Hakutulokset

  1. O

    Synttärikakkuvinkkejä?

    Eli meillä vietetään ens kuussa tytön 4-vuotis synttäreitä joten aattelin, että jos tekis jonku ns. lastenkakun. Millasia kakkuja olette tehneet? Laittakaa myös ohjeita tai linkkejä mistä ohjeen saa jos mahdollista.
  2. O

    Syömisestä...

    Onko muilla ollut vastaavaa? Meillä kohta vuoden ikäinen tyttö ja nyt on jonkun aikaa mennyt niin, että mikään muu ei kelpais ku tissi. Välipalan (yleensä jogurtti) syö suht hyvin mutta varsinkin potturuoka ei uppoa millään. Hampaita ei ole tulossa ja muutenkin terveenä. Mietin, että palauttasko...
  3. O

    Rinnasta vieroittamisesta...

    Meillä on 10,5kk vanha tyttö ja olen aatellu alkaa pikkuhiljaa lopettamaan imetystä. Ongelma on vaan se, että tyttö ei juo tuttipullosta ja korvikekkaan ei kelpaa. Miten siis te muut olette alottaneet vieroituksen? Olen tehnyt jo pari kertaa puurot normaaliin maitoon ja jugurtteja ja piimää on...
  4. O

    Britaxin First Class turvaistuin?

    Onko kellään Britaxin First Class turvaistuinta? Millanen on käytössä? Asutaan semmosella paikkakunnalla missä on tosi huonot valikoimat istuimissa joten oon katellu, että jos tilaan. Tosin se siinä vaan on vaikeaa kun ei tiedä käykö auton turvavöihin. Etupenkille ei voida laittaa kun on turvatyyny.
  5. O

    9kk ja kasvun hidastuminen?

    Meillä 9kk vanha tyttö ja pieni oli jo syntyessään (2840g/49cm). 5kk asti painoa tuli ihan normaalisti mutta sen jälkeen painoa on tullut aina vaan vähemmän. Ollaan käyty nyt joka kuukausi neuvolassa hitaan painon nousun takia ja 9kk neuvolassa paino oli noussut vaan 70g. (painaa siis 7070g)...
  6. O

    Muita pieniä 6,5kk ikäisiä tyttöjä?

    Mielenkiinnosta kyselen onko muita pikkuisia. Meillä tyttö painoi 6kk (kohta täyttää 7kk) neuvolassa 6430g ja oli 65,7cm pitkä. Ei ollut syntyessäänkään iso, 2830g ja 49cm. Saa nähdä onko painoa tullut paljoa, kun neuvolatäti laittoi 7kk neuvolan vaikka seuraava olisi ollut se 8kk...

Yhteistyössä