Hakutulokset

  1. K

    Uskallanko?

    Eli vauvakuumehan on ja yritystäkin on ollut, mutta saimmekin yllättäin asuntomme myytyä ja talopaketti tilattiin...pääsemme maaliskuussa asumaan. Ongelma on nyt tämä, uskallanko hankkiutua raskaaksi vai pitäiskö hieman lykätä? Vaikka puoli vuotta? Menothan nousee uuden ison lainan myötä ja...
  2. K

    auto 6-henkiselle poppoolle

    eli aloimme yrittämään nelosta ja auton vaihto tulee tässä joka tapauksessa ajankohtaiseksi pian...mikä auto olisi tarpeeksi tilava, jotta saisimme mahtumaan turva-istuin, turvakaukalo ja korokeistuin ja lisäksi kaksi aikuista ja 1 isompi lapsi...ja tietty kassit ja rattaatkin silloin...
  3. K

    hormonaalisen ehkäisyn jälkeinen vuoto

    eli onko muilla kokemusta miten kauan vuoto jatkuu hormoonikierukan jälkeen? Mulla poistettu 27.7. se kierukka ja 29.7 asti vuotoa ja todella runsasta, oli päivän tauko jolloinka heti tietty sekstattiin ja oltiin sitten molemmat ykskaks ihan veressä...:x
  4. K

    Nyt jo huono omatunto...jälleen!

    Vaikka en ole edes plussannutkaan, niin asiat seilaavat vauva-asioissa, hoidossa ja synnytyksessä..ja koska mulla kolme lasta on jo, niin pelkään yhtä asiaa taas ja eteenkin huonon äidin leimaa! Minulta ei nimittäin tule maitoa, ei ole kellekään lapsistani riittänyt, pumppaamalla parhaimillaan...
  5. K

    Nyt jo huono omatunto...jälleen!

    Vaikka en ole edes plussannutkaan, niin asiat seilaavat vauva-asioissa, hoidossa ja synnytyksessä..ja koska mulla kolme lasta on jo, niin pelkään yhtä asiaa taas ja eteenkin huonon äidin leimaa! Minulta ei nimittäin tule maitoa, ei ole kellekään lapsistani riittänyt, pumppaamalla parhaimillaan...
  6. K

    Nyt jo huono omatunto...jälleen!

    Vaikka en ole edes plussannutkaan, niin asiat seilaavat vauva-asioissa, hoidossa ja synnytyksessä..ja koska mulla kolme lasta on jo, niin pelkään yhtä asiaa taas ja eteenkin huonon äidin leimaa! Minulta ei nimittäin tule maitoa, ei ole kellekään lapsistani riittänyt, pumppaamalla parhaimillaan...
  7. K

    onko kritisoitu muita joilla 3 lasta ja enemmän?

    Meillä ainakin minun vanhemmat on sitä mieltä, että kolme lasta on ehdoton maksimi ja siinäkin jo liikaa..pitää keretä töihin ja tienaamaan.. Muutoinkin olen usein törmännyt ihmisiin, jotka ovat olleet lievästi sanottuna kauhuissaan lapsilukumäärästämme ja ajattele, että vielä neljännestä...
  8. K

    uskotteko ja jos uskotte niin....

    eli uskotteko tiettyihin kikkoihin, joilla saa pojan taikka tytön. Kertokaa mulle, saatan pian kokeilla, miten saapi pojan?!=) Eli työkaluja sängyn alle ja kylmä pitäisi olla ja tietty se, että ovulaation kanssa samaan aikaan....muuta?
  9. K

    oletteko jo kuumeilijat miettineet nimiä?

    Hölmöähän se on, mutta minulla ainakin on jo nimiä siintänyt mielessä vaikka en ole edes plussannutkaan...:ashamed: Tytön nimiä enemmän, kun varmaan tyttö tulee jos on yleensäkään tulossa mitään vauvaa enää.. Tässä olisi TÄMÄN hetken ajatuksia: Riina Unna Venla ja pojista Oliver...
  10. K

    oletteko jo kuumeilijat miettineet nimiä?

    Hölmöähän se on, mutta minulla ainakin on jo nimiä siintänyt mielessä vaikka en ole edes plussannutkaan...:ashamed: Tytön nimiä enemmän, kun varmaan tyttö tulee jos on yleensäkään tulossa mitään vauvaa enää.. Tässä olisi TÄMÄN hetken ajatuksia: Riina Unna Venla ja pojista Oliver...
  11. K

    oletteko jo kuumeilijat miettineet nimiä?

    Hölmöähän se on, mutta minulla ainakin on jo nimiä siintänyt mielessä vaikka en ole edes plussannutkaan...:ashamed: Tytön nimiä enemmän, kun varmaan tyttö tulee jos on yleensäkään tulossa mitään vauvaa enää.. Tässä olisi TÄMÄN hetken ajatuksia: Riina Unna Venla ja pojista Oliver...
  12. K

    oletteko jo kuumeilijat miettineet nimiä?

    Hölmöähän se on, mutta minulla ainakin on jo nimiä siintänyt mielessä vaikka en ole edes plussannutkaan...:ashamed: Tytön nimiä enemmän, kun varmaan tyttö tulee jos on yleensäkään tulossa mitään vauvaa enää.. Tässä olisi TÄMÄN hetken ajatuksia: Riina Unna Venla ja pojista Oliver...

Yhteistyössä