Hakutulokset

  1. M

    mistä löytyisi

    Mistä löytyisi tehtäviä 4 v haluisi oppia laskemaan ja lukeen. Hakuisin antaa lapsen opetella mutta tehtävät puuttuvat.
  2. M

    Tervetuloa

    Tervetuloa HomCaren (swipen ,aloen , mifin) asiakastilaisuuteen Huittisiin Härkäpakariin 17.5.2011 klo 17-19 Luvassa mm: tuote-esittelyä ,uutuuksia ,arvontaa kahvitarjoilu ym ym Ota kaverisi mukaan Ilmoitathan tulostasi viim 16.5 maria_ma@suomi24.fi =)
  3. M

    PR4

    Palveluohjaajan palkkaus perustuu työehtosopimuksen mukaiseen peruspalkkaan (PR4) sekä palveluohjaajalisään. Mistä löydän tuon palkan?
  4. M

    tessin neuvotteluista

    onko jollakin uutta tietoa pamin neuvotteluista kiinteistöpalvelualaa koskien?
  5. M

    pikaksen apua tarvis

    Elikkä tarvisin pikkuisen apua.Olen aloittamassa kotisiivouksien tekoa mutta nyt ei oikeen toimi tuo ajatus millainen ilmoitus olisi hyvä. Kiitos etukäteen
  6. M

    salasana

    moikka ois tuon kirppiksen salasana hukassa olen kyllä jäsen sinne
  7. M

    miten liittyä

    miten noihin kerhoihin voi liittyä?
  8. M

    siivoustyön ohjaaja/palveluohjaajan työt

    Kyselisin täältä mitä kuuluu ohjaajan töihin?Minä olen palveluohjaajana mutta tuntuu että kaikki ne työt mitä olen ennen tehnyt on otettu nyt pois.Taistelin omien palkkojen kanssa ja sen jälkeen kaikki on koitettu ottaa minulta pois.Sain uuden työvuoro listan missä ei ollut yhtään ohjaajan...
  9. M

    Mitä tehdä kirsikoista?

    Tuolla pihalla on kirsikkapuu. Täynnä kirsikoita mutta en tiedä yhtään mitä niistä voisi tehdä.Olisiko jollain joku hyvä ohje mitä niistä voisi tehdä.Kun ei millään haluis että jäävät puuhun pilantumaan.Kiitos kaikille vastanneille etukäteen jo.
  10. M

    Riisihäröistä

    Kertokaa joku fiksu mulle mistä noita riisihäröjä tai mitä onkaan tulee jauhoihin?
  11. M

    KIITOS

    Tosi paljon kiitosta niille jotka auttoivat saamaan tytöille hyvän joulun. :hug:
  12. M

    mikä mahtaa olla

    Mikä mahtaa olla neidillä?Syö hyvällä halulla banaania mutta hetken kuluttua oksentaa kaiken.

Yhteistyössä