Hakutulokset

  1. A

    sektio ja isyysloman ajankohta

    Eli suunniteltu sektio kaiketi tulossa. Mitenkä muut olette kokeneet, onko isyysloma ollut hyvä aloittaa heti, vai onko ollut tarpeellisempi sitten kun olette vauvan kanssa kotiutuneet?! Kun luonnollisestikin itse voi alkuunsa olla kipeä ja vauvan hoito ei onnistu, olisiko silloin isän apu...
  2. A

    sektio ja isyysloman ajankohta

    Eli suunniteltu sektio kaiketi tulossa. Mitenkä muut olette kokeneet, onko isyysloma ollut hyvä aloittaa heti, vai onko ollut tarpeellisempi sitten kun olette vauvan kanssa kotiutuneet? Kun luonnollisestikin itse voi alkuunsa olla kipeä ja vauvan hoito ei onnistu, olisiko silloin isän apu...
  3. A

    Minun lapset

    Halusin kirjoittaa minun tarinani niin kipeää kuin se tekeekin. 2004 joulukuusta aloimme yrittää lasta (tuntuu näin jäljeen päin että aloin yrittää lasta mieheni valtavan vauvakuumeen takia), raskaaksi tulin tamminkuussa jo, eka ultra oli raskaus viikolla 13 ja siellä tyly venäjän kielinen...
  4. A

    Ei mies vaihtamalla parane-vai paraneeko?

    Miten olet kokenut uuden elämän uuden miehen kanssa? Onko tullut koskaan ajatusta että olisi sittenkin pitänyt pysyä yhdessä exän kanssa ja työstää sitä suhdetta? Onko uusi mies tullut tyydyttävästi toimeen lastesi kanssa vai onko se arka paikka? Kertokaa kokemuksistanne toivoo nainen joka...
  5. A

    millanen paikka helsingin lastenklinikka?

    Poika siirtyy nyt sinne hoitoon,onko kokemusta kellään,millanen paikka se on?
  6. A

    päiväraha ja kotihoidontuki

    Onko joku hakenut liiton päivärahoilla ollessaan myös kotihoidontukea? Kuulin huhuja että ei kannattais kun tulee vaan mutkikkaammaksi täytellä niitä lappusia ja rahallisesti ei hyötyä kun päivärahoista sitten kuitenkin vähennetään se kotihoidontuki. Pitääkö paikkansa? Siis ettei ollenkaan...
  7. A

    Hu huu

    Onks ketään enää hereillä..olis kysyttävää..kiireellistä??

Yhteistyössä