Pääsiäismunaa naaraalle

Olen tavallinen 32-vuotias urheilullinen mies. Jäin tässä hiljattain sinkuksi, kun vaimo jätti. Löysi kai mielestään paremman. Se oli kyllä melkoinen kolaus itsetunnolleni. Muutama viikko sitten elämässäni alkoi mielenkiintoinen kausi, kun esimieheni tai siis naiseni osoitti kiinnostusta minua kohtaan. Yksi asia johti toiseen ja kolmanteenkin… Voin sanoa että töihin on ollut nautinto mennä sen jälkeen. Tämä nainen tuli meille työnjohtajaksi pari vuotta sitten ja oli ensimmäinen naispomo meillä. Aluksi meidän jätkien oli tosi vaikea suhtautua häneen asiallisesti ja kunnioittavasti. Varmaan hammasta purren hän kesti meidän naljailut ja ansaitsi lopulta kunnioituksemme. Fiksuhan hän tietysti oli ja osasi kyllä ammatilliset asiat, jämäkkyyttäkin löytyi tarvittaessa. Mutta jotenkin hän on helpommin lähestyttävä ja empaattisempi kuin aiemmat miestyönjohtajat. Hän on tavallinen hyvännäköinen huumorintajuinen kolmikymppinen nainen. Puolipitkä tumma tukka, ruskeat silmät, vartaloltaan muodokkaan pehmeä ja kurvikas. Ihan mukava silmäiltävä työpäivän lomassa. Sen hän tietää itsekin ja joskus kiusaa meitä pukeutumalla rintoja korostaviin paitoihin ja tiukkoihin farkkuihin. Saunailloissa on joskus heitetty huulta tästä kurvikkaasta pomosta ja mitä hänen kanssaan olisi kiva tehdä.
Pääsiäinen oli tulossa ja mulla lomakin alkoi lähestyä. Tiesin etten ole työpaikalla pariin viikkoon. Mielessä alkoi itää pääsiäismunayllätys ihanalle pomollemme. Valitsin ajankohdaksi vikan perjantain. Tuotannot loppuvat aina iltavuoroon, joten voisimme olla viimeiset lähtijät. Aikomukseni oli houkutella tämä naaras mukaani kotiini.
Perjantai saapui ja iltapäivän mittaan kiusoittelin tätä naista. Hymyilin hänelle, koskettelin muka ohimennen. Lähetimpä muutaman tuhman tekstiviestinkin hänelle. Olin vielä laittanut itseeni tuoksua josta hän kuulemma menee veteläksi omien sanojensa mukaan. Iltaa kohti hänellä oli aika odottavan näköinen ilme kasvoillaan. Viimein tuli aika mennä täyttämään raportit hänen huoneeseen. Hän oli selvästi odottanut minua, sähköä oli taas ilmassa. Esitin muka kainon kutsun iltapalasta luonani ja kiinnostunut katse tuli hänen silmiinsä ja hän nyökkäsi.
Ajoimme peräkkäin kotiini. Olin oikeastikin tehnyt vähän syötävää valmiiksi ennen töihin lähtöä. Pystyimme juuri keskittymään syömiseen, mutta siitäkin tuli niin seksikkään näköistä, kun hän söi hitaasti katsoen silmiini. Kaluni alkoi kyllä kovettua katsellessa noita huulia. Huomasin hänenkin kiihottuvan, koska nännit alkoivat erottua hänen paitansa alta. Lopetimme syömisen. Oli jälkiruoan vuoro.
Korjasimme kiireesti astiat pöydästä. Aloimme suudella ahnaasti. Riisuimme toisiamme ja seisoimme kohta alasti ruokailuhuoneessani. Kysyin häneltä että haluaisiko pupuni pääsiäisyllätysmunaa ja sain myöntävän hymyilevän vastauksen. Sanoin että minulla on tänään ohjat. Nappasin tuolin päältä varaamani huivit ja sidoin hänen kauniit silmänsä. Jo silkin kosketus hänen kasvoillaan tuntui kiihottavan häntä. Asetin hänet ruokapöydälle selälleen ja sidoin toisilla huiveilla hänen ranteensa pöydän jalkoihin kiinni. Pääsiäispupuni oli nyt vallassani. Kaluni seisoi ihan kovana, kun ajattelin mitä kaikkea olin hänelle varannut ja miten hän tulisi nauttimaan pääsiäisyllätyksestäni.
Painoin kiihkeän suudelman hänen huulilleen ja poistuin hetkeksi keittiöön hakemaan jälkiruokaamme sulatettua suklaata ja kermavaahtoa. Suklaa oli lämmintä ja kermavaahto kylmää.
Aloitin pursottamalla kermavaahtoa hänen vartalolleen pieneksi kiemurtelevaksi poluksi kaulalta reisille. Koristelin jo kosteudesta kimaltavan vaonkin kermalla. Jatkoin vaihtamalla suklaaseen. Hitaasti norutin lämmintä suklaata hänen päälleen kerman lomaan. Näin kun kiima alkoi kasvaa hänessä kylmän ja lämpimän koskiessa hänen kehoaan. Vartalonsa värisi kun katoin jälkiruokaa. Aloin nautiskelemaan tätä pääsiäisherkkua nuolemalla kermapolkua kuumalta iholtaan. Suklaa oli liukastanut hänen ihanat rinnat ja nautiskelin hänen kovakärkisistä suklaakummuistaan. Ynähtelyä ja huokailua kuului hänen huuliltaan kun kiersin kielelläni hänen rintojaan ja näykin hellästi nännejä. Välillä annoin hänelle kermaisia ja suklaisia suudelmia. Hän levitti jalkojaan auki minulle kuin anoen kosketusta tykyttävään vakoonsa. Siirryin puhdistamaan kielelläni hän vatsaansa ja kylkiään. Hitaasti etenin kohti alavatsaa ja reisiä. Hän värähteli ja huokaili kosketuksistani, mutta yritti pysyä kiltisti paikoillaan. Poistuin hetkeksi ja hain pakastimesta suklaalla kuorrutetun jäätelöpuikon ja mukillisen kuumaa vettä. Sivelin kylmällä patukalla reisiä ja kierrellen lähestyin turvonnutta kiiltävää vakoa. Näin että hän alkoi olla todella kiihottunut ja märkänä minulle. Aloin sivellä kylmällä puikolla klitorista ja vuoron perään nuolin häntä kuumalla kielelläni. Tehostin vaikutusta hörppäämäällä kuumaa vettä välillä. Naaraani alkoi täristä pöydällä. Aloin upottaa kylmää puikkoa hänen sisäänsä ja pyörittelin hellästi hänen klitoristaan kielelläni. Liikuttelin puikkoa edestakaisin hänessä ja tunsin kuinka hänen alapäänsä alkoi kouristella orgasmissa. Nappasin puikon pois sisältään ja se juuri kesti vielä kasassa. Heitin sen roskiin. Annoin pupuni hetken aikaa rauhoittua ja suutelin häntä huulille.
En päästänyt häntä vielä siteistään. Otin käteeni ison kukonsulan ja aloin sivellä hänen kiimaista vartaloa. Hyväilin sulan kanssa rintoja ja kiertelin taas kohti alapäätä. Nännit olivat tummentuneet ja olivat erittäin kovat ja houkuttivat minua imemään niitä. Hyväilin niitä suullani ja naaras tuntui sulavan alleni. Sivelin hänen vakoaan ja reisiä sulalla samalla kun suutelin ja imin hänen rintojaan. Tein pientä pyörivää liikettä taikanappulan ympärillä ja tunsin kun hän alkoi purkautua minulle toisen kerran.
Omaa kaluani alkoi jomottaa panetuksesta, kun katselin pöydälläni kiemurtelevaa voihkivaa naista. Ajattelin että nyt on oma vuoroni saada pientä helpotusta. Vapautin hänen kätensä pöydästä, mutta silmillään oli vielä side. Valutin suklaata kalulleni ja ohjasin hänen huulensa sitä kohti. Ihanasti kuumat kosteat huulet ympäröivät kaluni. Hänen kätensä hyväilivät pakaroitani. Kieli nuoli suklaata kalultani ja varsi alkoi kostua omista kiimanesteistäni. Pääsiäispupuni tuntui nauttivan tästä makean ja suolaisen liitosta. Suklaata oli valunut kasseilleni ja ne saivat myös hänen ihanaa kieltään. Hän imi kaluani jo kohtuullinen voimakkaasti ja tunsin ettei purkaus ollut enää kaukana. Hänen toinen kätensä hyväili kaluni vartta edestakaisin ja suu peitti mansikkani kielen kiertäessä sitä imun ollessa päällä. Tunsin mällin lähtevän liikkeelle ja purkauduin voihkaisten hänen ihanaan suuhunsa. Naaraani katsoi minua hymyillen ja nuolaisi seksikkäästi huuliaan. Suutelimme tuhmasti kielten hyväillessä toisiaan ja maistoin makuni hänen huuliltaan.
Asetin naaraani pöydälle istumaan ja aloin sovittaa itseäni hänen sisäänsä. Hän kiersi jalkansa ympärilleni ja piteli pöydän reunoista kiinni, kun aloin takomaan häntä kiimaisesti. Voihkinta muuttui miltei kiimaiseksi huudoksi, kun naimme pöydällä. Hetken maltoin pysähtyä ja käänsin hänet ympäri ja aloin ottaa häntä takaapäin. Hänen peppunsa näytti uskomattomalta, kun se kiilti kiimastamme. Tiesin että hän saisi paremman orgasmin takaapäin. Kovin pitkää aikaa minu ei tarvinnut naida häntä kun tunsin hänen vakonsa imevän kaluani ja orgasmin vyöryvän hänen ylitseen rajulla sykkeellä. Tunne oli minullekin liikaa ja sykkivä kaluni pumppasi kiimaliemet hänen sisäänsä. Hetken vain huohotimme ja alapäämme sykkivät miltei samassa tahdissa. Tähtiä taisi näkyä kummankin silmissä. Vihdoin irroittauduimme ja pääsiäispupuni kiitti minua elämänsä parhaasta pääsiäisyllätysmunasta…
 
  • Tykkää
Reactions: Helminetti

Yhteistyössä