Hakutulokset

  1. T

    Mistä löytyis käytettyjä PO.P:n vaatteita?

    Kauan olen hakenut huutonetistä jne, mutta hakemiani talvihaalareita koossa 92-98cm ei vain tule vastaan, ainakaan pojalle... Eikö kukaan malta luopua omistaan???
  2. T

    Te joilla on P&T Vibe rattaat...

    Tuossa kuomussa on vetoketju takana, miksi? Puuttuukohan minulta nyt joku "osa"????
  3. T

    Migreeniäkö? Viisaat neuvokaa...

    Minulla on menossa neljäs raskaus viikolla 15. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut päänsärkyä tai mitään muutakaan, mutta nyt... Päätä on jomottanut tasaisesti noin kolmen päivän jaksoissa. Pari päivää sitten kaupassa näkö rupesi sumenemaan oikeasta silmästä. Ajaessani kotiin molempien silmien...
  4. T

    Vatsan kasvusta

    Heipä hei! :wave: Olen kolmen pojan äiti pohjanmaalta. Nuorin syntyi 08/07 ja nyt olen raskaana menkkojen mukaan viikolla 11+. Neuvolassa viikolla 9 ultrattiin vatsan päältä ja täti löysi kaksi alkiota :o . Ultra oli huono ja näkyvyys heikko, vain toiselta näkyi syke. Täti meinasi, että...
  5. T

    Uudelleen synnyttäjät, joilla pitkä väli synnytysten välillä

    Heips! Kolmatta lastani odotan viikolla 35. Edelliset synnytykset olivat vuosina -97 ja -99. Pitkä väli tulee siis keskimmäisen ja kuopuksen välillä. Olen miettinyt, että onko sitä taas niinkuin ensisynnyttäjä? Esikoisen synnytys oli pitkä ja vaikea, toinen tuli ulos ilman sen suurempia...
  6. T

    Nokialta uusia ystäviä?

    :) Muutamme keväällä Nokialle Koskenmäkeen seuraavalla kokoonpanolla: Iskä32, Äiskä32 ja tyttö 1.5v. ja poika 5v. sekä ranskan bulldoggi. Muutamme Nummelasta, mutta olemme Pirkkalasta aikoinaan pk-seudulle työnperässä "lentäneet". Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin leikin ja riemun merkeissä...

Yhteistyössä