin sen suuhuni. Hieman kirpeä maku levisi kitalakeen kun nuolin sen puhtaaksi. Nielin ne maut.


Otin pikkarit kiveltä ja pyyhin niillä reisiäni ja sylini omista ja vieraan eritteistä. Mies vyötti housunsa ja auttoi minut ylös. Katselin ympärilleni mihin piiloittaisin pikkarit, sille en niitä aikonut kotiin viedä. Mies ojensi kätensä ja pistin mytyn hänen kouraansa. Hän puristeli sitä ja haistoikin. Nousimme ja tulimme kolosta pois. Hetken seisoimme vaan ja katselimme valoisalle merelle. Mies lähti kohti rantatietä ja minä käännyin kohti kotia. Ei se kaukana ollut, ehkä viiden minuutin kävely ja pääsisin suihkuun. Vilkaisin taakseni ja näin miehen kävelevän reippaasti kohti rantaa ja välillä haistelevan hipstereitäni.



2. Matkalla
Nostin katseniini ikkunaan ihanan järvimaiseman kohdalla. Bussi ajoi Sääksmäen sillalla kohti Tamperetta minne olin matkalla. Maisemat olivat kauniit ja järvien vedet molemmin puolin tyynenä. Viidennumeron ravintola livahti ohi. Olin Kampissa valinnut bussin, joka ajoi Valkeakosken kautta, sillä en halunnut istua koko matkaa moottoritien korkeitten reunojen rajaamassa syvennyksessä ilman mitään katseltavaa. Hajamielisesti lehteilin kansiota missä oli papereita joita tarvitsin iltapäivän tapaamisella.


Katseeni kiinnittyi käytävän toisella puolella, viistosti edessäni istuvaan miehen hartioihin. Käsivarsi oli pienessä liikkeessä ja hartia sen mukana. Kurotin itseäni hieman nähdäkseni mitä mies touhusi, utelias kun olen. Vetäisin henkeä ja katsoin ympärilleni, sillä olin nähnyt ison, tummanpuhuvan kalun terskan. Kiiltävän ja kireän. Mies siveli sitä ja runkkasi hitain vedoin. Kivespussi oli ulkona sepaluksesta ja levisi kullin juuressa housujen päälle. Isot pallukat rinnakkain kiristivät pussin ihoa. Miehen toisen käden sormet hivelivät kosteaa nuppia ja välillä nostelivat kiveksiä. Olin lähes lumoutunut tuosta irstaasta näystä. Mies kallisti hieman päätään ja käänsi sitä suuntaani aivan kuin olisi silmäkulmastaan tarkastanut, että katselinko. Hän kallisti hieman selkänojaa ja niin aukesi silmilleni esteetön näytelmä.


Olihan tuo mielenkiintoista, ainakin minusta. Oma sylini hieman reagoi asiaan ja ajatuksissani vein käteni painelemaan häpykumpua ja itse häpyhuuliakin. Siitä hameen päältä vaan ja kansion alla piilossa. Mies nojasi päätään niskatukeen ja kasvot olivat puoliksi käännettyinä kohti käytävää. Komea mies. Miehen kalu oli etusormen ja peukalon puristuksessa kun hidas esinahan venytys alas ja sitten ylös yli terskan jatkui. Kivespussi värähteli aina kun käsi siihen osui. Välillä miehen käsi puristi koko komeuden nyrkkiinsä ja liu’utti kullia siinä. Toisella kädellä mies levitti hieman sylkeään terskan juureen. Minun teki mieli pistää käteni hameen alle, mutta ei minulla siihen rohkeutta riittänyt. Takanani istui ihmisiä, enkä halunnut jäädä kiinni mistään pervoilusta. Aivan hieman siirsin kumminkin helmaa ylemmäksi ja kansion suojassa pikaisesti sipaisin sormellani pikkareiden pitsiä klitoriksen kohdalta. Taivas miten värähdytti.


Miehellä alkoi olla kohta orgasmi tuloillaan, niin arvelin, sillä käsi runkkasi kovemmalla tempolla ja leuka oli valahtanut alas. Varmaan hän katseli terskan vilahtelua nyrkissään samalla kun toinen käsi puristeli kiveksiä. Hän otti paidan rintataskusta kankaisen nenäliinan ja avasi sen laskoksista. Hän levitti avatun liinan kätensä päälle joka kullia runkkasi. Nenäliinan alta terska hahmottui ohuen kankaan läpi. Käsi vatkasi jo kiihtyvällä tahdilla ja hetken kuluttua mies nytkähti ja liikkeet hitaasti lopahtivat. Tumma läiskä levisi nenäliinalla kun sperma siihen imeytyi. Mies lepäsi päätään niskatukeen ja altakulmain taas vilkaisi sivulleen. Kyllä kyllä, kyllä minä näin! Mies pyyhki kulliaan nenäliinaan ja piilotti sitten koko komeuden sepaluksen kätköihin. Hän nosti selkänojan pystyasentoon ja järjesteli jotain vierellään. Minulla oli huomaamatta menneet taas sormet pillulle ja tunsin miten pikkarien pitsit olivat kosteat. Otin nopeasti käteni pois sylistäni ja jatkoin kansion lehteilyä.


Käännyimme isommalta tieltä kohti Valkeakosken keskustaa. Takaani kuului tavaroiden keräämisääniä ja huomasin myös runkkarin valmistautuvan bussin jättöön. Käännyimme linja-autoasemalle ja poisjäävät valuivat keskiovelle. Viimeisenä nousi myös mies. Hän tarkasti asuaan ja sipaisi sepalustaan sekä hiuksiaan ennen kuin otti pienen laukun viereltään. Hän vilkaisi minua ja hymyili. Mitä siinä voi muuta tehdä kuin vastata hymyllä. Mies kääntyi kohti ovea ja samalla pudotti kädessään puristamansa kangasnyytin kansiolleni ja katosi lämpimään kesäkuun säähän. Tartuin nyyttiin ja tunsin sen märkyyden puristaessani sen nyrkkiini.



3. Töissä
Heti aamusta oli Mirja kovalla äänellä alkanut kertoa, miten hän oli heittänyt miesystävänsä edellisiltana ulos. Paiskannut parvekkeelta kassin perään, mihin oli kerännyt miehen vähitellen tuomia henkilökohtaisia tavaroita. Mies oli alkanut vaatimaan Mirjalta strippausta hämärässä valossa. Itse mies oli istunut nojatuolissa runkkaamassa käsi munissa. Mirjan olisi pitänyt pyllistellä ja levitellä itseään sekä työntää itseensä miehen hankkimaa kuhmuraista tekokullia. Mirja oli suuttunut ja pannut miehen kadulle. Kaiken tämän Mirja kertoi ujostelematta ja välittämättä Matiaksesta joka istui näyttönsä suojassa korvat punoittaen. Meitä kahta muuta nauratti, ja Kaisa kysyikin Matiakselta, että tekikö Mirja oikein, kun pisti miehen ulos. Jotain Matias mumisi ja meitä muita nauratti.


Matias ryntäsi posket punaisina toimistomme minikeittiön puolelle. Kuului vesihanan suhina kun Matias laski vettä lasiin. Tiesimme jo nämä manööverit. Olimme muutamia kertoja olleet hieman härnäävällä tuulella, me kolme naista, jotka Matiaksen kanssa olimme työtovereita ja samassa työtilassa työskentelimme.


Matias palasi vesilasi kädessään takaisin ja istui taas näyttönsä ääreen. Tunsimme häntä niin hyvin, että tiesimme hänellä olevan hieman hankaluuksia erektionsa kanssa, ja arvasimme seisokin olevan nyt myös aika ankaran. Kuin yhteisestä sopimuksesta me naiset ajattelimme hieman hankaloittaa edelleenkin Matiaksen olotilaa. Ja kai se tuntui ihanana kutinana meidän naistenkin nivusissa, ainakin minun, se Matiaksen kiusoittelu.
”Kaisa, tule katsomaan mikä virhe tälle ruudulle tuli,” sanoin kuin ohimennen Kaisalle.
”Joo, taitaa jossain kaapeleissa taas olla jotain häikkää, sillä on mun kone myös hieman kenkkuilut,” vastasi Kaisa ja tuli työpöytäni ääreen.
”Mitä sulla siellä on,” kysyi Mirjakin ja tuli myös.
Molemmat naiset retkottivat mahallaan pöytäni takaa ja kurkottivat päitään näyttöni kummaltakin puolen nähdäkseen ruudulle. Takamukset loistivat kohti Matiasta ja Kaisan kireät pakarat kiristivät leggingsejä antaen herkullisen näyn. Mirjan hame, hän ei suosinut pitkiä housuja vaan oli hame- ja leninki-ihmisiä, niin sen helma oli nousut kumarassa asennossa pitkälle ylös paljastaen pyöreät takareidet lähes pakaroihin asti. Hymyilimme näyttöni takaa ja huomasin Mirjan hieman jopa levittävän jalkojaan ja koukistavan hieman toista polveaan ”nähdäkseen” paremmin näytölleni. Herkulliset pyllyt keinahtelivat Matiaksen silmien edessä eikä hän saanut niistä silmiään irti. Sen tiesimme, ja tiesimme myös, että posket punoittivat entistä enemmän ja käsi kävi tunnustelemassa sepalusta. Hetken siinä ihmettelimme näyttöäni, mutta pian naiset menivät omille pöydilleen.


Minä nousin ja menin Matiaksen luo. Seisoin hänen rinnallaan osoittaen sormellani näytön alareunaa ja kerroin oman koneeni siinä olevasta omituisesta värinästä. Toinen käteni lepäsi hänen niskallaan sormen hitaasti hivellessä hiuksia korvan takaa. Kumarruin alemmaksi ja kuiskasin Matiaksen korvaan:
”Miksi sulla seisoo Matias?”
Matias puristi kulliaan housujen päältä.
”Vitun naiset, teette kyllä tämän elämän hankalaksi, saatana. Jatkuvasti seisoo.”
Matias ryntäsi ylös ja lähti lujaa kohti keittiötä.
”Älä Matias, odota,” sanoin ja ryntäsin perään.
Kaisa ja Mirja tulivat perässä. Matias nojasi tiskipöytään ja minä menin hänen eteensä, kiinni häneen ja painoin syliäni vasten hänen syliään. Tunsin häpyluullani kovan ja hieraisin hieman. Matiaksen silmät sulkeutuivat ja käsien ote tiskipöydän reunasta oli luja. Tunsin Kaisan käden häpyni ja Matiaksen kullin välissä hänen ujuttaessaan sitä sinne. Irrottauduin Matiaksesta ja Kaisan käsi sai vapaasti puristella kullia. Mirja kyykistyi rinnalle ja niin myös minä. Ei tämä ollut ensimmäinen kerta. Avasimme housujen vetoketjun ja kaivoimme kullin ulos. Terska kiilteli ja oli kuin repeämässä kireän ihon pingoitteessa. Mirja kaivoi kivespussin myös esiin ja hellästi kannatellen sitä ohjasi toisella kädellään kullin kärkeä kohti huuliaan. Hän antoi sille suukon. Minä annoin sille toisen suukon ja sain pienen suolaisen maun huulilleni. Kaisa avasi paitansa nappeja ja nosti toisen rintansa esiin ja vei sen Matiaksen kasvojen eteen. Matias kouraisi toisella kädellään Kaisan leggingsejä pillun kohdalta ja sai Kaisan äännähtämään samalla kun rinnan nänni upposi Matiaksen suuhun. Kyykistelimme Mirjan kanssa kullilla vuoron perään sitä suudellen, imaisten ja kiveksiä hyväillen. Meillä molemmilla oli toinen käsi omalla pillulla hameitten alla. Itse ujutin sormen ohi hipstereiden pitsin häpyhuulien väliin ja siitä vielä syvemmällekin. Samaa teki Mirjakin.
”Matias, sano sitten kun tulee,” muistutin Matiasta.
Emme halunneet spermaa päällemme, ainakaan näin kesken työpäivän. Matiaksen käsi hapuili talouspaperirullan pöydältä paremmin saataville. Kaisan toinenkin rinta oli esille ja sai osansa Matiaksen imaisuista. Kaisan lantio kieppui vasten Matiaksen tunkeilevaa kättä ja leggingsien edusta oli märkänä pillun mehuista.
#######


”Nyt,” sanoi Matias ja Kaisa ja minä otimme etäisyyttä kohta räjähtävään kyrpään. Kätemme tekivät edelleen omissa pilluissamme hyvää ja Kaisankin rinnat olivat pois Matiaksen ulottuvilta. Kaisa puristeli niitä itse ja välillä nipisteli nännejään. Katsoimme miten Matias nopeasti repäisi talouspaperin ja asetti sen kullinsa alle ja antoi kaiken tulle. Ensisyke oli raju ja sen myötä tuli suurin satsi ja siitä hiljalleen väheni ja väheni. Nousimme Mirjan kanssa ylös ja silitimme hameemme ojennukseen. Kaisa piilotti rinnat paitansa suojaan ja pyyhkäisi kädellään mustia leggingsejään pillun kohdalta. Hän katsoi sormiaan ja hymyili. Matias kuivasi huolella puolijäykkää siitintään ja minä Mirjan kanssa veimme sormemme Matiaksen nenän alle. Sormet, joilla pillujamme olimme hämmentäneet. Matias niitä nuuhki ja hymyili. Näin teimme aina, sillä ei tämä työyhteisössämme niin tavatonta ollut.



4. Kahden
”Elli, mun tekis mieli suudella sua.”
”Mitä,” naurahti Elli.
”Suudella sua!”
”No suudellaan Anni sitten.”
”Mä taidan olla hieman pihkassa sinuun, olenko mä sitten lesbo,” kyseli ja ihmetteli Anni.
”Ei kai, mutta kyllä minullakin joskus on mennyt värinät, kun olen sun kanssa vaikka Stockalla käyty, taikka istuttu viinillä jossain.”
”Ihan totta, mun tekisi niin mieli hieman paijailla sinua Elli, ihan joka paikasta.”
”Ei kai se niin kauheata olisi,” vastasi Elli.


Naiset olivat ystävättäriä, Anni ja Elli. Molemmilla oli miehet ja lapsetkin, yhdet kummallakin. Naiset istuivat Annin keittiössä odottamassa ajan kulua teetä juoden. Lapset pitäisi parin tunnin kuluttua hakea viikottaiselta kerholta, jota pidettiin seurakunnan salilla.
”Elli, tule,” sanoi Anni ja nousi ottaen Elliä kädestä.
Anni veti Ellin makuuhuoneeseen ja käänsi hänet itseensä. Anni katsoi Elliä silmiin, puristi hänet itseensä.
”Riisutaanko Elli,” kysyi Anni.
Elli nyökkäsi ja Anni alkoi napittamaan auki Ellin paitapuseroa. Ellin käsi seikkaili Annin farkkujen vyösoljen kimpussa ja sai sen auki sekä vedettyä vetoketjun alas. Ellin paita oli auki ja hetkessä se oli pois päältä. Rintaliivit napsahtivat auki ja rinnat olivat vapaana. Anni otti rinnat käsiinsä ja puristi niitä hellästi, hipaisi sormin yli nännien ja antoi keveän suudelman kummallekin. Anni astui pois farkuistaan ja Ellin käsi oli hänen pikkuhousujensa päällä painamassa häpyluuta ja tunnustelemassa kankaan suojaamia häpyhuulia. Anni otti itse pois t-paitansa ja riisui myös rintaliivinsä. Naiset ujuttivat toinen toisiltaan pikkarit pois ja potkaisivat ne varpaistaan makuuhuoneen lattialle. Vierellä kutsui sänky jolle kumpikin laskeutuivat.


Anni oli Ellin päällä suudellen hänen kasvojaan. Sormet oli syvällä Ellin hiuksissa ja lantio painoi Ellin reittä kun Elli nosti hieman jalkaansa ja Annin jalat luiskahtivat molemmin puolin jäntevää reittä. Hän hieroi siinä häpyään reiteen ja suuteli Ellin suuta. Kieli leikki huulien välissä ja Anni vastasi omallaan. He puristivat toisiaan itseään vasten ja hengitys oli kiihtynyt. Annin lantio pyöri Ellin reidellä joka jo kiilsi Annin mehuista. Elli työnsi Annia hartioista ylös ja katsoi häntä silmiin, hymyili ja suuteli uudestaan hänen kasvojaan.


Elli pyöräytti Annin vuorostaan alleen ja puristi rintoja ja antoi niille suukkoja. Hän imi nännit koviksi ja terhakkaiksi ja Elli jatkoi huulilla hyväilyä alas Annin pallealle ja nuoli navan. Siitä hän jatkoi häpykummun suutelulla ja otti sormet avuksi. Hän levitti hieman häpyhuulia ja imi hellästi klitorista. Puristi häpyhuulet yhteen ja nuoli kevyesti raosta pilkistävää punaista nappulaa. Anni huokaili eikä saanut pidettyä lantiotaan paikallaan. Elli levitti Annin reisiä ja upotti suunsa ja kielen Annin syliin. Se tuoksui ja kiihotti Elliä kun hän nuoli ja nieli mehuja jota kielelle tuli. Anni kitisi nautinnosta ja työnsi syliään vastaan. Käsi oli Ellin sisäreidellä ja tunnusteli märkää ystävättären pillua. Elli oli nelinkontin Annin vierellä pää hänen sylissään ja polvet hänen kainalon kohdallaan. Anni otti reidestä otteen ja nosti sen päänsä yli toiselle puolen. Nyt oli Ellin syli hänellä kasvojen edessä. Se oli avoin ja kiiltävä, se oli houkutteleva.


Anni otti lujemmin Elliä lantiosta ja veti häntä alemmaksi. Ellin tuoksuva syli oli hänen huulin kosketeltavissa. Anni maistoi kielellään kosteaa ja punertavaa lihaa joka niin houkuttelevasti oli hänen silmiensä edessä. Kieli upposi häpyhuulten väliin, syvälle kuumaan onkaloon. Varovasti ja ujosti hän nuoli häpykieltä ja tunsi Ellin hieman nytkähtävän. Hänen oma sylinsä sykki Ellin kielen ja suudelmien vaikutuksesta.
#######


Ystävättäret lepäsivät vuoteella rinnakkain, käsi kädessä, suljetuin silmin. Kummallakin pyöri päässä omat ajatukset, ilmeistä päätellen onnelliset. Ensikertalaisten onnea.



5. Totutusajoa
”Marke,” vastasin puhelimeen.
”Moi, Timppa täs.”
”No moi Timppa, mitäs mies?”
”Kait sä tiedät, et mä sain ajokortin. Ja nyt tekis mieli vähän ajelemaan. Mutsi ja faija lähti meidän autolla johonkin ja tulee vasta huomenna. Et sä voisi autolla tulla tänne meille, niin mentäisi vähä ajelemaan, oo reilu, vai onko sulla jotain menoja?”
”Ei minulla mitään erikoista ole. Ok, tätisi on reilu ja tulee. Lähden heti, vaihdan vaan jotain muuta päälle.”
”Kiva,” vastasi sisarenpoika.
######


Kurvasin Passatin sisaren perheen omakotitalon pihaan. Sora ropisi renkaissa ja katselin nurmikon reunalla olevaa suurta pinoa, ikäänkuin tiilipinoa . Arvasin niiden olevan pihamaan päällystykseen tarkoitettuja. Olihan lanko siitä puhunut jo monet vuodet. Kohta loppuisi soran ropina renkaiden alla.


Ovi kuistilla aukesi ja pitkätukka kurkki ulos. Avasin autonoven ja astuin ulos.
”Moi, lähdetäänkö heti,” kysäisin.
”Ei kun tule sisään ekaks. Käyn suihkussa kun tuli hiki tuossa puntteja nostellessa.”
”Sopii, keitän kahvit odotellessa.”


Latasin keittiössä kahvipannua kun kuulin ryminää yläkerran portaissa. Timppa loikki alas ja oli menossa kellaritilan saunan suihkuun. Nojasin keittiön ovenpieleen ja katsoin nuorta miestä joka liki alastomana portaissa rymisti. Kireät bokserimalliset kalsarit vaan päällä.
”Timppa, tule tänne,” kuulin itseni sanovan.
”Täh?”
”Tule tänne,” toistin ja irrottaudun ovipielestä.
Timppa tuli silmät pyöreänä ja pysähtyi eteeni.
”Mitä nyt,” hän kysyi.
”Muistatko mitä keväällä tehtiin”, kysyin, ”ja nyt haluan onnitella sinua uudesta ajokortistasi ja halata sinua.”
”Kiitos vaan, ja kyllä mä muistan sen silloin keväällä, ja arvaa vaan montako kertaa sitä olen muistellut.”
Olimme Timpan kanssa keväällä tehneet hieman kiellettyjä asioita. Hän oli kerran tullut pienessä teinihutikassa luokseni, kun ei oikein kehdannut kotiinsa mennä. Silloin olin vietellyt sisareni pojan.
”Halataan Timppa nyt.”


Seisoimme portaitten vieressä Timppa nojaten kaiteeseen. Olin painautuneena lujaa vasten lähes alastonta vartaloa. Tunsin Timpan kovan kullin painavan alavatsaani. Vein hiljaa käteni olkapäältä alas kohti boksereiden vyötärönauhaa ja pujotin käden Timpan lantiolle ja siitä pakaralle. Puristin sitä upottaen kynteni sen ihoon. Vedin käden takaisin ja painoin sen vartaloidemme väliin ja löysin nuoren , mutta kovan kullin. Se sykki kädessäni sitä puristaessani. Se oli kostea niinkuin karvatkin. Hiestä. Timppa hamusi huulillaan korvaani ja tunsin hänen kiihkoisan hengityksen, ja lämpimän ilmavirran korvakäytävässä. Toinen käsi Timpalla keri hameeni helmaa takaa ylös. Hänen kätensä tunnusteli pakaroitani ja ujuttautui pikkareiden sisäpuolelle. Kaaduimme eteisen lattialle ja suutelimme kuin hullut. Minä revin Timpan boksereita alas ja hän nosti t-paitani helmaa ylös ja nosti rintaliivitkin pois rintojen päältä.
”Odota, otan pikkarit pois.”
Makasimme yhtenä myttynä lattialle. Minulla hame vyötäröllä ja rinnat paljaana. Timppa oli täysin alasti.
”Tule Timppa päälle,” kuiskasin ja vedin hänet päälleni.
Koukistin polviani ja levitin itseni mahdollisimman avonaiseksi. Tunsin miten Timpan kalu etsi kohdetta ja otin siitä kiinni ja ohjasin sen sisääni. Timppa vinkaisi ja suljin silmäni. Nautin. Vastasin kovalta lattialta Timpan työntöihin. Tulin vastaan ja tunsin miten kulli törmäili pohjaan, ärsytti kohdunsuuta. Rintani olivat Timpan hiestä märät ja ne luiskahtelivat vasten hänen rintakehäänsä. Kivespussi hakkasi välilihaan ja olin aivan kiimassa. Olin kiimassa tähän sukulaispoikaan. Timppa painoi nuoruuden innolla välillä nousten nojaamaan käsiinsä ja katsoen minua. Antoi suukon ja jatkoi. Minä halusin lisää ja lisää. Mutta sitten:
”Marke, multa tulee.”
”Ei se mitään, äläkä ole varovainen.”
Spermaa valui minusta eteisen lattialle. Sisäreidet kastuivat ja märkää valui pakaroiden väliin.


”Noustaan Timppa. Minä tulen mukaan suihkuun.”
”Joo, hyvä, niinkuin joskus kakarana kun oltiin yhdessä. Silloin Marke-täti pesi mut. Mä muistan miten sä ujostelit kun sulla oli jo aika isot tissit. Kaksitoista vuotta vanhempi täti on kiva olemassa.”
”Eikö, mutta mennään alas nyt. Sitten juodaan vielä kahvit. Ja sitten lähdetään ajelulle ja katsastan sun ajotaitos.”
”Ok, tehdään niin. Jätä sinäkin vaatteet tänne ylös.”
”Jätän, mutta Timppa hei, kunollaan ajeltu niin mennään sen jälkeen minun luo. Voit olla mun luona yötä. Jooko? Eihän täälläkään ketään ole. Nukutaan vierekkäin,” virnuilin ovelasti.
”Niin tehdään tätikulta.”
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eidz82

Yhteistyössä