Hakutulokset

  1. kirpin

    Juhannuksen vietosta kaupungissa ?

    Jälleeen yllättää tämä juhannus miten parkkipaikoilta autota kadonneet ja eipä juuri liikenteen melu häiritse :) Kamala kaikokaipuu "maalle"... :saint: Miten te jotka vietätte jussin kaupungissa vietätte sen?
  2. kirpin

    Kadotin joululahjan ...

    tai siis tulevan joululahjan..aika iso paketti vielä pojalle. Pakkasin tänään lahjoja ja hemmetti vie en löydä tätä lahjaa mistään :o en tiedä enää mistä etsiä :|
  3. kirpin

    6v ja hautajaiset

    Meillä olisi tulossa lähiaikana läheisen ihmisen hautajaiset. Poika 6v otti hänen kuolema aika raskaasti,joten mietin että onko hautajaisiin osallistuminen hänen kannaltaan järkevää. Luonteeltaan hän on muutenkin herkkä ja ajattelee,pohtii paljon asioita (ehkä turahankin paljon ikäisekseen)...
  4. kirpin

    Pikaista apua...kakun sulatuksesta

    Olis kolmen tunnin päästä juhlat alkamassa ja tollasen frödingen pakastekakun ostin ja sen pitää ohjeen mukaan sulaa 5-7tuntia jääkaapissa !!! Ehtiikö sulaa mitenkään kolmessa tunnissa!? Huoneenlämmössä... ?? Kiitos :flower: etukäteen vinkeistä ..jos niitä tulee
  5. kirpin

    Lohen paistamisesta...

    Ostin tänään lohimedaljonkeja ja aattelin ne kohta paistaa... (teen tuoreesta kalasta ruokaa ehkä kerran vuodessa :ashamed: ) Mutta nyt ajattelin ruveta tekemään useammin,koska tykätään kalasta pojan kanssa. Mutta onneton oon tekemään kalasta ruokaa,joten vinkkiä miten saan noista...
  6. kirpin

    Kärsivällisyydestä...

    Karkkipäivä.Kävimme ostamassa pojan kanssa pussukat karkkia, no minä heti niitä syömään :p Poika vaan totesi,jotta laitetaan talteen että voin syödä ne sitten kun katson elokuvaa. Pitäisköhän ottaa lapsestaan mallia jos vaikka "itsekuri" kasvaisi :saint:
  7. kirpin

    6 vuotiaalla neuvolan tarkastus?

    Kertokaapa? Onko 6v tarkistusta lapsella neuvolan toimesta?
  8. kirpin

    Petaatteko sängyn ...

    joka päivä? Tulipa vaan mieleeni..kun on taas oma sänky petaamatta. (tosin makkarin ovi kii,nii ei sitä yleensä sieltä näy)
  9. kirpin

    Kuinka moni aloitti lomailun...

    Kun perinteisesti sanotaan,että heinäkuussa on ihmiset eniten lomalla... Kuinka moni täällä lomailee töistään heinäkuun?? Itse niin ONNELLINEN tästä 4vkon lomasta =) ...siis heinäkuu lomaillen.
  10. kirpin

    Kertokaapa ...mikä oli yhtyeen nimi?

    Mie oon tässä illan miettinyt ja pohtinut mikä olikaan yhtyeen nimi.. Olikohan Tommi Läntinen laulajana ?Erään hitti kappaleen nimi oli "My Sharone" ?(voi olla kirjoitettu väärin....) Joskus 90-luvulla?
  11. kirpin

    Nopsa marjapiirakka

    Sellainen pikainen,helppo ja maukas (ei kai liikaa vaadittu :saint: ) marjapiirakan ohje,mustikoita..vadelmia ja mansikoita tulee pakkasesta täytteeksi. Jos jollain ois tosta noin vaan ohjetta ?? ;) ..tulossa yllätysvieraita...

Yhteistyössä