Seksuaalivoimistelusta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aluetoimituksessamme olin jälleen saanut keskusteluohjelmaani minulle entuudestaan (”syvällisesti”) tutun mielenkiintoisen henkilön. Esittelin hänet TV-katsojille:

Minä: Meillä on jälleen vieraanamme lääketieteen lisensiaatti Roosa-Mari Ala-Karvonen, joka on SOTE-hyvinvointialueemme hyvinvoinnin erikoislääkäri. Hänet tunnetaan myös seksuaaliterveyden asiantuntijana, todellina guruna sillä osa-alueella. Tervetuloa, Roosa-Mari!

Roosa-Mari: Kiitokset, Mauri! oikein kivaa taas olla mukana ohjelmassasi.

Minä: Mennään suoraan asiaan. Nykyään puhutaan usein seksuaalivoimistelusta. Käsite ei ehkä ole kaikille täysin selvä. Mitä se oikein on?

Roosa-Mari: Seksuaalivoimistelu on paljon laajempi käsite kuin tavallinen hikijumppa. Se on filosofia, johon kuuluu selkä henkinen eli filosofinen, että fyysinen puoli. Nykyään ymmärretään, että ihmisen kokonaisvaltaiseen terveyteen vaaditaan, että sekä henkinen että fyysinen puoli ovat kunnossa. Tähän liittyy aivan oleellisesti seksuaaliterveys. Seksuaalivoimistelu käsittää kaikki ne henkiset ja fyysiset toimenpiteet, joiden tavoitteena on hyvän seksuaaliterveyden saavuttaminen ja ylläpitäminen.

Minä: Voitko antaa esimerkin, mitä toimenpiteitä tarkoitat? Sopiiko tuo voimistelu sekä miehille että naisille?
Roosa-Mari: Ehdottomasti sopii, molemmille sukupuolille. Mutta koska olet miesoletettu, tarkastellaan asiaa ensin miehen näkökulmasta. Otetaan esimerkiksi seksuaalivoimistelun fyysinen puoli. Sen tavoitteena on ensinnäkin vartalon pitäminen kunnossa ja sellaisena, että se miellyttää naisia sekä esteettiseltä että seksuaaliselta kannalta tarkasteltuna. Arkikielellä ilmaisten tavoitteena on varmistaa, että mies ”saa naista”.

Minä: Entä see muu puoli?

Roosa-Mari: Toinen tärkeä osa-alue on tietenkin seksuaalinen puoli. Sen tavoitteena ovat usein toistuvat ja mahdollisimman nautinnolliset yhdynnät.

Minä: Kyseessä on siis yhdyntäkeskeinen seksi?

Roosa-Mari: Nimenomaan, juuri se! Vain yhtymällä naiseen mies kykenee antaamaan hänelle täydellisen, läpikotaisen tyydytyksen!

Minä: Korostat nimenomaan naisen saamaa tyydytystä, ja että häntä miellytetään. Mutta kyllähän miehenkin täytyy siitä jotain saada.

Roosa-Mari: No niin, no niin, tietysti … mutta kyllähän jokainen tietää, ja sinäkin miehenä tiedät, että miehet nauttivat aina yhdynnästä, oli se millainen tahansa, Mutta kyllähän se lisää miehen hekuman vielä moninkertaiseksi, kun hän kuuntelee yhdynnän nautinnoissa voihkivaa naista!

Minä: Täytyy myöntää, että näin on …

Roosa-Mari: No niin, olemme siis perusasioista yhtä mieltä.

Minä: Mitä miehen seksuaalivoimisteluun sitten kuuluu?

Roosa-Mari: Mennään heti asian ytimeen. Tärkeintä ovat useasti toistuvat siemensyöksyt, mieluummin vähintään joka päivä, tai useita kertoja päivässä, jos aikaa on ja olosuhteet sen mahdollistavat. Ne tekevät erittäin hyvää seksuaaliterveydelle ja siten myös kokonaisterveydelle, sitä paitsi ovat erittäin nautinnollisia. Näin ovat miehet minulle kertoneet, ja se on tutkimuksissakin todettu.

Minä: Huh, huh! Kuinka moni tuohon mahtaa pystyä, varsinkin iäkkäämpi mies?

Roosa-Mari: Ei se ole mikään ongelma. Olen lääkärintyössäni kohdannut yli 80-vuotiaita miehiä, jotka ovat edelleen seksuaalisesti erittäin aktiivisia.

Minä: Miten sitten, jos miehellä ei ole partneria, jonka kanssa yhtyä? Tai jos partneri on väsynyt tai muuten haluton?

Roosa-Mari: Yhdyntä on seksuaalivoimistelun tarkoitus ja päämäärä, ja se itsessään on parasta seksuaalivoimistelua. Kuitenkin, enhän minä sanonut, että siemensyöksyn pitäisi tapahtua nimenomaan yhdynnässä. Onhan muitakin keinoja, kuten 99,99 prosenttia miehistä omasta kokemuksestaan hyvin tietävät.

Minä: Tarkoitatko runk….

Roosa-Mari keskeytti minut terävästi:

Roosa-Mari: Meillä ei ole tapana käyttää tuota r-sanaa tässä yhteydessä. Se vie turhaan päähuomion, kun seksuaalivoimistelu on niin paljon muutakin.

Keskustelumme TV-kameran edessä jatkui vielä pitkään. Totesin kuitenkin heti, että se vaati huomattavaa editointia, suuri osa kuvatusta materiaalista ei mielestäni ollut TV:n normaalissa keskusteluohjelmassa esittämiskelpoista.

Oli vielä eräs lisäongelma: Huomasin, että kameramiehen oli ollut vaikea pitää pokkaansa, hänen tirskuntansa lähes kuului låpi ääninauhalta.

Kuvauksen päätyttyä siirryimme Roosa-Marin kanssa maakuntastudion kahvihuoneeseen, jossa saatoimme jatkaa keskustelua hiukan yksityisemmällä tasolla, huoneessa ei ollut muita. Roosa-Mari riisui myös valkoisen lääkärintakkinsa, joka hänellä oli ollut ammatillisuutta korostamassa. Alta paljastui tiukka, vartalonmyötäinen kesämekko. Pitkä nainen. Hänen isot tissinsä lähes pursuilivat ulos avarasta kaula-aukosta. Kapea vyötärö, Pyöreä lantio, upeat reidet. Mitkä muodot! Ja mikä perse!

Roosa-Mari: Tuntui hyvältä olla täällä ohjelmassasi taas kuten vuosi sitten, kun puhuimme ihonhoidosta erityisesti hyvään oloon ja seksuaalisuuteen liittyen. Muistat kai sen?

Minä: Kuinka voisin sen unohtaa…

Roosa-Mari: Ja seuraava yö kanssasi kylpylähotellissa … suorituksesi olivat sitä luokkaa, että aamulla hotellista poistui täydellisesti tyydytetty nainen.
Hän mietti hetken, sanoi sitten:

Roosa-Mari: Minulla olisi eräs ehdotus. Reisijärven urheiluopistolla on suunnitteilla seksuaalivoimistelun kurssi, jonka minä vetäisin. Siinä harjoiteltaisiin myös yhdyntäasentoja. Voidakseni demonstroida niitä tarvitsisin partnerin. Useista ehdokkaista valitsisin sinut, olet jo todistanut taitosi niissä asioissa. Sopiiko tämä sinulle?

Ehdotus oli melko tyrmäävä. Minusta tuntui, että katuisin lopun ikääni, jos nyt kieltäytyisin. Mutta siinä oli riskinsä. Roosa-Mari täsmensi:

Roosa-Mari: Ymmärrät kai, mistä on kysymys. Siinä pitäisi tietenkin olla alasti ja naida kaikkien kurssilaisten nähden. Kaikilta miehiltä se ei onnistuisi, heillä muna tekisi Wiklundit hermostuneisuudesta eikä hommasta tukisi mitään. Uskotko pystyväsi siihen?

Minä: Kyllä onnistuu, jos nainen on riittävän kiihottava. Sinä ainakin olet!

Roosa-Marin ilme kirkastui ja hänen silmänsä alkoivat loistaa.

Roosa-Mari: Loistavaa! Asia on sitten sovittu. Mutta pari pientä juttua vain: Perusasennot pitäisi harjoitella läpikotaisesti moneen kertaan usean kuukauden aikana. Harjoittelun voisi aloittaa jo tänään kylpylähotellissa. Sitten vielä: Nyt on tullut markkinoille useita uusia varmuusgummeja, joiden ainakin mainoksissa kehutaan lisäävän nautintoja. Haluaisin testata niitä kanssasi, saada miehen näkökulman naimatuntemuksiin.

Minä: Sekin onnistuu!

Lähdimme studiolta kylpylähotelliin. Katselin kävelessämme Roosa-Marin keinuvaa takapuolta. Valtavan hyvät perät! Tunsin nivusissani kiihkeän sensuaalisen halun.
 

Yhteistyössä