Hakutulokset

  1. V

    Muita Dallas-faneja?

    Seuraan sarjalta päivittäin vanhaa sarjaa, ja ei yllä uusi Dallas smalle viivalle. Vanhoissa näyttelijöissä on sitä jotain..ja ajanhenki on tietty erilainen.
  2. V

    Pieni talo preerialla

    Keskustellaanko sarjasta? itsellä kaikki tuotantokaudet. Mihinköhän Caroline Ingalls hävisi yht'äkkiä sarjasta niin yllättäen?
  3. V

    Pystyttekö puhumaan vanhemmillenne "vaikka mistä"?

    Saatteko neuvoja kysyttäessä? En tarkoita näitä anoppeja, jotka tunkevat joka paikkaan ;)
  4. V

    Syöttekö usein puuroja?

    Itse olen alkanut nyt syömään lähes päivittäin. Yleensä kaurapuuroa, mutta muitakin. Marjojen kanssa syön.
  5. V

    Ihanaa kun syksy tuo sarjoja takaisin.

    Twin peaksikin on palannut kanava foxille :heart:
  6. V

    Mitä olet tänään syönyt ja juonut?

    Syönyt olen turkkilaiseen jogurttiin sekotettuja mustaherukoita, ja vettä ja kahvia
  7. V

    Mietittekö koskaan, kuinka likaisia

    rappukäytävän kaiteet voivat olla? Kauppojen ostoskärryt? Irtokarkkien kauhat. Rahat? Mä oon nykyään ruvennut miettimään, ja varsinkin huomioni on, että ne karkkien kauhat näyttääkin likaisilta. Seuraavalla kerralla pakko kysyä asiasta.
  8. V

    Mitäs karviaisista?

    Piirakkaa?
  9. V

    Tauski Peltosestakin tulee taas isä kohta..

    Miehillä varmaan on "kunnia-asia" olla useamman naisen kanssa lapsia. Naisilla tässäkään ei "tasa-arvo" pääse toteutumaan.
  10. V

    Tuli mieleen kirppareiden hinnotteluista.

    Joku myy 100e n.500km pätkän junalipun, ja toinen myy samalla hinnalla ulkomaan reissun.
  11. V

    Miksi kahvi jäähtyy niin nopeasti

    kupissa? Kun kirjottelee siellä täällä, ja samalla juo kahvia, niin kohta se on jo kylmää:kieh:
  12. V

    Jos söisit päivän amerikkalaisittain,

    millainen menu siitä tulisi, ihan aamupalasta alkaen?
  13. V

    Tämä on varmaa ikuisuus kysymys; mutta pystyykö

    mies ja nainen olla vaan kavereita? Itsellä ainakin kokemukset osoittaa että ei ole mahdollista kun homon kanssa: /
  14. V

    Astrolabe ja Data, asutaan näköjään samassa

    kaupungissa :D
  15. V

    Onko miehet tyhmempiä kun naiset?

    Tuli mieleen tuosta pettämisestä, kun monesti saa lukea pettämisjuttuja kun mies ollut reissussa kaveriporukalla. Miksi aina oletetaan miehen silloin pettävän? Sellaista naista pidetään sinisilmäisenä, joka luottaa mieheensä. Eikö naiset sitten toimi samoin, vai onko tämä oikeasti joku...
  16. V

    Kiillotetaan hyvässä hengessä vanhemmuuden sädekehää!

    Milloin on osattu toimia fiksusti :cool: Poikani on nyt 18v, mutta oliskohan ollut 3 - 4v kun käytiin lähikaupassa. Kassalle mentäessä alkoi se vinkuminen karkkihyllyllä, että haluaa tikkarin. Sanoin että ei onnistu, koska ei ole karkkipäivä. Maksoin ostoksiani, ja mitä tekee poika...

Yhteistyössä