Hakutulokset

  1. N

    voiko joku oikeesti kertoo miten perhepeti on muka hyvä ratkaisu???

    meillä nyt toka lapsi nukkuu vieressä yöt (alkuyö omassa sängyssä ja ekasta heräämisestä aamuun mun vieressä).alkuun tää suju ihan ok,mut nyt en saa varmaan edes kahta tuntia nukuttua putkeen kun toinen olis koko ajan tissillä tai muuten vaan äheltää ja ei nuku. esikoinen nukkui myös vieressä...
  2. N

    4vkoa synnytyksestä - proteiinit 3plussalla!?!?

    mistä vois johtuu?? terveydenhoitaja ei osannu sanoo ja soitti lääkärille..lääkäri käski antaa uuden näytteen alkuviikosta ja jos vielä proteiinit plussalla,vuorokauden keräys.
  3. N

    miten suhtautua kun 2v. tutkiskelee alapäätänsä..

    elikkäs elikkäs..aina kun tyttö on osottanut alapäätänsä,ollaan sanottu,että se on pimppi,eikä mitenkään pidetty sitä semmosena,että se olis joku tabu tai että jotenkin oltais itse vaivaannuttu siitä.nyt kuitenkin kun tyttö menee suihkuun,hän ei muuta kuin raapii ja tutkiskelee pimppiään...
  4. N

    päivittelyä vaan avuttomuudestani...

    tänään oltiin ekaa kertaa koko perhe kuopuksen syntymän jälkeen liikenteessä.esikoinen on 1v9kk ja pikkunen siis 2vko. asutaan kolmannessa kerroksessa hissittömässä talossa. päivittelin vaan sitä että miten ikinä pääsen yksin lasten kanssa mihinkään kun pieni pitää kantaa kaukalossa ja isompi ei...
  5. N

    onko kenelläkään kokemusta Esprit Ontario-vaunuista???

    http://www.villenkello.fi/shop/kauppa10/products.php?&action=show&id=3465&show=all tosi edulliset näyttää olevan,mutta millasetkohan on käytössä... onkohan paremmat kuin Bora-merkkiset vaunut?
  6. N

    en sitten päässytkään synnyttämään...

    viime yönä heräsin supistuksiin ja mentiin sairaalaan,paikat oli 4cm auki ja jäätiin yöksi saliin..aamulla supistuksia tuli enää muutama hassu ja paikatkaan ei ollu auennu enempää :(.nyt ollaan kotona. mummi kävi hakemassa esikoisen varmuuden vuoksi yökylään ja itellä on ihan surkee fiilis...
  7. N

    oisko kellään hyvää runoa fyssariksi valmistuneelle??

    siinä se pyyntö tuli.. :)
  8. N

    plussa-lahjaseteleistä!!!

    tietääkö kukaan että voinko mä mennä kauppaan ja käyttää miehen plussalahjaseteleitä?siis mulla on kyllä miehen rinnakkaiskortti,mutta eihän se numero vissiin oo tismalleen sama meillä... tarkotan siis niitä 10 euron seteleitä mitä saa kun tilaa electronin plussaominaisuudella..
  9. N

    mulla on kohta synttärit enkä keksi mitään lahjatoivetta...

    täytä sunnuntaina 21 ja mieheltä saisin toivoa jotain,mutta en millään keksi mitä... keksin vaan kaikkea mitä meiltä kotoa puuttuu tai lapsilta,mutta kaikki mikä liittyy pelkästään muhun,on sellasta et aattelen ettei se välttämätöntä oo enkä haluu sellasta... on mulla ongelmat :)
  10. N

    pitäis viedä 1v 8kk tyttö huomenna kampaajalle...

    mitä jippoja keksisin,jottei tyttö heti pistä vastaan...tietty sitten jos hän ei millään suostu ja itkee vaan,niin en pakota vaan sitten annetaan hiusten kasvaa... mutta oliskos jollain hyviä vinkkejä??
  11. N

    lahjavinkkejä mullekin...???

    15-vuotias poika,miehen veli, joka pukeutuu aikalailla vain mustiin ja kuuntelee metallicaa yms.. kertoo kyllä jos lahja ei miellytä eikä edes esitä pitävänsä. anopilta ei saa apuja,eikä mies itekään keksi mitään. veli pelaa paljon tietokoneella,mutta mitään peliä ei kyllä olla ostamassa...
  12. N

    jee...lähti aamulla limatulppa irtoamaan :)!!!!

    jospa kohta pääsis lähtee synnyttämään...viikkoja on nyt 37+5. ehkä sais joulun olla perheen kanssa...
  13. N

    apua!!minkä kantoliinan tilaan/ostan!?!?!?

    auttakaa nyt joku pliis..noita on niin monenhintasia...vasta oon saanu suositukset hug-a-bubiin,mutta se on aika kallis.onko kaikki halvemmat huomattavasti sitten huonompia?
  14. N

    nyt kertokaa joku mitä nää rusahdukset on mitkä kuuluu mahasta (rv37)

    eilen rusahti oikein kunnolla vähän navan yläpuolelta..kuulu siis ääni,eikä tuntunu mitään.äsken naksahti suht hiljaa,mutta kuulin sen silti. varmaan yli kuukaus sitten naksahti ekan kerran tän raskauden aikana ja mieskin kuuli sen kun sohvalla istuttiin... eihän vauvan nivelet voi noin...
  15. N

    jotain loppuraskauden masennusta vai..?

    raskausviikkoja on nyt 35 ja risat ja nyt viimeaikoina joka päivä on itku tullu millon mistäkin... esikoista kun odotin,niin näillä viikoilla olin jo ihan valmis menemään synnyttämään,mutta nyt ei oo yhtään semmonen olo. pelottaa osaks ite synnytys ja se että kuinka ehditään hommaamaan tytölle...
  16. N

    Yhden jutun haluan TEHYläisistä sanoa

    Sellaiset ihmiset, jotka ovat hakeutuneet ja kouluttautuneet hoitoalalle, ovat nähneet tärkeäksi muiden ihmisten hyvinvoinnin ja halunneet auttaa sairaita. Mihin on unohtunut tämä epäitsekkyys? Nythän heille on tärkeintä vain oma "hyvä" ja ahneus paistaa pidemmälle kuin uskovatkaan. Ei paljon...
  17. N

    voiko siis H&M-paketin jättää hakematta??

    en hakenu noin kk sit tullutta pakettia ärrältä ja sit H&M:lta tuli lasku vähän sen jälkeen... en maksanu,koska en hakenu niitä vaatteita.. eikös sieltä pitäis seuraavaks tulla semmonen ok-lappu et mulla ei oo mitään maksettavaa niille vai periikö ne tollasesta jotain?
  18. N

    HUUMASTA

    tietääkö kukaan miks jaska ja pikku-jaska on vaihdettu heikkiin ja pikku-heikkiin??
  19. N

    TALENTIN SAARA AALTO

    aivan sairaan hyvin soitti ja lauloi!!!!!!!!!!! menisin heti ostaa levyn ja kuuntelee sitä livenä...täällä mä kotisohvalla pillitin kun oli NIIIIIIIIIIIN koskettava :'( :'( :'( :)
  20. N

    apua!!alkoi jännittämään toisen lapsen syntymä...

    eilen käytiin sairaalassa katsomassa veljen vastasyntynyttä ja voi että kun se oli pieni ja hentoinen... oma 1v 7kk tyttöni oli mukana ja tietysti tosi utelias,mutta vähän hämilläänkin oli. itellä on kahden kuukauden päästä LA toiselle ja mua rupes pelottaa,että kuinka osaan jakaa huomiota...

Yhteistyössä