Hakutulokset

  1. Ä

    MAITOALTISTUS

    Hei meillä poika 2kk. Oireillut syntymästä asti refluksivaivoilla ja ummetuksella. Nyt odotamme altistukseen pääsyä johonvielä aikaa kolme viikkoa. Poika saanut viikon almironia. Ensin tuntui, että auttaa mutta nyt viikon sitä syötyään refluksioireet palanneet, heräilee välilläitkuisena unilta...
  2. Ä

    Löytyykö PORILAISIA

    jotka lähiakoina ostamassa Muksu Massista rattaita tai turvaistuinta? Minulla olisi lahjakortti muksumassiin jonka hauaisin vaihtaa rahaksi, koska muualta liikkeestä katsottuna rattaat. Olisi kiva jos voisit olla ystävällinen ja tehdä kaupat lahjakortista. Laita yv:tä =)
  3. Ä

    GLUCKSKÄFER KANTOREPPU

    keneltä löytyy tällainen? Oletko ollut tyytyväinen?
  4. Ä

    kenellä on...

    Bumbo istuin? Oletko ollut tyytyväinen, minkäikäiselle olet ostanut?
  5. Ä

    onko kellään ollut näin...

    Siis synnytyksestä aikaa lauantaina kuusi viikkoa. Tehty episiotomia ja joitakin pieniä repeämiä. Olen parantunut muuten hyvin, mutta episiotomiassa on nuppineulanpään kokoinen reikä n. puolessavälissä, ehkä hieman lähempänä emätintä kuin toistapäätä haavaa. Ei kipeä eikä arista. Pitäisikö olla...
  6. Ä

    Kokemuksia/tietoa ruusunjuuresta?

    Onko kellään kokemuksia ruusunjuuresta? Houkuttelevan mainoksen, joka lupasi jaksamista, mielenvirkeyttä, tarmoa, seksuaalista halukkuutta ja ties mitä kaikkea muuta, innoittamana lähdin etsimään tietoa ja kokemuksia. Tähän huonosti nukuttujen öiden sekoittamaan vauva-/taaperoperheen arkeen...
  7. Ä

    ETSINTÄKUULUTUS

    Yritän löytää Brio Nova 2003, väri beige/ruskea, pehmeällä kantokopalla. Olisin todella kiinnostunut, katso kirpputoripalstalta tarkemmat tiedot tai laita yksityisviestiä! Kiitos!
  8. Ä

    minkä merkkiset ....

    ja hintaset keittiön kodinkoneet teillä on? remppa alkaa kk päästä ja pitäs keksiä jotkut kivat... ;)
  9. Ä

    Kuukaudessa?

    Kuinkas paljon olette kuukaudessa tiputtaneet painoa? :snotty:
  10. Ä

    unohdin kysyä...

    sama pää kesät talvet... kävin keskiviikkona verikokeessa pojan (1 v2kk)kanssa ihottuman vuoksi...testataan kuulemma viljat ja yleisimmät ruoka aineet.... onko kellään tietoa koskahan tulokset on valmiit ja soitetaanko labraan vai omalle lääkärille? oma lääkäri meinas et pari päivää tai...
  11. Ä

    lähipiirin suhtautuminen lapsettomuuteen

    Heissan, pieni gallup: Minkälaisia kokemuksia teillä on lähipiirinne suhtautumisesta lapsettomuus asiaan? Ja oletteko ylipäänsä miten avoimesti kertoneet teidän tilanteesta?
  12. Ä

    vaihtoehtohoidot!?

    Heissan! Onko kellään kokemusta tai tietoa mistään vaihtoehtoisista hoidoista lapsettomuuteen? Esim luontaistuotteet, millä voisi kokeilla tehostaa onnistumisen mahdollisuuksia...
  13. Ä

    clomifen

    helou ja huomenta.. ihanpa iski tarve jutustella aiheesta, kun tänäaamuna ekat clomit (pitkästä aikaa!) piti napata... Pienenä introna aiheeseen: Eli minulla on todettu tilanne, ettei ilman tohtorin apuja voi tulla raskaaksi, ja vuosien saatossa se on todistettukin.. En ovuloi.. ensimmäistä...
  14. Ä

    joulukuussa 04 synnyttäneet!!

    ystäviä pienten lasten vanhemmista???kotona olo välillä tosi tylsää!!
  15. Ä

    Talvikengät lapselle, joka ei kävele?

    Ongelma se on tämäkin :) Meillä siis tyttö 1v1kk, joka ei vielä kävele edes tuettuna. Hän kuitenkin nousee kovasti seisomaan tukea vasten ja tekee sitä mielellään ulkonakin. Tähän saakka olemme käyttäneet syyskenkiä sekä toppatöppösiä. Nyt ilmojen kylmetessä syyskengät ovat liian kylmät eli...
  16. Ä

    Naimisiin!

    Heissuli! Jos olette naimisissa, niin millaiset häät teillä oli? Iso, pienet? Missä jne?!? Me ollaan menossa ens syksynä naimisiin ja halutaan ihan pienet häät. Ei mitään kirkkohäitä, vaan joko maistraatissa tai sitten vihkiminen samassa paikassa, kun juhlakin. Silti ideoita ja ajatuksia...
  17. Ä

    Mistä 1v saa rasvaa?

    Sitähän tarvitaan kasvuun ja mietinkin, että pitäisikö minun lisätä sitä taaperon ruokaan? Tyttö on nyt 1v ja syö vielä purkkiruokaa, niissähän ei rasvaa kai kauheasti ole? Noiden ruokian lisäksi hän syö puuroa ja juo rasvatonta maitoa.
  18. Ä

    Ruokaohjeita taaperolle!

    Tyttönen täytti juuri yhden vuoden ja nyt olisi aika siirtyä syömään muun perheen kanssa samaa ruokaa. Äiti on vaan aika kehno ruuan laittaja ja kaipaisi siksi vinkkejä resepteistä, joilla saisi ruokaa niin taaperolle kuin äidillekin :) Miten teette esimerkiksi kastiketta ja mitä siihen...
  19. Ä

    Kävikö kukaan Nipecon myynnissä?

    Löytyikö mitään ostettavaa? Itse olin piipahtamassa siellä ja mukaan tarttui 2-osainen talvipuku ja hintaa oli vain 19?. Hyvä ostos minusta =) Lisäksi ostin pari paitaa ja fleecehaalarin.
  20. Ä

    NAKKILA?

    Olemme muuttamassa Nakkilaan kesällä, kun löysimme sieltä kivan oman kodin. Nyt olisimme sitten vailla kahvi ja leikkiseuraa.... Perheeseemme kuulu siis minä äiti 26v, poitsu 1,5v, iskä ja kaksi pientä haukkua. Laita viestiä jos haluat tutustua meihin ja esitellä meille vaikka parhaat...

Yhteistyössä