Hakutulokset

  1. M

    Isopappa olis nyt toooosi tyytyväinen.

    Tuhlaaja tyttö teki papan perintö pyyhkeistä vaippoja. Tuli muute oikeesti ihan ok näkösiä, huomattavasti parempia ku kuvittelin ikinä tekeväni. Peukalo keskellä kämmentä...! Niin, tosiaa pappa oli semmone tarkan markan mies. Kaikki säästettii, leipäpusseista rikkinäisii sukkii. Jos joskus...
  2. M

    Sea life

    Maksaako tonne siis sen 13? vai mitä se oli, ku luki että alle 4v.n kanssa huoltaja maksutta? Ollaa lauantaina menos korkeasaaree ja mietittii tota kans... Meillä siis 7kk ja 2v lapset. Toi 13? on aikas hurja hinta kaloista, mun mielestä.
  3. M

    Polkupyörän peräkärry, minkä ikäsen ootte laittaneet siihen..?

    Mulla on siis kax lasta, 7kk ja 2v. Ja asutaa hieman korvessa ja näin kesän tullen olis ihana lähtee pyöräilemään... Kattelin tota bilteman mallia ja siinä ainakin olis 5piste vyöt ja jos laittas vielä päätuen(niskatuen, mikä lie..) niin mahtasko toi 7kk siinä pysyä, vaikka nukahtaiski? Istuu jo...
  4. M

    polkupyöräperäkärry..

    Onko kellää tietoa mitä maksaa käytettynä, noin hintoja...? Kokemuksia millanen olis hyvä? Bilteman sivuilta kattelin, siellä oli 149? uutena, millane se on?
  5. M

    hahtuvahousut...

    Mitä käytätte imuna? Onko niin hyvät kun mainostetaa? Ajattelin mummun pistää kutomaan ku sain hyvät ohjeet. Nyt oon käyttänyt aika paljon harsoja ja kuoria, sekä muutamaa tasku ja aio vaippaa... MItäs vinkkejä olis juhannuksen varalle, ku lähdetää mökille ja tarkotus olis pärjätä kestoilla...
  6. M

    Muita pätkissä nukkuvia...?

    Onko muita? Toi mee neitokainen nukkuu päivän aikana varmaa 8päikkärit, kestoltaan 15min-30min. Joskus aamupäivisin nukkuu 2h jos olen lenkillä sen 2h ja vaunut liikkuu koko ajan. Ikää 7kk. Yöt kyllä nukkuu läpeensä 22-08 mutta mitenköhän ihmeessä ton sais nukkuu edes tunnin putkee. Ei paljoo...
  7. M

    Nyt sitte meni hermo.

    Kaveri raskaana viimisillään. koko hemmetin raskausajan kiukutellu mulle millon mistäkin ja nyt käynnit harventunu hänen osalta. olen alkanu sanoo välillä et ei mulle kitisis joka hemmetin pienestä asiasta (ystävät on juu kuuntelemista varte, mut en mä kaikkee peetä kanna). sanoin viimex...
  8. M

    Mitä ihmee oksutautia nyt on liikkeellä...?!

    Poika alotti maanantaina ja vieläki riittää, päivystykses käytii näyttääs ja sieltä lähetettii vielä kotii... painoa tippunu jo 1,7kg. No, nyt alkanu juomaa osmosalia ihan itte pyytämällä. Ei todellakaa ole herkkua, mutta mieluusti ottasin ittelleni ton. :/
  9. M

    Tonttupuku haussa!

    Oon yrittäny kierrellä kaupoissa ja netistä koittanu selata, mutta tuntuu ettei löydy mitää kivaa. Vinkkejä mistä vois löytää?! ku ei sais olla samettia /plyysiä (en vois koskee poikaa ku tulee kylmiä väreitä...hyi! :x ) ja toinen vaihtoehto yöpuvun näkönen. punaset trikoiset housut +paita...
  10. M

    Hermo palaa...!!

    Aikaista on vielä, mutta aiheena joulu ja joulunvietto. Tetii jo aikoja sitte miehen kans päätös et tää joulu ollaan kotona, koska vauvan la on 5.12 ja vaikka tuliski ennen (niinku vähän näyttää...) niin on silti aika pieni vielä ja sit toi esikoinenki on jouluna 1,6v. Anopin kans keskustelin...
  11. M

    uhmaako? Eieieieiei.

    huh. meillä poika 1v3kk, ja AINA ku iskä on töissä, ni jonkin sortin kiukuttelua. tekee kaikki kielletyt asiat (mm.menee keittiön kaapeille 100*minuutissa, kissan ruokakupeille tai laatikolle...kiipeilee pöydälle yms) siis ihan kaikkee mitä sit taas ei tee niin kovin usein ku iskä on kotona...
  12. M

    peräkkäisiä sisarus/kaksostenrattaita!!!

    Mitä merkkejä löytyy? kokemuksia. Enpä ole juuri löytäny muita ku cragon duo stadiumit, mutta kun vauva syntyy talvella ja kävelen aika paljon, niin täytys olla ihan kunnolliset... Ikä eroa lapsille tulee 1,5v hiukan vajaa... muutamassa lastentarvikeliikkeessä ollaan käyty, niissä ei ole ku...
  13. M

    Pori+lähikunnat!!

    Eipä ole viime aikoina kukaan järjestäny tapaamisia, vieläkö olis innokkaita?

Yhteistyössä