Hakutulokset

  1. A

    Kysymys Dynagine Gelistä

    Ohjeissa kielletään käyttö raskauden aikana ja ymmärrän kyllä miksi. Mutta miksi kyseistä tuotetta ei saa käyttää jos imettää??? Tietoa kiitos, ei arvailua =D
  2. A

    APUA! Unipupu hukku!

    Jollakin muullakin oli näköjään kevään aikana käynyt niin kuin meillä, eli lapsen unipupu, sellainen liberon pupu jossa on riepu samassa, hukku eilen palokassa kauppareissulla. Viime yö meni huutaen kun lapsi on aina nukkunut sen pupun kanssa ja nyt sitä ei sitten ollut :'( Sattuuko kenelläkään...
  3. A

    5-vuotiaalle hyviä pelisivustoja?

    Kertokaa mulle nettisivuja jossa ois sopivia pelejä 5 vuotiaalle pojalle, mumerot osaa mutta kirjaimia ei vielä...
  4. A

    Höyrypesureista

    Onko kellään kokemusta höyrypesureista. Onko noista ostoskanavien H2O:sta tai ton tv-shopin höyrypesureista mihinkään. Voiko noilla pestä villamaton ja mitä laminaatti lattia tykkää tommosesta. Just katoin mainoksen tosta H2O-pesurista, mietin vaan et onkohan toi moppiosa kuinka iso ja pitääkö...
  5. A

    Guarem apuna laihduttamiseen???

    Joskus olen kuullut että guarem nimistä valmistetta on käytetty apuna laihduttamiseen, onko jollain kokemusta tästä? Haluaisin lähinnä tietää että miten sitä pitää käyttää että se toimii, annokset, ottoajat ja määrät jne jne. Jos joku osaa auttaa niin kerrotko minulle joko tähän ketjuun tai...
  6. A

    Guarem apuna laihduttamiseen???

    Joskus olen kuullut että guarem nimistä valmistetta on käytetty apuna laihduttamiseen, onko jollain kokemusta tästä? Haluaisin lähinnä tietää että miten sitä pitää käyttää että se toimii, annokset, ottoajat ja määrät jne jne. Jos joku osaa auttaa niin kerrotko minulle joko tähän ketjuun tai...
  7. A

    Jihuu, jokerista 500.70?

    Oli sit jokerissa neljä oikein =) Lisää lomarahaa tuli :)
  8. A

    Mites muilla töissä menee?

    Täällä hiljaista (koputtaa puuta tai siis päätä) :D
  9. A

    Essi-

    Moi! Töissäkö?
  10. A

    Candyn pesutorni

    Kenelläkään kokemuksia candyn pesukoneista ja kuivausrummuista, jos on niin kertokaa please! :wave:
  11. A

    Muita yötyöläisiä???

    :wave: Yöksi seuraa ??? :wave:
  12. A

    Iltaa yötyöläiset!

    Mitäs kuuluu =)
  13. A

    Adblock Plussasta?

    Asensin koneelle kyseisen ohjelman mut en nyt oikein ymmärrä et miten se toimmii... Vaikka kuinka yritän poistaa mainoksia niin kun uudelleen avaa sivun niin se on taas täynnä mainoksia? Siis mitä mun pitää tehdä???
  14. A

    Dyson DCO8 Allergy

    Onko kenelläkään muulla tommosta... Meiltä löytyy, on muuten ihan sikahyvä eläin- ja pikkulapsiperheessä... :heart:
  15. A

    Piristäkää mua

    |O 4h 20min töitä jäljellä, hiljaista on, meinaa nukahtaa...
  16. A

    Tämä yökkö kiittää kanssavalvojia

    ja alkaa jakamaan osteoporoosilääkkeet ja sitten kirjaamaan yön tapahtumat, mut ihan ensin menen käymään savuilla :ashamed:
  17. A

    Mitäs se nahis vielä valvoo

    Kun kerroit et vielä muutaman tunnin valvot?

Yhteistyössä