Hakutulokset

  1. E

    Laitatteko rahaa mukaan ?

    Jos lapsi menee esim viikonlopun ajaksi mummolaan.. Niin onko lapsella omaa rahaa mukaa mukana? Jäätelöön, johonkin muuhun törsättäväksi ?
  2. E

    kerrostalokyylä :D

    kasvaa varmaan tuosta lapsestani ;) kun nyt jo (ikää vähä reilu 2 v) kipasee aina parvekkeelle kun kuulee auton / moottoripyörän äänen.. ja sit kuuluu parvekkeelta tiedote ; oranssi mopo tuli / lähti / valkonen auto tuli.. :D
  3. E

    korkeasaaressa käyneet

    mul on joku hämärä muistikuva et siel ois joskus ollu semmosia vedettäviä kärryjä lapsille?? osaakos kukaan sanoo et onko vaan mun mielikuvituksen tuotetta vai onko ?
  4. E

    valvooko joku muu?

    onko täällä enää ketään hereillä? ittee väsyttäs kovin ja paleltaa ihan hirveesti. mut ei kai täs auta kun kärvistellä, töissä siis olen.
  5. E

    työhakemuksesta

    siis taustaa, eli mulla on tällä hetkellä vakituinen paikka ja olen ollut siellä jo vuodesta 2005 mutta nyt tilanne alkaa olla se ettei siellä kestä olla. joten jos laitan hakemuksen jonnekin niin voinko jättää nimeämättä firman jossa nyt olen töissä, koska en halua että pomo saa tietää...
  6. E

    :wave:
  7. E

    yö 2/2

    toinen ja viimeinen (tähän putkeen ) työyö :)
  8. E

    yöläisiä

    mun seuralaisia :)
  9. E

    ketkäs valvoo?

    työvuoro alkoi :)
  10. E

    valvojia

    nyt ei pitäs tulla mitään kauhupinoo ainakaan otsikon perusteella :laugh:
  11. E

    yön väki

    jutustellaankos taas jotain :)
  12. E

    yö alkakoon

    taas työn merkeissä :)
  13. E

    ketäs yössä??

    täällä taasen töissä vietetään tää yö :)
  14. E

    yökeskustelua ;)

    kavereita yön pimeiksi tunneiksi tähän pinoon ...
  15. E

    Lahtelaiset, parturi vinkkejä?

    Eli siis lähinnä kokemuksia että missä olisi "hyvä" (lasten kanssa) parturi jonne viedä tommonen reilun vuoden vanha poika.. jolla siis ensimmäinen käynti, enkä kyllä yhtään usko että pysyy kovin hyvin paikoillaan.
  16. E

    Karuski

    sun kansio on täynnä :)
  17. E

    tylsää..

    mä niin kovin tahtoisin mökille juhannukses.. ja toki voin mennäkin mut vähänkö tulee tylsää ton lapsen ( 13 kk) kanssa siellä kaksin olla :)
  18. E

    Lahti

    laitan tänne nyt huomioksi et lukaskaapa lahtelaiset tota kokoontumiset palstaa, kun ois ideana et jos porukkaa syömään lähtis..???
  19. E

    kauanko odottaisitte ? kirppis asiaa ..

    eli siis mulla oli tuolla myyntipuolella ilmotus ja sovittiin kaupoista 5 päivä.. nyt edelleenkään ei ole maksettu eikä vastannut y-viestiin jonka tänään laitoin. kuitenkin siis tänäänkin kyseinen henkilö kirjautunut (sen viestin jälkeen ) mikä siis olisi sovelias aika odotella ennen kun...
  20. E

    Ulkomailla asuvaa paikalla ?

    tarvis vähän apuja :)

Yhteistyössä