Hakutulokset

  1. M

    tuhruvuodosta

    Mistä tietää varmasti, mikä lasketaan tuhruvuodoksi ja mikä kuukautisisksi? Viimeksi kun söin teroja niillä alkaneet kuukautiset (?) oli samaa luokkaa kun nyt tuleva tuhruilu. Voiko olla että teroillakaan ei tule menkkoja aina? Olis varmasti kovin tärkeää aloittaa lääkkeet oikeana päivänä..
  2. M

    kotikäyttöinen laserkarvanpoistaja

    Onko kellään kokemusta? Elloksen kuvastossa olisi kahden ja neljän sadan euron karvanpoistajat, onkohan ne toimivia??
  3. M

    Tapaamista Treen seutu!!

    Löytyisikö kiinnostuneita treffaileen harvakseltaan?
  4. M

    vyöhyketerapia

    Kaksi vuotta lasta yrittänyt tuttava raskautui muutaman kuukauden vyöhyketerapian jälkeen ja olen vakavasti harkinnut terapiaa tueksi lapsettomuushoidoille.. Onko kellään käynyt sama mielessä?
  5. M

    oviksen varmistus

    Olen miettinyt, että kun syön clomeja niin miten voi tietää, että munasolu irtoaa ja ehjänä? Kerran yleislääkäri sanoi mulle, että ongelmani pcon lisäksi on munasolun hajoaminen irrotessaan (?). Väestöliitolla ei ollut mitään puhetta siitä, kai ne nyt tietää paremmin. Voiko sitä irtoamista...
  6. M

    eronneen miehen kanssa seurustelu

    Avomiehelläni on takanaan reilun vuoden avioliitto ennen minua ja on tosiaan alkanut ärsytttään hänen sitoutumiskauhunsa. Varmaan täytyis vaihtaa miestä kokonaan, jos tosiaan haluais naimisiin tai edes kihloihin. Mieheni mielestä mulla on pakkomielle aiheesta, kun jauhan siitä koko ajan (=joka...
  7. M

    kuukautiset alkoi nyt, terolutkuuri parin viikon päästä?

    Voiko noin tehdä? Mulla huomattiin viimeksi ultrassa kysta. Tammikuun 4.pvä pitäis aloittaa eka terokuuri, sitten ultraan katsomaan onko kysta lähtenyt pois ja ensimmäiset clomit kp 3-7. Mulla on ollut viimeksi kuukautiset syyskuussa ja lääkäri ilmeisesti laski sen varaan, ettei ne alkaisi...
  8. M

    en pidä mieheni kavereista enkä sukulaisista

    Ja tiedän, että se on törkeää. Asia vaivaa ja hävettää minua todella paljon. Me ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, asutaan yhdessä ja yritetään lasta. Minulla on takana lukuisia lyhyitä juttuja ja miehellä 11 vuotta kestänyt suhde.He olivat eronneet jotain 9 kuukautta ennen kun aloimme...
  9. M

    PCO:n toteaminen, verikokeet kuukautisten aikana

    Kävin viime viikolla munasarjojen aukiolotutkimuksessa ja toinen munasarja (?) on ollut arka siitä lähtien ja pientä veristä vuotoa on ollut. Onko se normaalia? Jos seuraavat kuukautiset on vasta pitkän ajan päästä niin kiva odotella, kun muuten tämä homma on lähtenyt vidoinkin eteenpäin. :attn:

Yhteistyössä