Hakutulokset

  1. N

    Mitä allergiaa?

    Poikani oli alle vuoden ikäinen kun sille tuli naama täyteen näppyjä ja oksenteli 1-2kk joka päivä. Mahakin oli välillä löysällä. Otettiin allergia testejä ihopistolla mutta ei näyttänyt muuta kuin kissaa ja meillä ei ole kissaa. Näpyt hävisivät naamasta ja oksentelu loppui. Sit alkoi ilmetä...
  2. N

    Buffet vaunu

    Moikka vain kaikille. Lasten syntymäpäivät on lauantaina ja olen yrittänyt etsiä ja etsiä paikkaa joka vuokraisi buffet vaunun. Paikkakunta Kokkola, Pietarsaari. Olisiko kenelläkään tietoa pikaisesti kuka tai mikä firma niitä vuokraa? Kiitos!
  3. N

    Minulla on tippunut/tippuu.

    Sunnuntaina 5.4.09 otin nesteenpoistotabletin kun oli niin jalat turvoksissa. Sun. 05.4.09 = 98kg Maa. 06.4.09 = 96,2kg (aloitin virallisesti laihdutuksen). Sun.12.4.09 = 94,9kg Sun. 19.4.09 = 93,4kg Tor. 23.4.09 = 91,5kg Ihan kiitettävästi tippunut paino. Hitaasti sinänsä tippunut mutta...
  4. N

    Helikobakteeri

    Aiemmin tuossa kirjoittelin allergiasta joten nyt on jäänyt toinen asia mietityttämään. Eli Lapseni on 10kk ja mahaansa kipristelee paljon ( päivin ja öin ). Miehelläni oli helikobakteeri n.3-4kk sitten. Epäilen että myös pojallani on se. Helikobakteeri ei tartu. Se on meillä jokaisella...
  5. N

    Mille allerginen vai allergiaa ollenkaa?

    Poikani 9kk syö vielä 5kk ruokia. Proilerisosetta, porsaanlihaa, kinkkuherkkua ja naudanlihaa. Juo nan2 maitoa ja riisivelliä. Nykyään syö myös kaurapuuroa. Poikani rupesi oksentelemaan vähän yli kuukausi sitten ja naama tuli täyteen näppyjä ja punaiseksi. Kävimme lääkärissä ja lääkäri laittoi...
  6. N

    Purkaan vain oloani tänne.

    Eli poikani on nyt 9kk. Sille rupesi tulemaan 3vko sitten naamaan todella paljon näppyjä ja koko naama oli ihan punainen. Se rupesi myös oksentelemaan öisin. Kun se menee nukkumaan se herää huutaen (todella lujaa) ja kun sen nostaa sängystään pois se oksentaa samantien. Nukahtaa hyvin sen...
  7. N

    Lapsenlapset

    Hoitaako isovanhemmat lapsenlapsia? Ei ainaskaan meidän perheessä. Aina on jokin tekosyy. Mitenkäs teillä? Ja kuinka monta lasta niitten pitäisi kerralla ottaa?
  8. N

    Au pair.

    Eli olin ajatellut että jos ottaisin au pairin. Onko kenelläkään sellaista? Emme ole mieheni kanssa töissä vaan olen itse aitiyslomalla ja sen jälkeen siirryn kotihoidontuelle joten en laita lastani tarhaan. Kuuden lapsen kanssa vain on niin vilkasta että ajattelin että jos ottais au pairin...

Yhteistyössä