Hakutulokset

  1. H

    myydään sähkö ja paristokäyttöinen rintapumppu

    myydään sähkö ja paristokäyttöinen rintapumppu eli rintapumppu joka toimii sähköllä tai paristoilla käyetty 4 kertaa kaikki osat ja laatikkokin tallella. merkki ainu medela mini electric. hyvin toimiva mutta itselläni vauva oli alun osastolla ja imetys ei tullut kyseeseenkään...
  2. H

    myydään sähkö ja paristokäyttöinen rintapumppu

    eli rintapumppu joka toimii sähköllä tai paristoilla käyetty 4 kertaa kaikki osat ja laatikkokin tallella. merkki ainu medela mini electric. hyvin toimiva mutta itselläni vauva oli alun osastolla ja imetys ei tullut kyseeseenkään ekoina kuukausina joten luovutin alkuunsa ja pumppu jäi...
  3. H

    käynnistetty synnytys,miten seuraava syntynyt?

    eli kunhan mielenkiinnosta kyselen eli itsellä esim esikoinen käynnistettiin yliaikaisuuden vuoksi,ei ollut merkkejäkään synnytyksestä viimeseen kuukauten. neiti syntyi siis 42+2 nyt kun toista odotan niin varmasti asennoidun että menee yli,mutta kuinka teillä on toinen mennyt jos esikko...
  4. H

    muita yksin odottavia??höpinöitä/vertaistukea samassa tilassa oleville :D

    heissan! mietin että olisi kiva että olisi noiden kuukausi pinojen lisäksi ketju missä voisi pölistä ajatuksia ne ketkä odottavat yksin :D itselläni laskettu aika 1.1.2014 ja ennenstään kotona on 4,5vuotias ipana. katsotaan monta meitä täällä on :D
  5. H

    haluaako joku myydä Doplerin/tai mistä saisi edullisesti??

    eli jos jollain lojuu tarpeettomana voisin ostaa pois tai saa toki vinkata mistä sellaisia saisi mukavaan hintaan :D millä viikoilla olette saaneet sydänäänet kuuluviin?
  6. H

    femedan matti mandelin varhaisultra kokemuksia??

    millä hinnalla olette päässeet??mulle puhelimessa sanoi että n110e ja että normi varhaisraskauden ultrasta kun ei saa kelakorvaus?? varasi mulle ajan jo kun viikkoja 7+0 ja sanoi että kyllä heidän laitteilla jo sillon sykkeen näkee,kokemuksia?
  7. H

    millä viikoilla kättärille saitte ekan ultra ajan?

    eli mille viikoille olette noita saaneet?kuullut kovasti siitä kuinka naistenklinikan remontti aiheuttaa ruuhkaa kättärillä ja mä sain omaan neuvolaankin ajan vasta rv 9+2 vaikka soitin jo rv 4+1..esikoisen kanssa muistaakseni ultrat oli vkoilla 10-12 ja nyt puhelimessa täti sano että nykyään...

Yhteistyössä