Hakutulokset

  1. B

    täytekakku-kuva pinoa , kiitos!!!!!!!!!!!!!

    :p
  2. B

    ONKO MUITA MARIMEKKO FANEJA? MITÄ MARIMEKKOA OMISTAT?

    MULLA ON: VERHOJA MUSTA UNIKKO KEITTIÖSSÄ RUSKEA APPELSIINI KHH PUNAINEN MINIUNIKKO TYTTÖJEN HUONEESSA KELTA/LIME UNIKKO VERHOT ODOTTAA MYYNTIÄ TAULUJA KELTA/LIME ISO TAULU HARMAA SÄVYINEN HEINÄT ISOTAULU LAMPPUJA KEITTIÖSSÄ, TYTTOJEN HUONEESSA PYYHKEITÄ(KIVET, RAITA ?, SAIPPUA...
  3. B

    ONKO INDUKTIO JA KERAAMISEN LIEDEN VÄLILLÄ HINTA EROA?

    JA MITÄ MERKKIÄ SUOSITTELET...
  4. B

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    mulla on nyt valinnan eessä kumpi nuista? mitä eroa ja mistä tiedän kattiloista sopiiko ne tuolle induktio liedelle....kokemuksia??
  5. B

    voi kamala! mitä nuille 12v (T) ja 11v (P) ostaa joululahjaksi????

    Mitä te ostatte joilla suunnillee samanikäisiä??????
  6. B

    onko kukaan ostanut MEANDI-vaatekutsuilta vaatteita?

    mää olin eilen ja tuli ostettua 5v plyyssitunika, kallis oli mutta ihana! Onko ollut laadukkaita?
  7. B

    kofeiini?

    missä kaikessa on kofeiinia ...joo tiedän kahvin ja teen mutta muut?
  8. B

    G:välipalasta

    mitä teillä yleensä syödään ? onko se makeaa vai suolasta vai molempia...onko jokin herkku päivä välipalassa? meillä siirrytty nyt suolanen / jugurtti/vanukas linjaan. ja perjantaisin jätskiä ym makeaa. ja maanantaisin saa myös makeaa ja jos on vierailta sunnuntaina jääny....:)
  9. B

    jos menkoissa vuodon määrä muuttuu ....

    ....onko jotain häikkää? pitäskö mennä lääkäriin?
  10. B

    kertokaas

    jos epäilee sydän oireita ja ottaa buranaa niin loppuuko kivut?
  11. B

    keventäjät , onko täällä muita?

    Paljonko on pudonnut ja kauanko olette olleet mukana? itselläni 3kg ja olen ollut n 3 viikoa mukana
  12. B

    mikähän mulla lie?

    vasen käsi puutuu, varsin kaks pienintä sormee. olkapää vihloo... ja vasen rintalihas, siihen pistäää. kyynärpäähänkin säteilee, kaulallekin tuntuu, välillä pistää lapaluun kohdalta läpi...??????????????????????????????????
  13. B

    missä myytävänä niit pipoja mihin saa kirjattua nimen

    tai siis kirjaavat samaan hintaan?
  14. B

    allergiasta

    Voiko banaanille olla allerginen? entä riisimuroille? 1v4kk syöny parina päivänä banaania ja riisimuroja napostellu pelkästään...ja posket helottaa.....:(
  15. B

    katotaanpa sattuuko yhtään saman nimistä mummoa ja pappaa

    Mun mummot on Ilmi ja Eeva ja papat on Hannes ja Niilo
  16. B

    apua

    pojalla on ihan nihkee iho ... mistä kumman syystä? onkohan se saanu liian vähän nestettä
  17. B

    kertokaas

    kuumeisen nesteytys ..ikää noin 10kk
  18. B

    kuinka monen vanhemmat ottavat lasten lapset hoitoon,

    ja minkä ikäisiä isovanhemmat ovat?ja asuvatko kaukana? Meillä miehen vanhemmat asuvat samalla paikkakunnalla mutta ovat jo yli 70v reilusti...joten ei ole hoitajaksi. Mun vanhemmat asuu 550km päässä eivätkä halua olla missään tekemisissä lasten lasten kanssa, ovat vasta 50v täyttäneitä.
  19. B

    moikka kaikki!

    =) KUKA TARTTIS OULUN LIKELLÄ VUODESOHVAA, NYT EDULLISESTI
  20. B

    tarttis pojalle remun tai reiman kosteus puvun talveksi...

    ...omko kellään myydä? ja tytöille 104 ja 116 myös

Yhteistyössä