Hakutulokset

  1. Zissou

    Voiko karsta hidastaa hiusten kasvua?

    Tämä on nyt vähän älyvapaa kysymys, mutta tuli tuossa mieleeni, kun huomasin tänään, että taaperolla on päälaella karstaa (en ole huomannut tukan alta aiemmin). Hänellä on takana ja sivuilla aika paljon tukkaa, mutta päälaella/otsalla vähemmän. Juuri siinä, missä sitä karstaakin. Voiko...
  2. Zissou

    Miten hoidatte lapsen yskää?

    Ette mitenkään, vai annatteko jotain lääkettä. Pikku kaverilla on nyt viidettä päivää limainen yskä ja en ole tautiin antanut kuin paracetamolia.
  3. Zissou

    Mistä vaaleaan pyykkiin ilmestyy koneessa tahroja?

    Olen pilannut jo useamman valkoisen tai vaalean vaatteen, kun niihin on koneessa ilmestynyt tummia läikkiä, jotka eivät lähde pesussa pois. Mistä ihmeestä niitä tulee, kun koneeseen ei ole eksynyt mitään värillistä. Silloinkin pyykki värjäytyisi tasaisesti, mutta nyt siihen ilmestyy harmaita...
  4. Zissou

    Mistä bongaat lapsen kovatulehduksen?

    Onko joku selkeä merkki? Jossei valita/pitele korviaan? edit: Eli peräti KoRvatulehduksen.
  5. Zissou

    Sohvaperunat. Seuraatteko ohjelmaa? Mitä mieltä?

    Mikä on paras jengi/pari?
  6. Zissou

    Pieni perheasunto. Ideoita?

    Kaikki meistä eivät asu suurissa taloissa/asunnoissa. Olemme muuttamassa kustannussyistä ehkä pienempään asuntoon (nyt 3h + k / 3hlö perhe). Millaisia ratkaisuja teillä on asunnoissanne? Nukutteko kenties olohuoneessa? Vuodesohva? Onko lapsella oma huone? Onko teillä työtila olkkarin nurkassa...
  7. Zissou

    Aikamatkaleikki. Minne vuoteen ja minne kaupunkiin matkustaisit?

    Ajatus siitä, että olisi mahdollista matkustaa ajassa taaksepäin kiehtoo minua. En haluaisi nähdä tulevaisuutta, mutta olisi kiva piipahtaa menneisyydessä. Pariisi on lempikaupunkini. Katselin juuri Woody Allenin elokuvan Midnight in Paris, jossa päähenkilö nousee keskiyöllä autoon, joka vie...
  8. Zissou

    Suosittele hyvän mielen elokuvia!

    Olen vähän allapäin ja kaipaan hyviä leffavinkkejä, jotka piristäisivät. Eli jotain kevyttä ja hauskaa. Tuntuu, että koko Netflix on tullut koluttua läpi ja omat lempileffat katsottu monta kertaa.
  9. Zissou

    Ennen oli asiat toisin...

    "Ennen oli asiat paremmin"-hokema ärsytti minua nuorena suunnattomasti. Vasta nyt melkein 40 vuoden iässä olen tullut siihen johtopäätökseen, että sanoissa on perää. Toki monet asiat ovat kehittyneet myös hyvään suuntaan. Kuten esimerkiksi lääketiede. Mutta pienen lapsen äitinä toivoisin, että...

Yhteistyössä