Hakutulokset

  1. L

    Laiskuudesta tyhmä kysymys ;(

    Mietin vaan tuossa, kun minä oon aina ollu hirveen laiska immeinen ja eikä tuohon näytä muutosta tulevan vaikka kuinka yrittäis... lapsiakin kolme ja pitäis kait sitä välillä jottain extraakin heijän kanssa jaksaa tehä, niin tuota mietin, että löytyisköhän tähän laiskuuteen mittään ihme...
  2. L

    Enkeli torttu

    Pastoin tyttöni 5v. kanssa torttuja ja annoin hänen tehä ihan semmosia, kun ite tykkää. No sitten hän sanoo, että äiti minä tein enkeli tortun ja toi siihen pellille sen.. minä olin ihan, että no hyvä, enkeliähän tuo kovasti muistuttaa :heart: Siinä sitten paistettuna enkeli torttu...
  3. L

    Tietokone apuja kaipaan!!!!!

    Mikähän on kun kone ei aukee muuten, kun pitää painaa f1, heti siis sen alku tekstin jälkeen.? Ennen aukes siis ihan ite, tarvis vaan tietenkin painaa käynnistys nappia ;) Siinä lukkee jottain cpu soft menu plaa plaa... Mitenkähän tuon sais takasi silleen, että aukeis ilman sitä f1...
  4. L

    Minkäläinen turvaistuin 4-5 vuotiaalla?

    Onko vielä ihan turvaistuin vai semmonen korokeistuin?
  5. L

    Ostetaan kantoreppu

    Olis pikainen tarve kantorepulle. Eli jos joltain löytyis halpa kantoreppu tarpeettomana niin tämäpä vois sen ostaa pois :) Tarjotkaa nopsaan yv.nä tai tänne....
  6. L

    Olenkos minä nyt sitten juoppo ja hyväksikäyttäjä?

    Siispä kun vanhempani olivat juoppoja ja minua myös käytettiin hyväksi pikku lapsena. Nyt sitten kun olen ajatellut, että voisi jollekkin vaikka puhua asiasta niin eipä se olekkaan helppoa, koska....... Helvet.ti soikoon aina kun aiheista jotain lukee niin pistää silmään syyllistäminen. Eli...

Yhteistyössä