Hakutulokset

  1. K

    Prinsessamekot tyttöjen huoneen seinälle

    Onko ihan typerä ajatus? Oletteko nähneet missään toteutettuna tuollaista ideaa. Ajattelin laittaa seinälle sellaisen tangon johon ripustan rooliasut. Miehen mielestä maailman typerin idea :'(
  2. K

    Etelänmatka monen lapsen kanssa?

    Kokemuksia teiltä jotka mahdollisesti olette reissanneet etelänmaissa kolmen pienen tai useamman lapsen kanssa? Miten lennot ja matka sujuneet,missä huokeimmat hinnat? Mikä maa tai kohde lapsiystävällinen? Oletteko olleet vain perheen kesken vai sukulaisten tai ystävien kanssa? Sillä vanhemmat...
  3. K

    yh-opiskelija ja kesäloma

    Siis opiskelen ensimmäistä vuotta ja kesäksi on mentävä töihin jotta jollain eletään. Huolestuttaa vain lapset kun joutuvat olemaan päiväkodissa koko kesän ilman lomaa. Onkohan kovin rankkaa lapsille? Onko joku keksinyt ratkaisua samaan tilanteeseen?
  4. K

    Kun ei laihdu niin ei!

    Olen 8tta viikkoa lenkkeillyt (reipas kävely sauvoilla ja ilman, hölkkää) 4-6krt/vko 45-60min/krt ja tehnyt ruokaremontin. Kaloreita en ole laskenut. Ruokavalioni pitää sisällään: mm. kalaa, kanaa ja lihaa, kasviksia, hedelmiä, raejuustoa, rahkaa, ruis- ja näkkileipää, jossain määrin tummaa...
  5. K

    TV2 tarjoaa apua eroperheille

    Hei, TV2:lla toteutetaan "Parempi ero" -ohjelmaa, jonka tarkoituksena on tarjota perheille työkaluja paremman eron jälkeisen elämän rakentamiseen. Lähtökohtana on lapsen paras. Ohjelman tarkoituksena ei ole ruotia vanhempien eroa tai syyllistää heitä vaan pyrkiä vahvistamaan sellaista eron...
  6. K

    ahdistaa...

    HEi! Kirjoitampa tänne, kun usein pelkästään se auttaa. Alakulo valtaa mielen... Tilanne on se, että olen 33-v yhden lapsen (melkein 3v.) äiti. Niin kauan kuin muistan olen kaikille sanonut, että haluan enemmän kuin yhden lapsen, sillä olen itse ainokainen. Olen ollut todella yksinäinen...
  7. K

    Kuinka usein pesette urheiluvaatteita?

    Pesettekö joka ikisen käyttökerran jälkeen?Meinaan mulla tulee pyykkiä aivan kamalasti..Tää ei kyllä kuulunu tälle palstalle, sori, mut ajattelin et laihduttajat kuiteskin liikkuukin aika paljon.
  8. K

    Paljonko kaakaossa kaloreita?

    Jos juon lasillisen kaakaota rasvattomaan maitoon tehtynä niin paljonko tuloo kaloreita?Pahimpaan suklaanhimoon koitan juoda lasillisen kaakota.. :D
  9. K

    Perhepäivähoitajan palkka???

    Tietääkö kukaan minkä verran suunnilleen saa palkaa perhepäivähoitajana, kun itsellä kaksi lasta kotona ja kaksi ottaa hoitoon? Ja eikö se ole niin, että jos saa vain kaksi hoitolasta jos itsellä 2? Mietin mitä tehdä...
  10. K

    Jyväskylästä odottajia/äitejä

    Heippa, olen 20- vuotias ensimmäistäni odotteleva (LA 25.1) syksyllä Jyväskylään muuttanut ja melkoisen yksinäinen uudessa kotikaupungissa. Mieheni kanssa asustelen pienessä opiskelija-asunnossa tällä hetkellä. Olisi kiva löytää täältä mese/maili kamuja ja ehkä myöhemmin myös...
  11. K

    Mies paljon poissa

    Onko kellään samanlaista?Meillä mies paljon töissä,myös reissuhommia.Lapsi on vajaa 3vuotias ja itekeskelee paljon isänsä perään(aina ollut isin tyttö). :'( Vaikeaa selittää lapselle että isä kuitenkin rakastaa ja välittää...Tytöstä on tullut aikas "pirullinen",jos niin voi omasta lapsestaan...
  12. K

    ulkoilu/kahvittelu seuraa LAHDESTA

    Hei! Olen kolmekymppinen yhden lapsen äiti. Toista lastamme odotetaan syntyväksi syyskuussa. Kaikenlainen / ikäinen seura ulkoilun, kahvittelun, yms. merkeissä olisi hyvin tervetullutta, varsinkin äitiysloman alettua. Minulle voi viestitellä osoitteeseen: katri.autio@phnet.fi

Yhteistyössä