Hakutulokset

  1. Moreena

    Paska muutto meneillään

    Talo menee putkiremppaan ja naapuritaloon tuli lähtö. Kettumaista pakata... muuttolaatikot pieniä. Tähän kämppään sais jättää kaiken mitä ei seuraavaan neljään kuukauteen tartte mukanaan. Nii, mitä tarttee ja mitä ei? Kolmen lapsen yyhoona tää homma tuntuu aika raskaalta. Neliöitä...
  2. Moreena

    Sunnuntain "päiväkännit"

    Otetaan nyt muutama. Viikon rennoin päivä ja illaksi sitten jo selvänä.
  3. Moreena

    Voisiko ampiaisenpisto mennä koulun tapaturmavakuutukseen?

    Kunhan huvikseni kysyn. Lasta pisti tänään kaksi ampiaista koulun pihalla kaulaan, jonka takia oli tk:ssa yli kaksi tuntia kun hengitys ei kunnolla kulkenut. Edellisen kerran tyttöä samaisessa paikassa pisti amppari reiteen heti koulujen alettua. Lääkkeet maksoi 8e, joten sen takia en...
  4. Moreena

    Pärkkeleen iskias

    Miksi sen piti just tänään taas iskeä... Pari kertaa vuodessa kärsin, ja sit ne lievemmät selkäoireet kans. AUTS!
  5. Moreena

    S..tanan pärskis

    mikä vatun kesäflensssu muhun nyt iski? Kuulema jotain liikkeellä. Mulle ei koskaan nouse edes kuume, joten viikkoja tässä kai menee
  6. Moreena

    Jokos mitä lasissa pino ollut tälle perjantaille...

    Koff tölkistä
  7. Moreena

    Vesirokosta

    tuli vaan noista rokkoketjuista mieleen. Minkä ikäisenä vesirokko "pitäisi" sairastaa? Siis jos ei ole rokotettu sitä vastaan. Eikös se ole vaarallisempi jos myöhemmin sairastaa?
  8. Moreena

    Ohhoh, vaaka näytti 122,6

    vaikka oikeasti painan 52kg. Näköjään rikki mennyt. Digitaalinen vaaka kyseessä. *kurkkaa peiliin - olenko parissa päivässä lihonut noin paljon* :)
  9. Moreena

    Ny se sataa

    kovasti. Tuleekohan se ukkonen tänne et-suomeen?
  10. Moreena

    Hei, mä osaan kierrättää

    Pojalta jäi ruokaa, mä niistä osan söin ja loput meni koiralle.
  11. Moreena

    Muita jotka eivät luovu Fazerin perinteisestä sinisestä

    Omarit kuuseen..
  12. Moreena

    ellu68

    Mites teillä menee? Mulla meni puhelin tilttiin ja numerot hävis. Mesekään ei toimi.
  13. Moreena

    Kuumia koiria

    Tuli ostettua hodarisämpylöitä ja nakkeja. Kuinka valmistatte ne? Nakit höyryllä, vai paistinpannulla, vai? Entäs sämpylät? Mikrossa ei kyllä tule hyvää.
  14. Moreena

    Raudan maku suussa

    Kaveri kyselee, että mistä vois johtua?
  15. Moreena

    9 lk ja TET

    Lokakuussa tytöllä olisi 2 viikon jakso. Mistäköhän noita paikkoja voisi tyttö alkaa etsimään? Olisi kiva, jos paikka olisi sellainen, josta olisi jotain hyötyäkin tulevaisuudessa.
  16. Moreena

    Muumipyyhkeet

    http://www.finlayson.fi/Muumit.9100.0.html Tuossako kaikki tällä hetkellä myynnissä olevat? Muistelen nähneeni erivärisiäkin. Meillä on pikkupyyhkeitä ja nyt lasten toiveesta ajattelin alkaa keräämään myös kylpypyyhkeitä.
  17. Moreena

    Vinkki pizzanpaistoon

    Olen nyt pari kertaa tehnyt pizzan tuollaiseen teflonpintaiseen pyöreään kakkuvuokaan. Tulee kauniin pyöreä sekä mukavan rapea. Lapsetkin sanoivat, että parasta pizzaa ikinä. Ja mä kun olen muutenkin pizzaexpertti. Paljon muuta en kyllä sit osaakkaan. :)
  18. Moreena

    Evakkoon remontin ajaksi

    Taloyhtiöön tulossa putkiremppa. Pois pitää muuttaa n. 3 kk:ksi. Miten sisustaisitte väliaikaiskämpän? Mitä ottaisitte mukaan ja mitä ette? Ei taida kuitenkaan ihan patjoilla viitsiä nukkua noin kauaa aikaa... Tavaroita mahdollista jättää omaan asuntoon.
  19. Moreena

    Nyt sit suu kiinni aamuun asti

    Aamulla labraan ja paastota pitäis. Saa nähdä muistanko.
  20. Moreena

    Tiistai-illan sarjat

    Yleensä seuraan vain Todistettavasti syyllinen, mutta kesän aika ovat mukaan tulleet myös Raitoja rakkaudessa ja Syntiset sisaret. Tietty House myös torstaisin.

Yhteistyössä