Hakutulokset

  1. Riltva-Liisa

    Olen menossa treffeille nuoren rakkaani kanssa

    ihanaa :-)
  2. Riltva-Liisa

    Lähetetään tuo Jussi Niinistö Venäjälle.

    Mä voin viedä sen Helsingin rautatieasemalle ja katsoa että hän menee junaan.
  3. Riltva-Liisa

    Olenko minä ainoa joka ei pelkää sotaa?

    En ole seurannut uutisia muuta kuin pinnallisesti, enkä ymmärrä miksi pitäisi ukrainan javenäjän välistä kriisiä pelätä? Joo, usa on uhitellut myös, mutta syytömiähän me siihen ollaan, vai?
  4. Riltva-Liisa

    Kuka se Antskun mies oli?

    Ihana vilkkusilmä :-D
  5. Riltva-Liisa

    Mulla oli ensimmäinen riita mun hanipöön kanssa :-/

    Ja nyt mietin että mitä jos en enää pystykään seksiin sen kanssa enää, niin major turn-off meidän riita, vaikkei mikään suuren suuri, mutta niin pienestä väärinkäsityksestä tuli niin suuri meteli ja ärsyttää kun menin pyytämään vielä anteeksi vaikkei ollut edes mun syy ja hänkin pyysi anteeksi...
  6. Riltva-Liisa

    Jos sinulla ei olisi perhettä ja kuolisit kotiisi...

    Kauankohan menisi ennenkuin sinut löydettäisiin? Ja perheellä tarkoitan tässä tapauksessa samassa taloudessa asuvia. Tuon Janne Niskan kuoleman vuoksi tuli vain mieleen, hänet sentään löydettiin jo vuorokauden sisään. Mua ei varmaan löydettäisi viikkoihin :-/
  7. Riltva-Liisa

    Kesko ja S-ketju boikottiin!!

    Kuka olisi niin hyvä ajamaan kyseistä asiaa niin että aikaansaadun addressinkin, varmasti ihmiset lähtevät mukaan, niin paljon suututtaa tuo ruoan hinnan nostattaminen vielä lisää hyllymaksuilla! :-/ Itse rn halua nimeäni esille, siksi en voi ajaa tätä asiaa, vaikka suututtaakin sekä...
  8. Riltva-Liisa

    Rietas lastenleffa

    Tuo madagaskar2 Mä olen iso, mä haluun ison, mä kähisen, se naisiin natsaa.. Älytöntä ähinää ja lempimistä, lihaa ja ihraa ja suuri naaras.... Hih :-D
  9. Riltva-Liisa

    Maksaisitteko rikkinäisestä Milleum-mukista 100 €?

    Jos, niin tervemenoa Äitylit-huutokauppaan, siellä "lähtis halvalla" :-)
  10. Riltva-Liisa

    Tyhmä kysymys ihan mielenkiinnosta.

    Mikä juttu tämä on jos ei jostain tykkää niin pitää kommentoida tyyliin "Kuka vitun XXXXX" esim "Kuka v... Robin/Tuksu/ kuka tahansa" En mäkään seuraa seiskaa tms., mutta kyllä sitä vain silti tulee jotkut julkkikset sen verran muissa medioissa vastaan, että tulee vain mieleen missä tynnyrissä...
  11. Riltva-Liisa

    höhlä duple, mitä tarkoittaa?

    siis tässä Erinin biisissä paha tyttö?
  12. Riltva-Liisa

    Voi vinetto, ärsyttävä pikkukakkonen opettaa lapsille että kerjäläisille pitää antaa rahaa!

    Pirpana lähti heti pankkiaan tarkastelemaan, josko saisi sieltä muutaman hilun romanialaisille vilkkusilmille :z
  13. Riltva-Liisa

    Jei, minäkin sain oman rillimukin, olikohan jonkun palstamamman muki??? :-)

    Cittarissa kävin, ja siellä oli lisäravinnepurkkien takana, tittidittitii, RILLIMUKI! :D
  14. Riltva-Liisa

    Joko olette laskeneet rakkausprosenttinne??? :D

    Mulla ja mun hanipööllä oli 98! Ihunaa!!!! :-D Niin ja IS:n sivuilta löytyi laskuri ihanan rakkaushuolien kunniaksi :-)
  15. Riltva-Liisa

    Meidän labbis osaa raastaa omenaa :D

    Hihhih, taitava sesse :D
  16. Riltva-Liisa

    Onko täällä ketään näkijää?

    Joka voisi kertoa jotakin miehestä jonka kanssa nyt sutinaa. Ja joo, ihan mielenkiinnosta kyselen ja vähän pilke silmäkulmassa ;-)
  17. Riltva-Liisa

    Nyt alkaa Project L.A.!

    Honeybunny lähti taas matkalle, joten nyt otan ja heivaan sokerin ja muut nopeat hiilarit ruokavaliostani ja katson mihin se 3:ssa viikossa riittää. Piti tehdä ihan tällainen julkinen ketju ihan oman itsehillinnän vuoksi. Kenenkään ei ole pakko seurata tätä, joten ilkeät kommentoijat...
  18. Riltva-Liisa

    Tämä on ihan kamalaa, mää olen niiiin in lööööv!!!

    Tämä on ihan hirveän kauheaa, mää en kestä!
  19. Riltva-Liisa

    Yhdistetäänkö käsiraudat aina seksileikkeihin?

    Tuli vain mieleen kun naapuri oli meillä käymässä ja lapsoset leikkivät rosvoa ja poliisia. Naapuri kun tämän näki niin ilmeestä ja hihityksestä päätellen hänelle tuli jotain mielleyhtymiä näistä. En mä tiedä, olisiko mun pitänyt jotain alkaa selittelemään, miksi olisi, kun en edes ole niitä...
  20. Riltva-Liisa

    Kai te käytte Robininkin sivulla ystävällisesti ilmoittamassa mikäli ette äänestä häntä...

    Vuoden turkulaiseksi? ;-) Tuli vain mieleen EYPMT-ryhmästä, millainen haloo siitä ylläpitäjän linkistä syntyikään... Pienet ovat murheet ihmisillä, hyvä niin, kai...

Yhteistyössä