Hakutulokset

  1. T

    Mitäs mieltä olette?

    Jos ihminen tietäisi etukäteen, kuinka haastavaa lasten kasvatus on, ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon tai vain hulluimmat ja tyhmänrohkeimmat ryhtyisivät siihen. :wave:
  2. T

    Iltasatu ihanaisille naisille

    Pieni sielu halusi kokea itsensä anteeksiantavana. Ongelma oli vain se, että ei ollut mitään mitä pitäisi antaa anteeksi. Jumala oli luonut ympärilleen vain täydellisyyttä ja rakkautta. Silloin toinen sielu astui esiin sielujen joukosta ja sanoi, voit antaa anteeksi minulle. Tulen seuraavaan...
  3. T

    Tutkimus varoittaa: Nainen, älä ota puolisosi sukunimeä!

    Tutkimus varoittaa: Nainen, älä ota puolisosi sukunimeä! Iltasanomat 11.05.2010 Elina Mattila-Niemi. Naimisiin menevän naisen ei kannata vaihtaa sukunimeään, varoittaa uusi hollantilainen tutkimus. Miehensä nimen ottavia naisia pidetään työelämässä vähemmän älykkäinä, vähemmän pätevinä ja...
  4. T

    Suosittelen lukemaan uudesta Voi Hyvin-lehdestä....

    "Esko Valtaoja: Ilo syntyy ihmettelystä (Voi Hyvin- lehti) Avaruustähtitieteen professori Esko Valtaoja rohkaisee kokeilemaan uutta ja ihmettelemään maailman monimuotoisuutta. Mieleltään avoin ihminen säilyttää vapautensa. - Mieleltään avoin, kysyvä ihminen säilyttää vapautensa. Hän ei jää...
  5. T

    Monarkia ja sen ylläpito

    Ihmettelen, kuinka vielä tänäpäivänä kansa viitsii ylläpitää kuninkaallisia. Pieni ihmisjoukko voi elää ylellisesti veronmaksajien rahoilla. Ei ymmärrä, kuitenkin 2000-luvulla jo eletään.... :xmas:
  6. T

    Churce of the flying spagetti monster

    http://www.venganza.org/ Mitäs näitä muita uskontoja olikaan....hmmmm....kristinusko, islam, jehovan todistajat, vapaakirkko jne. Kyllä sekaan yksi vielä mahtuu. :D
  7. T

    Hei OV!

    Mites on mennyt ihanaisen tytsyn kanssa?
  8. T

    Iltalehden lööppi tänään (Vanhanen vst. Ruusunen)

    Iltalehden lööppi kirkui, että Vanhanen ei anna anteeksi Ruususelle. Jäin tässä pohtimaan, että millainen ihiminen ei voi antaa anteeksi toiselle ihmiselle? Miksi ei suo itselleen anteeksiannon armahtavaa voimaa ja siirrä asiaa menneisyyteen? Uskon nimittäin niin, että sitä mitä vastustata...
  9. T

    Uudenvuoden toivotukset!

    Kaikille ihanaisille kaunokaisille mukavaa vuotta 2009!!
  10. T

    Antakaas ideoita!

    Olen vaihtamassa työpaikkaa ja mietin, että millaiset läksiäisjuhlat sitä pitäisi. Heittäkääs mulle villejä ideoita!! B)
  11. T

    Täydellinen huijaus!

    Tein tänään kastiketta soijarouheesta ja perhe kuvitteli sen olevan jauhelihakastiketta. B) Jauhelihan ostaminen loppui minun osalta tähän. :D Täydellinen huijaus onnistui! :D
  12. T

    Moottoripyörällä herätyskokoukseen hurjaa ylinopeutta....

    Iltiksen lööppi tänään.... Meinasin kuolla nauruun kesken kauppareissun. Jopa oli pojilla kiire saamaan hengenravintoa. :D :D :D
  13. T

    Turku

    Muuan turkulainen poliisi saapui aamuyöllä alasti työpaikalleen. Kaverit ihmettelivät: - Kuis sää ny noi munasill tänn tules? - Mnää oli illall yksill kutsuil. Sit kahrentoist aikka valo sammusiva ja joku huus et ny äkki vaattee pois ja hommi. Ja tääl mä ny ole ! B) Hyvää yötä kaikki!
  14. T

    OV!

    Kuussa vai maassa vai jossain sieltä väliltä??? :xmas:
  15. T

    Hei OV!

    Se kilahdus ei sittenkään kuulunut meidän päästä vaan mun puhelimesta.... :xmas:
  16. T

    Hei OV!

    Hej ÅåVee, mää oon rättiväsynyt poikki ja pinoon, vanha käpy, joka menis nyt nukkumaan. :xmas: :D Laitoin väsynyttä viestiä sulle.... :D
  17. T

    Onnellinen villasukka

    Hei sinä PV-revittelijä! Laitoin vielä postia. Joko teillä muut nukkuu?
  18. T

    Omaan elämään!

    Minkäikäisenä haluaisitte työntää lapsenne maailmalle, pois vanhempien helmoista, opettelemaan itsenäistä elämää omassa asunnossa? Elämään omaa elämää. Päästämään irti.
  19. T

    Onnellinen Villasukka

    Sun kansio on täynnä. :wave:
  20. T

    Kuuluisia viimeisiä sanoja....

    "Helevetin nopia kairata, ku jää on näin ohutta..." "Perkeles täs mitää sähkömiästä tarvita...." "Rakastan, rakastan Pirio... eiku Jaana?" :xmas:

Yhteistyössä