Hakutulokset

  1. LeGu

    Mikä on nimimerkkisi tarina?

    Musta tää legu vaan kuulosti hauskalta :D Mikäs teillä tarinana? :)
  2. LeGu

    Mitä vaippoja käytätte?

    Ja miksi juuri kyseistä? Meillä suositaan pampersia, liberoa välillä ja satunnaisesti muumia ! Meillä pikkuisella iho kestää hyvin ! Myös saa haukkua vaippa merkkejä, mutta kertokaa perustelu tälle ! :)
  3. LeGu

    Mitä hauskaa sinulle on tapahtunut?

    Mä oon yksinäni naureskellut näille ketjuille mitä tnään täällä ollut ja niiden vastauksille :D joten siitä ajatus, nauretaan lisää ! Kertokaa jotain hauskaa !:D
  4. LeGu

    Hei PÄÄKAUPUNKISEUTULAISET nyt tarviin teidän apua kipeisesti !

    Mitä helsinki/vantaa/espoo alueella kannattaa tehdä vapaapäivinä? Jotain nähtävyykisiä,rantoja,paikkoja yleensäkkin missä kannattaa käydä? Mielellään jotain edullisia paikkoja. Meillä on pieni vauva joka olisi myös reissuun lähdössä joten sellaisia ''lapsiystävällisiä'' :)
  5. LeGu

    Onko normaalia jos lapsi...?

    On kokoajan hoidossa? Siis että vanhemmat on viihteellä vähintään 2x/kk ? Välillä puolitoistakin viikkoakin on pieni lapsi hoidossa? Siis joo tää on jokaisen oma asia, mut mua ihmetyttää? Sanoisitteko tästä ko. Vanhemmille? Mitä? Miten? ;o
  6. LeGu

    Erikoisin nimi jonka olet kuullut ?...

    Varmaan täälllä miljoonat samanlaiset ketjut, mutta siitä huolimatta =) Kertokaa; Erikoisimmat Kauhein omaperäisin yms :) Kiitos :) !
  7. LeGu

    Kertokaa joku helppo ja hyvä kakku tms minkä voisi leipoa :)

    Siinä se kysymys ja mielellään otan ohjeita vastaan :)
  8. LeGu

    Moikka

    :wave: ! Mä rekisteröidyin just tänne joten ajattelin vain moikata nyt mustana kaikkia, harmaana mä täällä välillä olen kirjoitellut ja nyt olin rohkea ja kirjauduin (::

Yhteistyössä