Hakutulokset

  1. A

    painonvartijoiden kokkikirjoja myynnissä

    jos otsikko kiinnosti,kurkkaa: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74809922
  2. A

    painonvartijoiden kokkikirjoja myynnissä

    Jos otsikko kiinnosti kurkkaa: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74809922&message=Kohteesi+hyv%E4ksyttiin+ja+lis%E4ttiin+Huuto.netin+listoille.%0A
  3. A

    menkat kestäneet jo kolmeviikkoa

    Elikkä onko kenelläkään vastaava,että on menkat kestäneet kolme viikkoa?mulla tulee huomenna kolmisen viikkoa eikä loppua näy,ei ole hirveän runsaat mutta jatkuvaa kuitenkin. Imetyksen olen kyllä lopettanut noin kuukausi sitten että olisikohan sillä jotain vaikutusta??Lopetin lauantaina...
  4. A

    toinen jalka isompi kuin toinen

    eli huomattiin tänään meidän pojalla kun koitettiin mitkä kengät olisivat sopivia että toinen jalka("jalkapohja")on toista paljon pienempi.sitten kun mitattiin niin se oli n.0,5com pienempi.mutta tietenkin noin pienen lapsen jalassa se on suuri ero. Onko kenelläkään vastaavaa?ja mitä siitä...
  5. A

    lapsi puree imettäessä

    Elikkä viidenkuukauden ikäiselle pojalleni on pari viikkoa sitten kasvanut kaksi alahammasta ja nyt imettäminen on käynyt tuskaiseksi kun hän puree. alussa puri silloin tällöin mikä on ihan siedettävää mutta nyt puree joka syöttö kerralla useammman kerran.ja puree kovaa,nänneihin tulee haavoja...
  6. A

    Vauvajumppaa,muskaria yms. Rovaniemellä?

    Elikkä löytyykö Rovaniemeltä vauvajumppaa,muskaria tai jotain aktiviteettiä äitille ja 4kk ikäiselle pojalle. Vauvauintiin ollaan jo menossa mutta myös jotain muuta.Kovasti olen itse yrittänyt etsiä,mutta ei tunnu löytyvän.Isoissa kaupungeissa tuntuu olevan vaikka mitä mutta eikö täällä ole...
  7. A

    Mitä puuhailla 4kk vanhan pojan kanssa Rovaniemellä

    Elikkä onko kenellekään tietoa mitä kaikkea voisi 4kk ikäisen pojan vesselin kanssa Rovaniemellä harrastaa.Vauvauintiin ollaan jo menossa mutta mitä muuta. Onko Rovaniemellä vauvajumppaan yms.?Ei tunnu mistään löytyvän tietoa :|

Yhteistyössä