Hakutulokset

  1. R

    huhtihiput HUHUU!!

    onko huhtihipuille alotettu tänne pinoa?? en ainakaan löytänyt.ois kiva rupatella samojen ihmisten kans joiden kanssa raskausajan ihmeet ja vaivatkin vaihdettiin =) jos aina välillä koneelle vauvan ja kahden muunkin pienen hoidon lomassa kerkeää.
  2. R

    apua,auttakaa!

    ollaan huomenna lähdössä ulkomaille ja toinen lapseni melkein 2v on kovassa nuhassa ja yskäkin oli mut tänään ei oo yskiny.tiistaina käytin lääkärissä ku pelkäsin et on korvatulehduskin(niinku aina yleensä nuhassa tällä lapsellamme oli ennen putkien laittoa) mutta sitä ei onneksi ollut ja putket...
  3. R

    oma passi lapsille??

    olemme lähdössä ens kuussa kanariansaarille ja olen ymmärtänyt että sinne ei tarvi 1 ja 2vuotiaille omia passeja kun ovat mun passissani.oonkohan ymmärtänyt oikein? kauanko muuten passin saaminen nykyään kestää ku mies ei sitä vieläkään oo itelleeen hakenut :ashamed: ? onko kellään kokemusta...
  4. R

    Huudan lapselleni :-(

    Minulla aivan ihana pieni tyttö, jota rakastan eniten maailmassa. En ikinä toivoisi lapselleni mitään pahaa. MUTTA olen huomannut, että jos olen väsynyt tai ärsyyntynyt huudan lapselleni, jos kaikki menee koko ajan pieleen ja lapsi ei tottele. Toisinaan myös kannan "kovakouraisesti" paikasta...

Yhteistyössä