Armotonta menoa afterskiissä

Olin varannut lennot Lappiin, Leville. Helsinki-Vantaan kentällä katselin kelloani samalla kun kiirehdin koneeseen. Toivottavasti kaikki tuli mukaan, ajattelin. 20 vuotias nainen matkalla yksin lappiin, mitähän tästäkin seuraisi hihittelin mielessäni. Koneessa istuin vanhan miehen viereen. Hän kertoi minulle kuinka hän oli kulkenut Lapin mailla monia kertoja. Jopa satoja. Hänen läsnäolonsa alkoi ahdistaa minua, kun koitin lukea päivän lehteä. Onneksi lento Lappiin ei ole tolkuttoman pitkä. Kone rullasi kentälle ja minä nousun sulavasti pois kyydistä.
Olin varannut hotellihuoneen läheltä laskettelurinnettä. Viimeiset hurjapäät laskivat jyrkkää rinnettä kun levittelin matkatavaroitani huoneessani. Huomenna koittaa hieno päivä, rinne kutsuu.
Hyvien unien ja sopivan aamiaisen jälkeen lähdin rinteeseen. Sukset jalkaan ja menoksi. Kaatuilin pariin otteeseen, mutta vältyin kuitenkin mustelmilta.
Ilta koitti ja oli aika siirtyä läheiseen baariin after ski:hin. Paikallinen bändi soitti tunnettuja pop kappaleita ennen illan varsinaista tähteä. Tilasin siiderin ja toisenkin, niin makealta se maistui. Bändin lopetellessa viereeni istui melko komea mies olut tuoppi kädessään. Poskiani alkoi kuumottaa kun vilkaisin häntä. Hän katsoi takaisin ja iski silmää. Hetken kuluttua aloimme keskustella erilaisista aiheista, rinteiden jyrkkyydestä ja suksien merkeistä. Hän vaikutti kiihkeältä, aivan kuten minäkin. Viestini meni perille ilman sanoja. Lähdimme hotellille.

Suljin oven perässäni. Mies kosketti kättäni. Värähdin pehmeästä tuntumasta kauniiseen olentoon. Vein omat käteni miehen niskalle. Mies teki samoin minulle. Aloimme lähestyä toisiamme. Pian huulemme jo yhtyivät toisiinsa. Kieli tunkeutui raotettujen huulieni lävitse. Mies alkoi tunnustella kehoani. Rintani sopivat kauniisti hänen vahvoihin kämmeniinsä. Hänen hierova liikkeensä sai nännini kovettumaan. Miehen kädet lipuivat alaselälleni ja pakaroilleni. Hän nosti minut hyväilevin liikkein syliinsä ja kantoi sängylle. Suutelimme armottomasti. Käteni kietoutuivat hänen ympärilleen kuin liaanit viidakossa. Riisuimme paidat toisiltamme. Hänen kiinteät rintalihaksensa saivat vereni pakkautumaan alakertaan. Mies avasi rintaliivieni hakaset ja katseli ihaillen näkyä. Pian hän jo avasi hameeni vetoketjun ja annoin myös alushousujeni pudota sängyn päähän. Alastomana ja himokkaana tartuin miehen housuihin ja kiskaisin me pois, miehen avustuksella toki. Kaaduimme sängylle.
Miehen pää laskeutui suudellen minua joka paikasta. Hänen himoitseva ja kiihkeä kielensä hipoi vaginaani ja tunkeutui sisääni leikkisästi. Hoidon jälkeen olin valmis toimintaan. Uhkea, jäykkä penis ahtautui sisälleni kosteuden saattelemana. Paisunut klitorikseni sykki kun se tunsi kosketusta. Mies keinutti notkeaa lantiota päälläni. Kun olimme pääsemässä onnen huipulle tuli mies ulos minusta. Koitetaan jotain jännittävää. Paine alkoi laskea mutta armoton himo jäi. Mies haki laukkunsa ja otti sieltä liukastetta. Silmää iskien hän sai minut veteläksi onnesta. Tiesin mitä oli tulossa. Käännyin mahalleni ja asettelin valkean tyynyn alavatsani alle. Mies siveli liukastetulla sormellaan peräaukkoani. Hänen huulensa hyväilivät selkääni. Purin himoissani peittoa kun hän sujautti sormensa takamukseeni. Toinen taipuisa käsi siirtyi hienoraan alaselkääni. Rentouduin ja voihkaisin toisenkin liukkaan sormen pujotellessa sisuksiini. Olin valmis. Mies asettui päälleni näykkäsi leikkisästi niskaani ja alkoi hivuttaa liukasta penistään pakaroideni väliin. Sentti sentiltä, välillä hitaasti takaisin palaten penis liukui sisääni. Hieroin turpeaa klitoristani sormillani mieheni hoidellessa minua takaa. Voihkaisin ja puristin vapaalla kädelläni peittoa miehen päästyä sisälleni. Pieni, juuri oikeaan kohtaan tuntuva edestakainen liike sai alapääni tuntemaan täydeltä, mutta ylettömän kiihottuneelta. Pari oikeanlaista liikettä, klitoriksen sipaisua ja sormien kosketusta. Tunsin valtavan ihanan ja suuren orgasmin. Vain hetken sen jälkeen myös mies urahti ja laukaisi maitomaisen lastinsa peräaukkoni syövereihin. Palattuaan hitaasti takaisin, muutaman suudelman vaihdettuamme olimme molemmat varmoja että tämä oli molempien paras seksikerta koskaan. Toivottavasti tämä ei jäänyt viimeiseksi.
 

Yhteistyössä