Hakutulokset

  1. Z

    Haimassa varjostuma...

    Anopilta löydetty, olen ihan järkytyksestä sekasin josko se on syöpää :'( Ensviikolla pääsee tarkempiin tutkimuksiin ja kuulemma joka tapauksessa leikataan...tulee pääsiäsipyhistä pitkiä kun mielessä kalvaa kokoajan :(
  2. Z

    Siis voi ...nenä!Auttakaa pöljää löytämään...

    Maria! ohjelma kokonaisuudessaan nelosen sivuilta...löydän vaan klippejä siit ohjelmasta, mut mä haluun kattoo sen koko ohjelman enkä löydä sitä :whistle:
  3. Z

    Tefal Preference paistinpannu!

    Hyvä/huono? Pannun osto edessä....
  4. Z

    Kun te leivotte niin käytättekö yleiskonetta?

    Mä kaivoin kaapinperältä äsken ku muistin et meil on sellanenki..saatu 10 vuotta sitte lahjaks ja käyttämättä on jääny...yleensä kaivan vispilät ja taikinakoukut ja kipon kaapista ja alan väkertää niillä...nyt kyl aattelin et ku konekki kerta löytyy ni kait sitäkii vois käyttää...
  5. Z

    Kyl mä oon aika HÖNÖ!!

    Meil on kahvinkeitin (moccamaster) ja mua niin jurppii ku aina "joudun"ottaa suodattimen pois siit masiinasta että saan paperin ja purut sinne ni nytpä mä sen oon oivaltanu vuosien jälkeen että siks se vesiputki siin liikkuu sivuun ettei sitä suodatinta tartte ottaa siitä telineestä pois täytön...
  6. Z

    Soda streamin suosikki uutteesi?

    Kone on meidän perheessä uusi, joten hyviä makuja haetaan =)
  7. Z

    Ei taida lehdet käydä kaupaks...

    Ku noi samat lehtimyyjät soittaa viikosta toiseen ja väenväkiste niitä kauppaa vaikka kuinka sanon et ei kiitos et sielt soitettíin jo viimeviikolla ja edellisviikolla .... Kaikista eniten on glorian koti ja viinilehden myyjä soittanu ja tuputtaa siinä samalla aina nallepuh lehteä :D
  8. Z

    Täytys mennä pyöräyttää pullat pellille...

    Sillä sunnuntaina on laskiaspyhä :p Ja mua himottaa korvapuusti ja kylmä maito!!
  9. Z

    Voi nenä, miten ajatuksissa sitä välillä onkin...

    Laitoin salaatin päälle reippaasti ketsuppia...piti kylläkin salaattisoosia laittaa mutta... :laugh: ja tajusin sitte ku olin alkamassa syömään et voi jepu :whistle:
  10. Z

    Hyvää PELTILEIVÄN ohjetta?

    löytyykö keltään hyvää ohjetta?Sellasta siis mitä ei leivota vaan sen kun levitetään pellille löysähkö taikina?
  11. Z

    Voi yök...miten pahoja nuo Nippon riisisuklaat osaa olla!

    Ei vainen...ne on niin hyviä että käsi käy koko ajan niiden kimppuun :p
  12. Z

    Pystyttekö juomaan koko bayleispullon?

    Hyvää se on mutta että koko pullo?
  13. Z

    Nukkekoti!

    Saatiin eilen vanha nukkekoti! Saako nukkekotiin ostettua niitä kalusteita ihan tavallisista ruokakaupoista onko kukaan nähnyt? Mä mitään ymmärrä nukkekodista kun mulla koskaan sellasta ole ollut ja nyt kun omilla lapsilla sellanen on niin kiinnostaahan se =)
  14. Z

    Olihan tuo lapsi taas kerenny tekee sellasta sotkua että...

    Minä se keittelin kaikessa rauhassa puuroa keittiössä ja aattelin että ai että kun on ihanan rauhallista kun lapset leikkii...heh juu toinen leikki kiltisti olkkarissa ja toinen oli löytäny (tyttö 1v4kktta) vessapaperit veskin kaapista ja ai että sitä paperisilpun määrää minkä se oli pienessä...
  15. Z

    Voi että mä niin vaihtaisin tän MIGREENIpään pois...

    jonku toisen päähän...joka viikko tuntuu että jos nyt en ota taas ennakkoon lääkettä ni johan kohta jyskyttää |O
  16. Z

    Näinköhän mä koskaan alan pitää tosta lattianpesusta...

    :D ...siivouksessa melkee se vastemielisin osuus sitte pölyjen pyyhinnän..kyllä sitä mielellään vielä imuroi...mutta noi kaks muuta hommaa :kieh: Hommasin sinin lattialiinan ja kyl sil kätevästi saa laminaatin puhtaaks mut miten mä saan ne pölyliat siit liinasta irti?ei lähteny viruttamalla...
  17. Z

    Eilen kattelin uutisia...niin siis koska se ruoanhinta pitäs tipahtaa?

    Mä en ainakaa oo viel mitää huomannu et ois tippunu minkään hinta ku kauppalasku aina yli 100 egee...
  18. Z

    Jos teillä olisi ruskea lattia ja valkoinen katto niin laittaisitteko...

    Ruskeat vai valkoiset kattolistat?
  19. Z

    G:Kenen mielestä se Ehrmannin vanilja vanukas on hyvää?

    :wave: on se
  20. Z

    Heräsin tänäaamuna hirveeseen migreenipäänsärkyyn...

    mut onneks ollaan jo taas voitonpuolella,oikeenpuoleinen niskahartiaseutu taas jumissa ja oksettava olo...mut kyl se tästä..mies meinas jäädä töistä pois ku ajatteli etten jaksa hoitaa 2 pientä lasta =) nappasin 2 migreenilääkettä josko sitä selviis sinne asti kunnes iltapäivä koittaa!

Yhteistyössä