Hakutulokset

  1. Siilura

    10kk poikavauva puree, en imetä vaan puree muuten vain

    Hei! Otsikossa ilmenee ongelma. Alan olla aika turhautunut, kroppa on purujälkiä täynnä, aina kun ei ehdi/tajua huomata että nyt pikkuherra on käymässä kiinni. Kyse ei ole kiukuttelusta vaan ehkä lähinnä huomion hakemisesta. Haluaisin joka tapauksessa saada pojan lopettamaan. Olen kokeillut...
  2. Siilura

    Löytyykö Nan 2 jauheena?

    Moikka! Ollaan Nan 1 käytetty jauheena, mut nyt en löydä Nan 2:ta jauheena mistään... ...pitääköhän vaihtaa merkkiä vai onkohan kyseistä tuotetta saatavilla jostain?
  3. Siilura

    Pitkälle aamuyöhön kukkuva vauva, miten saisin nukkumaan aiemmin?

    Hei! Auttakaa nyt joku meitä, pian 3kk poika nukahtaa vasta 3-4 yöllä säännönmukaisesti ja myöskin vain syliin tai äidin ja isän vatsan päälle :o. Iltakylpyä ja hierontaakin on kokeiltu ja säännöllisiä, rauhallisia iltatoimia, mutta mikään ei auta! Sitten kun lopulta nukahtaa, nukkuu...
  4. Siilura

    Miehen masennusta?

    Heippa! Ajattelin kysyä teiltä neuvoa jo pidemmän aikaa mieltäni vaivanneeseen asiaan. Meillä on kotona sellainen ongelma, että aina kun miehellä on vapaapäivä töistä (tekee yövuoroa palvelualalla) hän vaikuttaa masentuneelta. Ei tee mitään, nukkuu paljon ja valittaa eri asioista. Lisäksi...
  5. Siilura

    Neuvoja kaivataan: "nääntymyssyndrooma" toisella kolmanneksella

    Hei siskot! Nyt tarvitaan neuvoja; onko joku muukin kärsinyt tällaisesta "nääntymys-syndroomasta"? Viikkoja on kohta 18 ja noin viikko sitten tämä alkoi: jatkuva väsymys, huimaus ja heikko olo. Lääkärissä kävin, hempat sokerit ja muut olivat ok, paineet kuulemma matalalla. Nyt olen saikulla...
  6. Siilura

    Muita joiden lähipiiri suhtautunut vauva-uutisiin nihkeästi?

    Heippa! Oli pakko tulla purkamaan teille tätäkin asiaa; eli olen nyt toista kertaa raskaana viime syksyisen keskenmenon jälkeen. Taustoista sen verran, että olen jo ammattiin valmistunut 28-v ja useamman vuotta naimisissa ollut tyttönen (eli kaikin puolin valmis äidiksi?). Kun kerroin...
  7. Siilura

    Noloja raskausoireita?

    Ajattelin kysyä kanssasisarilta kokemuksia vastaavasta: mies on nyt muutaman viikon ajan valitellut "puuhastelujemme" aikana, että emättimestäni tulee vahva raudan haju. Siis olen kyllä kuullut siitä, että raudan maku suussa on yksi raskausoire, mutta että emättimessä? :kieh: Mistään...
  8. Siilura

    Onko muita joille KM ekan tain tokan pillerittömän yrityskierron jälkeen?

    Moikka! Meille tuli lokakuussa keskenmeno. Ollaan esikoista yrittämässä ja heti toisesta yrityskierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen tultiin raskaaksi. Ilo oli ylimmillään aina siihen asti, kun rv 9+3 alkoi keskenmeno. Alkio oli lääkärin mukaan kuollut rv 6+ jotain heti alkuraskauden...

Yhteistyössä