Hakutulokset

  1. M

    Lastensängyssä pysyminen (lapsi 1v10kk)

    Apua kaivataan... Oomme vaihtaneet pojalle 1v10kk sängyn; pinnasängystä jatkettavaan lastensänkyyn. Yöt on yhtä härdelliä ja nukuttaminen kestää ties kuinka kauan.. Poika vaan pönkää sängystä pois ja tulee vanhempien huoneeseen. Pinnasängyssä nukahti pääsääntöisesti itsekseen nukkumaan, nyt ei...
  2. M

    Missä vaiheessa/iässä maitoa ei tarvitse enää lämmittää?

    Mulle tuli mieleen, että minkä ikäiselle voi antaa jo jääkaappikylmää maitoa? Ettei enää tarttis lämmitellä..?
  3. M

    Korvikkeista siirtyminen tavalliseen maitoon

    Eli mitenkä menee? Meidän neuvolassa ei tiedetty! |O Olen nyt tehnyt velliä punaseen maitoon, ja antanut sen tutteliin sekoitettuna. Kuinka nopeasti juomana tuttelista tavalliseen? Punasta vai kevytmaitoa? Lapsi 10kk.
  4. M

    Päiväunien paikka? Vaunut vai sänky? (Yli puolivuotiaat)

    Missä vauvanne nukkuu päikkäreitä? Missä vaiheessa ei ole enää turvallista nukuttaa vaunuissa? Käykö helposti päikkäreiden opettelu vaunuista sänkyyn? Meillä vauva 8kk nukkuu vielä päikkärinsä vaunuissa, koska ei osaa vielä nousta makuulta istumaan. Tosin jalat heiluu jo siihen malliin, että...
  5. M

    Koska toinen raskaus sektion jälkeen?

    Esikoinen syntyi sektiolla, koska voi suunnitella toista raskautta turvallisesti? Onko toinen raskaus mieluummin sektio taas, vaiko alakautta jollei erityisiä esteitä ilmaannu??
  6. M

    Lantioröntgen

    Vauvan perätilan takia olin lantioröntgenissä. Todettiin, että perätilainen vauvani ei mahdu ulos alakautta. Sain kuulla, että kolmen alamitan summani on 30,1 ja kuulema että vauvan voisi ylipäätään alakautta synnyttää (raivotarjontaisen) raja on 30. Mitenkä on jos vauva vielä kääntyy...

Yhteistyössä