Hakutulokset

  1. M

    Jeeeeeeeee

    Me saadaan tänään koira :) :heart:
  2. M

    koti....

    Voisitteko kertoo mulle mitään perusjuttui mitä pitää ottaa huomioon ku ostaa oman kodin... Mä oon iha urpo näis asiois, ei mitään tietoa, kun nyt ekaa kotia ollaa mietitty et jos hankittas. Ja eihän siihen saa mitää asumistukeja kuten vuokran maksun kanssa :D Ja kokemuksia, mistä kannattaa...
  3. M

    Onnistuukohan :D

    Laitoin pannukakkuun 4 munaa, 7dl maitoo ja vaan 3dl vehnäjauhoja :O Liian myöhästä lisätä jauhoja, siellä se uunissa jo.. Jännityksellä odotamma!
  4. M

    Mustikkapiirakka kyssäri :D

    Miten voisin muutella mustikkapiirakan ohjetta vähän paremmaksi, kauheena tekee mieli, mutta jotenki makeempi versio, voinko esim laittaa jotenkin jogurttia sekaan ??? Tyhmä kyssä varmaan...
  5. M

    Miehelle ...

    Miehellä on ens viikon tiistaina synttärit, mietin millaista yllätystä hälle tekisin, ok, leffaan me ollaan suunniteltu menevämme, mulla on jo liputki ostettuna, mutta sitten jotain muuta tuohon lisäksi, voisin tietty aamiaisen tekaista sänkyyn tai jotain, ja mitäs muuta...? Onko ideoita, jotain...
  6. M

    Kysyn vaan.....

    Onko kaakaon juonnissa mitään väärää... et jos sitä antaa 17kk ikäselle... vaikka pari kertaa viikossa vähäsen... ? Mies anto tytölle joku päivä sitte ja oli kuulemma tykänny.... :D
  7. M

    Miten kävi ?

    Jutskailtiin pari päivää sitten täällä raskaustestin teosta, miten kävi ? vai vieläkö epätietoisuudessa? nikkiä en kyllä löydä enää. kaippa tunnistat ittes tai tunnistat mut :D Juteltii meijän oireista mm...
  8. M

    Raskaustestistä...

    hei, please vastatkaa... Mistä voisin saada ilmaisen raskaustestin? Voiko terveyskeskuksessa tehdä ilmaista testiä ettei tule mitään laskuakaan perässä sitten...?!
  9. M

    Haloo mamasitazz.

    ARGH,käyn katsomassa mailiboxiani eikä kukaan laita mitään. Kuinka epätoivoinen sitä pitää olla? Kaikki muut saavat paljon vastauksia, mutta mulla aina vaan tyhjää.Siiiiis kaipaan juttukaveria,pölistä kaikkea vauveleista tai ihan jostai yhdentekevästä. Kunhan voin tutustua joihinkin uusiin...
  10. M

    Ois niin kiva mailailla jonkun kanssa.

    Olen saanut esikoistytön nyt elokuussa, ja aika yksinäistä neljän seinän sisällä, mies töissä ja kun pikkunen unten mailla eikä juurikaan ystäviä löydy... Olisi kiva jos sinulla samanikäinen lapsi. dabu00@gmail.com. Nuo on sitten nollia tuossa sähköposti osoitteessa...:)

Yhteistyössä