Hakutulokset

  1. M

    Raskaaksi kierukan poiston jälkeen????

    Saako yrittää raskautua heti kuparikierukan poiston jälkeen???? Meillä toiveissa raskaus ja olen menossa gynelle heti kun seuraavat kuukautiset alkavat, kierukka otetaaan kuulemma pois kuukautisten aikana... Kysymys on että voiko raskautta alkaa yrittämään heti vai onko siinä suurempi...
  2. M

    Saako yrittää raskautua heti kuparikierukan poiston jälkeen????

    Meillä toiveissa raskaus ja olen menossa gynelle heti kun seuraavat kuukautiset alkavat, kierukka otetaaan kuulemma pois kuukautisten aikana... Kysymys on että voiko raskautta alkaa yrittämään heti vai onko siinä suurempi keskenmenon riski jos ei odota toisia kuukautisia?? Olisko kellään...
  3. M

    Vihlova kipu päässä????

    Onko kellään samanlaista yhtäkkistä vihlovaa kipua päässä. Kestää muutaman sekunnin ja menee taas ohi. Aamulla kun herään niin tuntuu outo vihlaisu tuolla ohimolla??? Tietäiskö kukaan mitä voi olla? Hiukan pelottaa kun ei ennen ole ollut tuollaista.... Kiitos jos joku viitsii vastata =)
  4. M

    Maltalle marraskuussa...

    Maltalle marraskuussa. Onko kellään kokemuksia maltasta marraskuussa? Siellä on vissiin pahin turistikausi ohi, mutta kuinkahan siellä riittää aurinkoa ja lämpöä? Kiitos jos joku osaa auttaa =)
  5. M

    Maltalle marraskuussa...

    Onko kellään kokemuksia maltasta marraskuussa? Siellä on vissiin pahin turistikausi ohi, mutta kuinkahan siellä riittää aurinkoa ja lämpöä? Kiitos jos joku osaa auttaa =)
  6. M

    Mies ei halua naimisiin...

    Taas tuli itku kun keskustelimme naimisiinmenosta ja mies sanoi jälleen kerran ettei ole valmis.... :'( Meillä kolme yhteistä lasta ja yhteinen koti... En ymmärrä mikä mättää.... Kertokaa te? Onko kohtalotovereita???
  7. M

    Huutonet ja kuvat

    Hei, neuvokaa nyt tyhmää???? Miten saan laitettua ImageShackin kautta kuvia ilmoitukseen. Olen ennemmin laittanut aijaa:n kautta mutta haluaisin että kuvat näkyisivät suurempina? Aijaan kautta vissiin ei suuria kuvia saa laitettua?

Yhteistyössä