Hakutulokset

  1. E

    Kela-korvaus muuttunut, nyt alle 43-vuotiaat ovat korvauksen piirissä suoraan

    Hei! Joltain näiltä sivuilta löysin tänään viesti, jossa oli tieto, että kela-korvausjutut ovat muuttuneet tämän kuun alusta. Uusi ikäraja on siis tuo 43-vuotta ja alle sen olevat henkilöt saavat nyt yksityisillä klinikoilla suoraan tuon kela-vähennyksen siihen laskuun - ja sama tilanne on...
  2. E

    IVF-hoidot lopetettu, ikää yli 39 - onko kukaan tullut luomuna raskaaksi

    Hei! Olemme hieman yli nelikymppisiä ja kävimme kaksi ivf-hoitojaksoa yksityisellä läpi. Lapettomuuteemme ei ole löytynyt syytä, molemmat meistä on tukittu ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Onko ketään, joka olisi samanoloisessa tilanteessa ja tullut sitten kuitenkin raskaaksi luomuna?
  3. E

    Kiinnittymiskivut - millaisia?

    Hei! Olen "vierailija" täällä puollella, lapsettomuuspuolella olen ollut alkukesästä lähtien. Toinen ivf-hoito on ohitse ja alkionsiirto on tehty viime torstaina eli menossa on tänään piinapäivä6. Voisitteko kertoa omia tuntemuksianne mahdollisista kiinnittymiskivuista? Milloin tiesitte /...
  4. E

    Yli 40-vuotiaat, miten Kela on tullut teitä vastaan korvauksissa

    Hei! Olemme toisella kierroksella mieheni kanssa yksityisellä - ensimmäinen yritys meni mönkään, ja silloin olin vielä 39, joten saimme kela-korvaukset suoraan. Onko täällä ketään, kuka olisi hakenut Kelalta korvauksia lapsettomuushoitoihin? Mikä on ollut kelan suhtautuminen asiaan...
  5. E

    Ekaa kertaa ivf

    Hei! Olen uusi kirjoittelija täällä. Olen Elina ja ikää on piirua vaille 40 ja miehelläni on vuosia 42. Olemme toivoneet lasta viimeiset puolitoista vuotta ja viime elokuussa hakeuduimme julkiselle sektorille tutkimuksiin. Siellä tehtii perustutkimukset (eri verikokeet, tähystys 12/06...
  6. E

    Ekaa kertaa ivf

    Hei! Olen uusi kirjoittelija täällä. Olen Elina ja ikää on piirua vaille 40 ja miehelläni on vuosia 42. Olemme toivoneet lasta viimeiset puolitoista vuotta ja viime elokuussa hakeuduimme julkiselle sektorille tutkimuksiin. Siellä tehtii perustutkimukset (eri verikokeet, tähystys 12/06...

Yhteistyössä